Infra skrev:Du drar förhastade slutsatser både om mej,ericTheDog skrev:Infra skrev:Du har rätt så långt att flyktingsituationen spelatericTheDog skrev:Infra skrev:Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
Tillsammans med Kristersson från moderaterna bildar dom en knappt
hörbar gnällkör.
Helt ärligt Infraskrälle så tror jag inte du fattar vad som pågår.
Rödgrön röra är i full färd att krossa välfärdsstaten. Samtidigt står mupparnas mupp och applåderar.
välfärdsstaten var att föredra, då?
Nu börjar vi läkningen av såren från
alliansens dagar.
Den kopiösa massinvandring som Reinfedlt implementerade var naturligtvis bara början på den katastrof som rödgrön röra nu fullbordar.
Om du haft problem med FAS3, sjukpenning, utförsäkringar o.s.v så kan jag lova dig att det du upplevt är att betrakta som en varm bris i förhållande till vad som komma skall om vi fortsätter med massimport av människor som inte respekterar det sät att leva som vi är vana vid.
Det finns enkla modeller som bevisar att vi vida överstigit alla gränser för vilken invandring vår välfärdsstat klarar av.
sd väl i händer.
Annars har det varit intressant att följa din utveckling
till forats främste tillskyndare av svensk fascism.
Känner du dig knäckt av mina argument? Kalla mig fascist om du tycker det är kul. Några idéer på hur vi ska klara välfärden med denna massinvandring tycks du inte ha. Ser du inte att migranterna tvingas tigga på våra gator och torg? Således har välfärdsstaten redan brakat ihop! Således kallar du dig själv för fascist.
Sveriges flyktingmottagning och om tiggarna.
Tiggarna är EU-medborgare och har således
inte vandrat in till Schengenområdet. Dom fanns
här från början. Dom har bara utnyttjat den så hyllade
fria rörligheten inom Schengen.
Du förväxlar dom medvetet med de flyktingströmmar
vi nu tvingas åse över hela världen.
Jag har aldrig sett dej, Råttan, som en brun. bara som en
hal jävla högermänniska som behärskar konsten att spamma.
Så tänk igen. Tänk rätt. Gör om - gör rätt.
Så typiskt en kommunist som infra att vara emot den fria rörligheten och det fria ordet nu förstår man varför vänstern ser mellan fingrarna och låtsas vara solidariska med tiggarskarorna!