Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Regndrottning
Sossar ee lata
6 posters

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-04, 18:23

    och visa medkänsla Very Happy Tack Alliansen för att ni styr vårt land med kontroll och tar hand om ALLA!


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6720048.ab


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2010-03-04, 19:38, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-04, 18:27

    Finns det ett ämne här? scratch
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  RedCloud 2010-03-04, 18:29

    Nä RD, Seel ventilerar sin ångest & bitterhet bara.
    Som vanligt mao.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-04, 18:31

    Har dom nått val efter denna dunder miss?????
    Dom måste ju slåss för det kommande valet.. du vet det berömda fläsket...eller var det fjäsket
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  redalert 2010-03-04, 18:36

    x-medborgare skrev:Har dom nått val efter denna dunder miss?????
    Dom måste ju slåss för det kommande valet.. du vet det berömda fläsket...eller var det fjäsket

    Och detta fallet var det första i sveriges historia som behandlas illa av myndigheter?

    Kanske första gången man rättade till det så snabbt möjligtvis!


    Senast ändrad av redalert den 2010-03-04, 18:39, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-04, 18:39

    redalert skrev:
    x-medborgare skrev:Har dom nått val efter denna dunder miss?????
    Dom måste ju slåss för det kommande valet.. du vet det berömda fläsket...eller var det fjäsket

    Och detta fallet var det första i sveriges historia som behandlas illa av myndigheter?

    Kanske första gången man rättade till det så snabbt i så fall!

    Hojta om du behöver mera rep... kanske.. Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  Redvictory 2010-03-04, 19:04

    Titanic sjunker...alle man till båtarna skulle det vara men inte Allianssens Titanic! läget under kontroll heter det! "vi väntar och ser" hos Allianssens Titanic finns inga täta skott! det läcker ut av bara fan! och de fyra gäng har bara en livbåt! den tar de själva Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  RedCloud 2010-03-04, 19:10


    Sponsored content


    Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar Empty Sv: Någontning är fel, Alliansen rycker in direkt och rättar till, det kallar jag att ta ansvar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 12:33