Sossar-e-lata 2009-08-21, 22:01
Enligt uppgift så kommer skatten sänkas mer för alla oss som arbetar och även pensionärer, nu blir det än mer lönande att arbeta, viklet är ett måste för att välfärden skall upprätthållas, jag vet att bidragssnyltarna Martin, Red C, & Red V m.m anser annat, men dom har aldrig bidragit med någonting! bara kostat så det är bara att se dem som luft. Som sagt Alliansen kämpar på i krisen och gör Sverige till ett föredömme, nu vänder det sakta men säkert och det ger oss arbetande och pensionärerna mer i plånboken, bidragstagarna har redan tillräkligt i världens bästa land för bidragstagare så dem är glada ändå. 2010 närmar sig och jag är lugnare än någonsin! pensionärerna är en viktig del att få "på sin sida" och nu har vi pengar att ge dem, som dem förtjänar mer än någon!!!! (snyltarana här med Red V i spetesen vill nog att dom ska ha mer men tji får dem!!)
Tack än en gång för att Alliansen på bästa sätt ansvarar för vart mina skattepengar går till, även om jag tror att hälften skulle räcka.
För övrigt så är semestern slut så jag har inte så mycket tid som Martin, Red V & Red C att komma med mina expertinlägg här, vissa måste jobba och ge den gruppen "lön".