Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
hade samlag med flera av dom innan dom ens var 8 år fyllda.
länk, källa?Infra skrev:Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
Infra skrev:Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
Chahrlie HedboSniperace skrev:länk, källa?Infra skrev:Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
en skämt och satirtidning är tillförlitlig källa för dig?*asg*Infra skrev:Chahrlie HedboSniperace skrev:länk, källa?Infra skrev:Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
Nä. Men tydligen för alla som svärSniperace skrev:en skämt och satirtidning är tillförlitlig källa för dig?*asg*Infra skrev:Chahrlie HedboSniperace skrev:länk, källa?Infra skrev:Moses hade en förkärlek till egyptiska småprinsessor och
DirtyDog skrev:http://www.expressen.se/debatt/ulvaeus-att-kritisera-koranen-ar-inte-rasism/
Quran (8:12) - "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"
Quran (9:123) - "O you who believe! fight those of the unbelievers who are near to you and let them find in you hardness."
Quran (25:52) - "Therefore listen not to the Unbelievers, but strive against them with the utmost strenuousness..."
Quran (2:191-193) - "And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief or unrest] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)"
Möjligt, men den är några tusen år äldre och följs inte ordagrant av Judarna vad jag vet. Inte ens i Israel låter man den heliga boken styra rättsväsendet.Infra skrev:DirtyDog skrev:http://www.expressen.se/debatt/ulvaeus-att-kritisera-koranen-ar-inte-rasism/
Quran (8:12) - "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"
Quran (9:123) - "O you who believe! fight those of the unbelievers who are near to you and let them find in you hardness."
Quran (25:52) - "Therefore listen not to the Unbelievers, but strive against them with the utmost strenuousness..."
Quran (2:191-193) - "And kill them wherever you find them, and turn them out from where they have turned you out. And Al-Fitnah [disbelief or unrest] is worse than killing...
but if they desist, then lo! Allah is forgiving and merciful. And fight them until there is no more Fitnah [disbelief and worshipping of others along with Allah] and worship is for Allah alone. But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zalimun (the polytheists, and wrong-doers, etc.)"
Förlagan till språkbruket är hämtat direkt ifrån judarnas bibel. Där är Jahve lika bestraffande och grym som nånsin Allah.
Synd att inte muslimerna i IS känner till detta. Där kapar de huvuden på löpande band och nu senast på några fattiga kristna arbetare från Egypten. Även Islams högborg Saudi-Arabien kapar huvuden på löpande band.Infra skrev:"Slå av deras huvuden och fingertoppar" är ju helt enkelt en allegori för den ångest man känner då Gud vredgas.
Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittat.Infra skrev:Inga märkvärdigheter alls jämfört med judarnas GT där Gud beordrar sina telningar att krossa huvudena på sina fienders bebisar direkt mot klippan. Läs din bibel i stället för att intensivt leta fel i andras religioner.
Samma sak här, upp till bevis!Infra skrev:Du kan väl inte mena att de futtiga rader som Ulveus och du presenterar når upp till
Talmuds nivå då den ska lära vuxna judar de regler som skall gälla då man förgriper sig sexuellt på treåriga spädbarn?
Ryssland visar vad de anser om judar. Vad vill du ha sagt med detta?Infra skrev:
Egentligen ingenting annat än att man kan publicera nidbilder på andraDirtyDog skrev:Möjligt, men den är några tusen år äldre och följs inte ordagrant av Judarna vad jag vet. Inte ens i Israel låter man den heliga boken styra rättsväsendet.Infra skrev:DirtyDog skrev:http://www.expressen.se/debatt/ulvaeus-att-kritisera-koranen-ar-inte-rasism/
Förlagan till språkbruket är hämtat direkt ifrån judarnas bibel. Där är Jahve lika bestraffande och grym som nånsin Allah.Synd att inte muslimerna i IS känner till detta. Där kapar de huvuden på löpande band och nu senast på några fattiga kristna arbetare från Egypten. Även Islams högborg Saudi-Arabien kapar huvuden på löpande band.Infra skrev:"Slå av deras huvuden och fingertoppar" är ju helt enkelt en allegori för den ångest man känner då Gud vredgas.Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittat.Infra skrev:Inga märkvärdigheter alls jämfört med judarnas GT där Gud beordrar sina telningar att krossa huvudena på sina fienders bebisar direkt mot klippan. Läs din bibel i stället för att intensivt leta fel i andras religioner.Samma sak här, upp till bevis!Infra skrev:Du kan väl inte mena att de futtiga rader som Ulveus och du presenterar når upp till
Talmuds nivå då den ska lära vuxna judar de regler som skall gälla då man förgriper sig sexuellt på treåriga spädbarn?Ryssland visar vad de anser om judar. Vad vill du ha sagt med detta?Infra skrev:
Läs moseböckerna. Speciell 4:e mosebok.DD skrev:Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittat
Ok. Du ber om det.DD skrev:Samma sak här, upp till bevis!
Infra skrev:Läs moseböckerna. Speciell 4:e mosebok.DD skrev:Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittatOk. Du ber om det.DD skrev:Samma sak här, upp till bevis!
"Dvs, gör Rab nio år minsta; men om man begått sodomi
med ett barn på mindre ålder, är ingen skuld uppkommen. Samuel
gör tre minsta. Vid nio års en manlig uppnår sexuell mognad. Lev.
XVIII, 22. punkten jämförelsen är alltså den sexuella mognad av
kvinnan, som nås vid tre års ålder".
http://www.come-and-hear.com/sanhedrin/sanhedrin_54.html
Bry ditt hufud.redalert skrev:Infra skrev:Läs moseböckerna. Speciell 4:e mosebok.DD skrev:Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittatOk. Du ber om det.DD skrev:Samma sak här, upp till bevis!
