Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Kineser och indier.
Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Säg mej: vad betyder meningen?snipern skrev:Grävare traktorer lastar dimper dieselelverk
Infra skrev:Säg mej: vad betyder meningen?snipern skrev:Grävare traktorer lastar dimper dieselelverk
Ok. Då skiter vi i ditt tramadolbludder.Sniperace skrev:Infra skrev:Säg mej: vad betyder meningen?snipern skrev:Grävare traktorer lastar dimper dieselelverk
Det får du försöka lista ut själv, har du en någotsånär fungerande hjärna lyckas du lätt!
Infra skrev:Ok. Då skiter vi i ditt tramadolbludder.Sniperace skrev:Infra skrev:Säg mej: vad betyder meningen?snipern skrev:Grävare traktorer lastar dimper dieselelverk
Det får du försöka lista ut själv, har du en någotsånär fungerande hjärna lyckas du lätt!
Är du oförmögen att formulera nåt begripligt
så är du. Svårare än så behöver det inte vara.
Snipern har fel. Jag beklagar detta djupt.Sniperace skrev:Infra skrev:Ok. Då skiter vi i ditt tramadolbludder.Sniperace skrev:Infra skrev:Säg mej: vad betyder meningen?snipern skrev:Grävare traktorer lastar dimper dieselelverk
Är du oförmögen att formulera nåt begripligt
så är du. Svårare än så behöver det inte vara.
Det var som jag trodde, din störda hjärna klarade inte av en så enkel sak.
Grävare är grävmaskin, lastar är en lasymaskin med skopa,
Dimper skulle vara dumper som är en maskin med stort flak före grus...
Tycler synd om di att du Har en så svag hjärna att du inte klarade något så enkelt Joakim.
Vill du ha fler länkar att linda runt halsen innan du hoppar I Bråviken?
Infra skrev:Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Det kan aldrig bli meningslöst att säkra överlevnaden.Secrist skrev:Infra skrev:Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Så innan de gör det så är det ju ganska meningslöst att vi gör det. Eller hur?
Så om alla i Sverige ställer bilen har vi säkrat överlevnaden även om inga andra länder gör det?Infra skrev:Det kan aldrig bli meningslöst att säkra överlevnaden.Secrist skrev:Infra skrev:Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Pollution känner inga landsgränser.Sniperace skrev:Så om alla i Sverige ställer bilen har vi säkrat överlevnaden även om inga andra länder gör det?Infra skrev:Det kan aldrig bli meningslöst att säkra överlevnaden.Secrist skrev:Infra skrev:Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Infra skrev:Pollution känner inga landsgränser.Sniperace skrev:Så om alla i Sverige ställer bilen har vi säkrat överlevnaden även om inga andra länder gör det?Infra skrev:Det kan aldrig bli meningslöst att säkra överlevnaden.Secrist skrev:Infra skrev:Jamen. Jag sa ju alla.......Secrist skrev:Borde det inte vara bättre om Kineserna ställde bilen?
Ja.Tramadoltrollet skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
IslamistpedofilenJoakim skrev:Ja.Sniperace skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
Knappast. Men hela resonemanget står och faller medTramadoltrollet skrev:Tror att den svenska bilparkering ensam räddare världsklimatet om denne försvinner.
Syftar "vi" på oss världsmedborgare eller syftar det på oss svenskar?Tramadoltrollet skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
IIslamistpedofilen Joakim skrev:Knappast. Men hela resonemanget står och faller medSniperace skrev:Tror att den svenska bilparkering ensam räddare världsklimatet om denne försvinner.
vilka som avses med "vi" i följande mening:Syftar "vi" på oss världsmedborgare eller syftar det på oss svenskar?Sniperace skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
Hänger du med?
Är det denna din mening som är så klargörande?:Sniperace skrev:IIslamistpedofilen Joakim skrev:Knappast. Men hela resonemanget står och faller medSniperace skrev:Tror att den svenska bilparkering ensam räddare världsklimatet om denne försvinner.
vilka som avses med "vi" i följande mening:Syftar "vi" på oss världsmedborgare eller syftar det på oss svenskar?Sniperace skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
Hänger du med?
Det är du som inte hänger med, om du trodde Det räckte med att vi i Sverige ställde bilen men inte andra länder vilket du tvärsäkert påstod att skulle räcka.
Tramadoltrollet skrev:Menar du med det att om vi ställer bilen så är världen räddad?
Viiiiiiiiiiiiiii sa svinskiten och dök.Tramadoltrollet skrev:vi har ju klart undrat..........
Du gör precis som du vill. Det ärSniperace skrev:Men vad fan, det är väl bättre att människosläktet försvinner det enda de tillför är ju krig och död och utsugande av planeten.
Tänk vilken idyll jorden skulle bli utan människan.
Evig fred och inga orättvisor och jorden Skulle åter b livet paradis.
;-)
Som jag vill?Infra skrev:Du gör precis som du vill. Det ärSniperace skrev:Men vad fan, det är väl bättre att människosläktet försvinner det enda de tillför är ju krig och död och utsugande av planeten.
;-)
helt frivilligt. Det föreligger inget tvång.
Nej. Nu missförstod du visst.Sniperace skrev:Som jag vill?Infra skrev:Du gör precis som du vill. Det ärSniperace skrev:Men vad fan, det är väl bättre att människosläktet försvinner det enda de tillför är ju krig och död och utsugande av planeten.
;-)
Menar du att jag bestämmer om vi i sverige ska ställa bilarna?
Gör Jag det?Infra skrev:Nej. Nu missförstod du visst.Sniperace skrev:Som jag vill?Infra skrev:Du gör precis som du vill. Det ärSniperace skrev:Men vad fan, det är väl bättre att människosläktet försvinner det enda de tillför är ju krig och död och utsugande av planeten.
;-)
Menar du att jag bestämmer om vi i sverige ska ställa bilarna?
Du bestämmer om Jorden ska
gå under eller inte.
Tramadoltrollet skrev:Gör Jag det?