Det måste kännas skönt att inte vara ensam i sitt hat mot blattar.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/brittisk-polis-i-rasist-skandal_6966563.svd
Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
Har jag fel???? Du kommer inte ens kunna svara på det!!
Det du skriver här låter väldigt konstigt. Tror du du kan få framlazy skrev:- Antirasister bygde høyreekstrem organisasjon
.Flere personer med bånd til SOS Rasisme bygde opp høyreekstreme Norwegian Defence League, sier tidligere styremedlem.
http://www.dagbladet.no/2012/03/11/nyheter/innenriks/ndl/sos_rasisme/overvakning/20499501/
Infra skrev:Det du skriver här låter väldigt konstigt. Tror du du kan få framlazy skrev:- Antirasister bygde høyreekstrem organisasjon
.Flere personer med bånd til SOS Rasisme bygde opp høyreekstreme Norwegian Defence League, sier tidligere styremedlem.
http://www.dagbladet.no/2012/03/11/nyheter/innenriks/ndl/sos_rasisme/overvakning/20499501/
nåt lite mer matnyttigt såsom motiv bakom uppbyggandet, tanken bakom
o. s. v.
Folk som binder ris åt egen rygg har i de flesta fall
goda motiv för det. Men du; du redovisar inga motiv.
Hur ska vi då kunna tro på dig?
Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
Vad drar du för slutsatser av det ?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
Att du är svarslös är inget nytt. Inga nya slutsatser behöver dras.
Du som läser norska kanske kan framställa saken på svenska. Självlazy skrev:Infra skrev:Det du skriver här låter väldigt konstigt. Tror du du kan få framlazy skrev:- Antirasister bygde høyreekstrem organisasjon
nåt lite mer matnyttigt såsom motiv bakom uppbyggandet, tanken bakom
o. s. v.
Folk som binder ris åt egen rygg har i de flesta fall
goda motiv för det. Men du; du redovisar inga motiv.
Hur ska vi då kunna tro på dig?
Varför inte läsa artikeln istället? Norska är inte så svårt.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
Att jag har rätt som vanligt!
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Jag hatar blattar, vita, svarta, röda etc etc som ställer till det i vårt fina samhälle, nu råkar det vara så att de flesta våldtäkter samt mord i tex Malmö handlar om folk med invandrarbakgrund.
vad har du rätt i ?