"Dvs, gör Rab nio år minsta; men om man begått sodomi
med ett barn på mindre ålder, är ingen skuld uppkommen. Samuel
gör tre minsta. Vid nio års en manlig uppnår sexuell mognad. Lev.
XVIII, 22. punkten jämförelsen är alltså den sexuella mognad av
kvinnan, som nås vid tre års ålder".
http://www.come-and-hear.com/sanhedrin/sanhedrin_54.html
Vad är detta för diskussioner?
Edra perversa djäfvlar!
SDSecrist idoler:Secrist skrev:Infras idoler
DirtyDog skrev:Möjligt, men den är några tusen år äldre och följs inte ordagrant av Judarna vad jag vet. Inte ens i Israel låter man den heliga boken styra rättsväsendet.Infra skrev:DirtyDog skrev:http://www.expressen.se/debatt/ulvaeus-att-kritisera-koranen-ar-inte-rasism/
Förlagan till språkbruket är hämtat direkt ifrån judarnas bibel. Där är Jahve lika bestraffande och grym som nånsin Allah.Synd att inte muslimerna i IS känner till detta. Där kapar de huvuden på löpande band och nu senast på några fattiga kristna arbetare från Egypten. Även Islams högborg Saudi-Arabien kapar huvuden på löpande band.Infra skrev:"Slå av deras huvuden och fingertoppar" är ju helt enkelt en allegori för den ångest man känner då Gud vredgas.Eftersom du tycks ha läst detta så kanske du kan berätta VAR i gamla testamentet som jag hittar detta? Om inte får det anses vara påhittat.Infra skrev:Inga märkvärdigheter alls jämfört med judarnas GT där Gud beordrar sina telningar att krossa huvudena på sina fienders bebisar direkt mot klippan. Läs din bibel i stället för att intensivt leta fel i andras religioner.Samma sak här, upp till bevis!Infra skrev:Du kan väl inte mena att de futtiga rader som Ulveus och du presenterar når upp till
Talmuds nivå då den ska lära vuxna judar de regler som skall gälla då man förgriper sig sexuellt på treåriga spädbarn?Ryssland visar vad de anser om judar. Vad vill du ha sagt med detta?Infra skrev:
Dirty skrev:Synd att inte muslimerna i IS känner till detta. Där kapar de huvuden på löpande band
Fodrar svar?Infra skrev:Tycker du det är värre än brinnande barn under alliansens drönarbombningar?
Jag fodrar ett svar helt enkelt.
DirtyDog skrev:Fodrar svar?Infra skrev:Tycker du det är värre än brinnande barn under alliansens drönarbombningar?
OK, bilden som du publicerade är från 2010 och har följande beskrivning (översatt från franska).
http://www.dhnet.be/actu/monde/attentat-dans-le-sud-de-l-afghanistan-au-moins-10-morts-51b79d81e4b0de6db9843edf
Minst tio civila dödades och nio skadades söndag i självmordsattack mot en armé konvoj i södra Afghanistan, en lokal tjänsteman. "Explosionen av ett motordrivet fordon med tre hjul till en armé konvoj dödade minst tio civila i ett område med Gereshk distrikt där en stor folkmassa var belägen, "sade han till AFP Daud Ahmadi, talesman för regeringen i Helmandprovinsen. Explosionen inträffade när konvojen hade precis korsat en bro som picknick massor av människor kom för att fira den afghanska nyåret, sade han.
Det är helt klart min åsikt att de som utför såna här attentat förtjänar besök från drönare.
Ja. Jag fodrar ett svar helt enkelt.Dirty skrev: Fodrar svar?
Infra skrev:DirtyDog skrev:Fodrar svar?Infra skrev:Tycker du det är värre än brinnande barn under alliansens drönarbombningar?
OK, bilden som du publicerade är från 2010 och har följande beskrivning (översatt från franska).
http://www.dhnet.be/actu/monde/attentat-dans-le-sud-de-l-afghanistan-au-moins-10-morts-51b79d81e4b0de6db9843edf
Minst tio civila dödades och nio skadades söndag i självmordsattack mot en armé konvoj i södra Afghanistan, en lokal tjänsteman. "Explosionen av ett motordrivet fordon med tre hjul till en armé konvoj dödade minst tio civila i ett område med Gereshk distrikt där en stor folkmassa var belägen, "sade han till AFP Daud Ahmadi, talesman för regeringen i Helmandprovinsen. Explosionen inträffade när konvojen hade precis korsat en bro som picknick massor av människor kom för att fira den afghanska nyåret, sade han.
Det är helt klart min åsikt att de som utför såna här attentat förtjänar besök från drönare.Ja. Jag fodrar ett svar helt enkelt.Dirty skrev: Fodrar svar?
Är den här bilden också från Afghanisan eller är det
ditt bildidentifieringsprogram som har dragit
dej vid näsa igen? Vilken apa är du?
Bry ditt hufud, men akta den lilla grå cellen.redalert skrev:Infra skrev:DirtyDog skrev:Fodrar svar?Infra skrev:Tycker du det är värre än brinnande barn under alliansens drönarbombningar?
Det är helt klart min åsikt att de som utför såna här attentat förtjänar besök från drönare.Ja. Jag fodrar ett svar helt enkelt.Dirty skrev: Fodrar svar?
Är den här bilden också från Afghanisan eller är det
ditt bildidentifieringsprogram som har dragit
dej vid näsa igen? Vilken apa är du?
Herrejösses vilket UFO Infra är, en idiot som inte skulle ha något problem att platsa på Säter.
DirtyDog skrev:Fodrar svar?Infra skrev:Tycker du det är värre än brinnande barn under alliansens drönarbombningar?
Det är helt klart min åsikt att de som utför såna här attentat förtjänar besök från drönare.