Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
Tillsammans med Kristersson från moderaterna bildar dom en knappt
hörbar gnällkör.
hörbar gnällkör.
Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Secrist skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Att sossarna styr märker vi. De bryter vallöften på löpande band.
lazy skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
I åtta år hade vi en regering som sa:-Vi kommer att göra det här och det här och oavsett om det varit behagliga eller obehagliga åtgärder så har de i.a.f inte ljugit om det, vi har vetat att det kommer att bli så.
Nu har vi haft sossarna i snart ett år och vi har återgått till ngt som vi trodde var borta, nämligen lögner, lögner och flera lögner.
Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Ska vi se det först eller ska vi låta oss vägledas av dej?Sniperace skrev:Och inte är det någon bra styrman, snart går de i kvav
Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Helt ärligt Infraskrälle så tror jag inte du fattar vad som pågår.
Rödgrön röra är i full färd att krossa välfärdsstaten. Samtidigt står mupparnas mupp och applåderar.
Din uppfattning om politik lämnar en hel del i övrigt att önska.Secrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
I åtta år hade vi en regering som sa:-Vi kommer att göra det här och det här och oavsett om det varit behagliga eller obehagliga åtgärder så har de i.a.f inte ljugit om det, vi har vetat att det kommer att bli så.
Nu har vi haft sossarna i snart ett år och vi har återgått till ngt som vi trodde var borta, nämligen lögner, lögner och flera lögner.
Tyvärr kunde man räkna ut detta när sossarna hoppade i säng med hycklande miljöfundamentalister och garderobskommunister,
jag har aldrig aspirerar på något sådant. Jag inser nämligen mina begränsningar.Infra skrev:Ska vi se det först eller ska vi låta oss vägledas av dej?Sniperace skrev:Och inte är det någon bra styrman, snart går de i kvav
Det senare skulle mest likna the blind leder resten.
Infra skrev:Din uppfattning om politik lämnar en hel del i övrigt att önska.Secrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Tyvärr kunde man räkna ut detta när sossarna hoppade i säng med hycklande miljöfundamentalister och garderobskommunister,
Secrist skrev:
Tror inte att du vet vad bestraffning vill säga. Du vet väl attredalert skrev:Secrist skrev:
Sverige har aldrig skådat ett svagare ledarskap än det vi bestraffats med nu!
ericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
Rödgrön röra är i full färd att krossa välfärdsstaten. Samtidigt står mupparnas mupp och applåderar.
I dina ögon är väl alla dårar utom sverigefascister.Secrist skrev:Behöver man inte vara en dåre för att vara en sosse eller kommunist?
Här har du en dåre.....Infra skrev:I dina ögon är väl alla dårar utom sverigefascister.Secrist skrev:Behöver man inte vara en dåre för att vara en sosse eller kommunist?
Infra skrev:I dina ögon är väl alla dårar utom sverigefascister.Secrist skrev:Behöver man inte vara en dåre för att vara en sosse eller kommunist?
Infra skrev:Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
välfärdsstaten var att föredra, då?
Nu börjar vi läkningen av såren från
alliansens dagar.
Du har rätt så långt att flyktingsituationen spelatericTheDog skrev:Infra skrev:Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
alliansens dagar.
Den kopiösa massinvandring som Reinfedlt implementerade var naturligtvis bara början på den katastrof som rödgrön röra nu fullbordar.
Om du haft problem med FAS3, sjukpenning, utförsäkringar o.s.v så kan jag lova dig att det du upplevt är att betrakta som en varm bris i förhållande till vad som komma skall om vi fortsätter med massimport av människor som inte respekterar det sät att leva som vi är vana vid.
Det finns enkla modeller som bevisar att vi vida överstigit alla gränser för vilken invandring vår välfärdsstat klarar av.
Infra skrev:Du har rätt så långt att flyktingsituationen spelatericTheDog skrev:Infra skrev:Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
alliansens dagar.
Den kopiösa massinvandring som Reinfedlt implementerade var naturligtvis bara början på den katastrof som rödgrön röra nu fullbordar.
Om du haft problem med FAS3, sjukpenning, utförsäkringar o.s.v så kan jag lova dig att det du upplevt är att betrakta som en varm bris i förhållande till vad som komma skall om vi fortsätter med massimport av människor som inte respekterar det sät att leva som vi är vana vid.
Det finns enkla modeller som bevisar att vi vida överstigit alla gränser för vilken invandring vår välfärdsstat klarar av.
sd väl i händer.
Annars har det varit intressant att följa din utveckling
till forats främste tillskyndare av svensk fascism.
Du drar förhastade slutsatser både om mej,ericTheDog skrev:Infra skrev:Du har rätt så långt att flyktingsituationen spelatericTheDog skrev:Infra skrev:Tycker du alliansens raserande avericTheDog skrev:Infra skrev:Så ser det ut i den verklighet i vilken även sverigefascister lever.
hörbar gnällkör.
alliansens dagar.
sd väl i händer.
Annars har det varit intressant att följa din utveckling
till forats främste tillskyndare av svensk fascism.
Känner du dig knäckt av mina argument? Kalla mig fascist om du tycker det är kul. Några idéer på hur vi ska klara välfärden med denna massinvandring tycks du inte ha. Ser du inte att migranterna tvingas tigga på våra gator och torg? Således har välfärdsstaten redan brakat ihop! Således kallar du dig själv för fascist.