DirtyDog 2015-02-16, 21:30
Infra skrev:Inte är du så rudis att du tror att jag försöker framkalla terrordåd med min religionskritik.
Nej, t.o.m en efterbliven idiot som Infra inser (precis som alla andra) att endast intelligensbefriade muslimer ställer sig och skriker på gator och torg samtidigt som de med våld hämnas på tusentals andra för en tecknings skull.
Infra skrev:Ingenstans har jag yppat att det är det jag försöker göra. I stället använder jag vår numera så beramade yttrandefrihet för att såra, kränka och håna en religion jag tycker hjärtligt illa om.
Jag visste väl att det inte var landet Israel utan just judarna som du ogillar så mycket trots att du allt som oftast försöker förneka detta med dålig trovärdighet.
Vi andra har alltid kränkt och hånat religioner, politiska partier, fotbollslag och liknande. Vi vet att yttrandefriheten inte har några specialregler gällande Islam. Det som däremot inte är lovligt är att påstå att AIK-supporters (eller muslimer) ägnar sig åt att dricka blod från barn. Det handlar ju då inte om sanning utan förtal (även om nån ENSKILD AIK-supporter eller muslim skulle ha gjort just detta).
Om AIK-supporters däremot inte direkt tar avstånd från handlingarna utan istället säger
"-Men titta på Israel, de bombar ju barn!" så skulle vi givetvis utgå ifrån att de är fullständiga idioter.
Infra skrev:Det är bara Tramadoltrollet som vill ha det till att jag försöker framkalla zionistiska terrordåd.
Då har du nog HELT missförstått hans svar till dig, men VEM är egentligen överraskad? Är väl inte så lätt att samla tankarna när man sitter där med huvudet uppstoppat i röven?
Här får även katolikerna en spark i baken.
Starring Al Bundy!