http://www.expressen.se/Nyheter/1.1990544/mona-sahlin-ingen-ska-kastas-ut-ohord
Senast ändrad av Sossar ee lata den 2010-05-17, 11:41, ändrad totalt 1 gång
Sossar ee lata skrev:Visst är det förjävligt att man inte får slå sina barn sönder & samman för att de träffar svenska killar.......tvi fan!! denna kultur vill vi inte ha i Sverige!!....Jo Red C & Red V vill......
Sossar ee lata skrev:Visst är det förjävligt att man inte får slå sina barn sönder & samman för att de träffar svenska killar.......tvi fan!! denna kultur vill vi inte ha i Sverige!!....Jo Red C & Red V vill......
x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Visst är det förjävligt att man inte får slå sina barn sönder & samman för att de träffar svenska killar.......tvi fan!! denna kultur vill vi inte ha i Sverige!!....Jo Red C & Red V vill......
Jaha ännu en dålig dag för seel... Säg till är det nått vi kan göra för dig..
Sossar ee lata skrev:Vidrigt att se ner på min människosyn och inte nämna ett ord om att en flicka idag bor på hemlig ort med polisskydd för sin egen far som har misshandlat sin dotter i en vecka i streck etc, och att sen socialdemokratiska topp politiker är inblandade är visst också okej.....
Undrar just vad för kött han grillar ?F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Visst är det förjävligt att man inte får slå sina barn sönder & samman för att de träffar svenska killar.......tvi fan!! denna kultur vill vi inte ha i Sverige!!....Jo Red C & Red V vill......
Jaha ännu en dålig dag för seel... Säg till är det nått vi kan göra för dig..
Jag tror att hans köttbit bränts vid på grillen, när han springer in till datorn för att skriva rasistiska inlägg
x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Vidrigt att se ner på min människosyn och inte nämna ett ord om att en flicka idag bor på hemlig ort med polisskydd för sin egen far som har misshandlat sin dotter i en vecka i streck etc, och att sen socialdemokratiska topp politiker är inblandade är visst också okej.....
Det är inte ett dugg vidrigt vad som är vidrigt är att du pga denna stackars flicka drar alla över en kam Det är RIKTIGT vidrigt..
Sossar ee lata skrev:x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:Vidrigt att se ner på min människosyn och inte nämna ett ord om att en flicka idag bor på hemlig ort med polisskydd för sin egen far som har misshandlat sin dotter i en vecka i streck etc, och att sen socialdemokratiska topp politiker är inblandade är visst också okej.....
Det är inte ett dugg vidrigt vad som är vidrigt är att du pga denna stackars flicka drar alla över en kam Det är RIKTIGT vidrigt..
?????
MartinLindgren skrev:S-ee-L är precis som dom andra anhängarna inkluderat RoffarReinfeldt, dom fruktar Mona Sahlin så mycket att dom skriker rakt ut varje gång dom skiter!
Sossar ee lata skrev:Vidrigt att se ner på min människosyn och inte nämna ett ord om att en flicka idag bor på hemlig ort med polisskydd för sin egen far som har misshandlat sin dotter i en vecka i streck etc, och att sen socialdemokratiska topp politiker är inblandade är visst också okej.....
Jag har väldigt svårt att känna aktning mot en person som är så uppenbart
vankelmodig i allt hon måste besluta.
Centern gjorde sig kvitt både Mahmoud Aldebe och bara för ett par dagar
sen Ove Svidén, det kan man däremot känna aktning för.
lazy skrev:Jag har väldigt svårt att känna aktning mot en person som är så uppenbart
vankelmodig i allt hon måste besluta.
Centern gjorde sig kvitt både Mahmoud Aldebe och bara för ett par dagar
sen Ove Svidén, det kan man däremot känna aktning för.
Dao skrev:"- Blir han friad så är han oskyldig. Det är rättssystemet vi har. Befinns han oskyldig så hänger det på om han har förtroende i partiet och inget annat.
- Ingen ska kastas ut ohörd. Är man befunnen oskyldig så är man också det, säger Sahlin."
Mona stiger i aktning dag för dag!!!
Vi ska alltså föregå rättsprocessen ?
"Expressen skriver att åklagaren under häktningsförhandlingen spelade upp delar av den telefonavlyssning som polisen har riktat mot diplomaten. Av samtalen framgår det att diplomaten och politikern har diskuterat hur man ska föra en 18-årig kvinna ur landet."
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:"- Blir han friad så är han oskyldig. Det är rättssystemet vi har. Befinns han oskyldig så hänger det på om han har förtroende i partiet och inget annat.
- Ingen ska kastas ut ohörd. Är man befunnen oskyldig så är man också det, säger Sahlin."
Dessa ord är i min värld helt självklara, och du blir imponerad av Mona för detta....ja jisses
*ASG*Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Dao skrev:"- Blir han friad så är han oskyldig. Det är rättssystemet vi har. Befinns han oskyldig så hänger det på om han har förtroende i partiet och inget annat.
Dessa ord är i min värld helt självklara, och du blir imponerad av Mona för detta....ja jisses
Med tanke på hetsjakten på henne, och er "toblerone"-retorik, så är det mycket starkt av henne att agera på rätt sätt!!!
Att vara rak och rättrådig i den situationen kräver sin kvinna!
Ni får nöja er med Maud...