My Ass skrev:Lägre än dig är det nog inte möjligt att sjunka, anklaga andra för att inte bry sig om äldre, tvi f-n för foliekommunskiter !
Vem fan bryr du dig om mer än dig själv och din plånbok ?
My Ass skrev: Sänk skatterna för vanligt folk, det är förmodligen den enda vägen i framtiden om vi vill att samhället ska utvecklas.
De som byggt upp samhället ska vi inte bry oss om, det är bara vi och vårt och vägen framåt som räknas.
My Ass skrev: Vi har nått vägs ände vad det gäller statens utsugning av vanligt folk och dess arbete.
Nu är det tydligen din tur att suga ut det som finns kvar av tidigare generationers arbete. Fy fan !
My Ass skrev: Folk som inte vill göra sitt bästa och faktiskt bidra till samhället måste inse att man inte kan åka snålskjuts på andras arbete, gör rätt för er.
Trots att man passerat 80 ?
My Ass skrev: Sänk gradvis statens maktutövning av folks privatliv
Familjen måste själv få bestämma över sin egen situation, de pengar man arbetat ihop är inte statens egendom
Politiker och stat ska inte rota i folks privata liv med politiska beslut, landets säkerhet undantaget förståss.
"Var och en för sig själv, och skit i andra" kan uttryckas på många sätt. Ditt är ett av de otrevligare.
Hur fan kan du tro att du inte argumenterar för försämringar för de äldre ? Vem ska se till deras behov i "ditt" samhälle där alla bara ska tänka på sig själva ?
My Ass skrev:du anklagar andra för att skita i de gamla, SAMTIDIGT SOM DU VILL SÄTTA IN din egen far PÅ INSTITUTION.
IDIOT !!! Normalt brukar jag le åt dina försök att vända det mesta upp och ner, men inte denna gång - Dra åt helvete !
My Ass skrev:då är det nog du som sätter ribban för det lägsta någon presterat på detta forum.
Nej, det tror jag du gjorde i och med dina spyor över RC's "låtsasvän".
My Ass skrev:Håll dig till dina sinnessjuka teorier om IMF bankirismen och AL Qaida foliet,
där kan man skratta åt dig
Jag tror det. Då kan man åtmistone ha roligt åt dina fabler och fantasier. Det går inte nu.
Parasit är ett ord som kommer upp just nu, undrar varför ?