Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
Infra
DirtyDog
R.O.F.L
lazy
ericTheDog
10 posters

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-13, 01:09

    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:Rikta inte vapnet mot Islam så riktar inte Islam vapnet mot dej.

    Så enligt dig så är det fullt förståeligt och helt ok att döda tecknare som ritar satir över organisationer som IS?
    Har jag sagt det? Eller är det bara din illvilliga tolkning?

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article20140649.ab

    Så det är ok att teckna satir nu då?

    Gå till dej själv och ställ den frågan.  Även satiren kan användas
    som ett kraftfullt terrorvapen. Passa på att fråga dej själv om
    detta vapen ska riktas mot grupper utan reell makt. Jag tycker
    inte det. Men vad tycker du?

    Je suis pas Charlie.


    http://urplay.se/redirect/epn/85010273901

    Så att teckna en ironisk teckning är detsamma som att avrätta oskyldiga genom att skjuta de i huvudet?

    Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden
    riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad
    nedåt mot marginaliserade grupper ställer satiren till oreda och sårar.

    Satiren är ett verkningsfullt och behjärtansvärt vapen, men det finns ett moment där
    satiren förminskar sig själv och blir vedervärdig: när den ger sig på marginaliserade
    grupper utan makt som krymplingar, barn, uteliggare, missbrukare, fångar, arbetslösa,
    invandrare, fattiga....

    Under förevändning av yttrandefrihet ger sej satirtecknaren  ofta på religionen. Det
    är ett ödes ironi att religionsfriheten tillhör samma grupp av grundlagsfästa rättigheter
    som yttrandefriheten.


    http://urplay.se/redirect/epn/85010273901

    Sedan när blev terrororganisationer som IS "marginaliserade" grupper? För övrigt så verkar din ståndpunkt vara att det är rätt att avrätta tecknare som är kritiska mot islamister.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-13, 02:30

    Forats störste rasist skrev:Sedan när blev terrororganisationer som IS "marginaliserade" grupper?
    Jag tror i vart fall inte att Charlies tecknare såg Isil som sin härskare, precis.

    Forats störste rasist skrev:För övrigt så verkar din ståndpunkt vara att det är rätt att avrätta tecknare som är kritiska mot islamister.
    Har jag sagt det eller är det bara din illvilliga tolkning?

    Så här är det alltså:
    Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden
    riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad
    nedåt mot marginaliserade grupper blir satiren till simpla påhopp som sårar.

    Satiren är ett verkningsfullt och behjärtansvärt vapen, men det finns ett moment där
    satiren förminskar sig själv och blir vedervärdig: när den ger sig på marginaliserade
    grupper utan makt som krymplingar, barn, uteliggare, missbrukare, fångar, arbetslösa,
    invandrare, fattiga....


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Wixaus

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=1

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=3

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=4

    Je suis pas Charlie fast jag förfäras av och tar avstånd från terrordåden.

    http://www.svd.se/kultur/nej-vi-ar-inte-charlie_4244963.svd

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-13, 17:24

    Infra skrev:
    Forats störste rasist skrev:Sedan när blev terrororganisationer som IS "marginaliserade" grupper?
    Jag tror i vart fall inte att Charlies tecknare såg Isil som sin härskare, precis.

    Forats störste rasist skrev:För övrigt så verkar din ståndpunkt vara att det är rätt att avrätta tecknare som är kritiska mot islamister.
    Har jag sagt det eller är det bara din illvilliga tolkning?

    Så här är det alltså:
    Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden
    riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad
    nedåt mot marginaliserade grupper blir satiren till simpla påhopp som sårar.

    Satiren är ett verkningsfullt och behjärtansvärt vapen, men det finns ett moment där
    satiren förminskar sig själv och blir vedervärdig: när den ger sig på marginaliserade
    grupper utan makt som krymplingar, barn, uteliggare, missbrukare, fångar, arbetslösa,
    invandrare, fattiga....


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Wixaus

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=1

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=3

    http://www.svd.se/kultur/vaxande-diskussion-om-charlie-hebdo_4246489.svd?sidan=4

    Je suis pas Charlie fast jag förfäras av och tar avstånd från terrordåden.

    http://www.svd.se/kultur/nej-vi-ar-inte-charlie_4244963.svd


    Infras förirrade svammel kan väl sammanfattas med:

    "Jag är emot terrordåden men......." Rolling Eyes

    Och han kan inte riktigt förklara hur han kan jämföra islamistiska terrororganisationer med uteliggare, barn och krymplingar. Hur hamnade de i samma fack? scratch

    Och för att fullborda bilden av någon som inte riktigt har alla hemma så stoppar Infra in en bild med Sverigedemokraterna utan att närmare förklara hur de kom in i sammanhanget.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-13, 20:38

    Forats störste rasist. skrev:Infras förirrade svammel kan väl sammanfattas med:

    "Jag är emot terrordåden men......." En grov förvanskning av vad jag sagt. Dina sammanfatt-
    ningar är som faans sammanfattning av bibeln, ungefär. Hur kan det sammanfattas på det
    viset när jag medvetet med stor noggrannhet unvikit att formulera nåt dylikt.

    Däremot kan ditt svar sammanfattas med "jag är visserligen islamofob och främlingsrädd,
    men......"
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-13, 22:15

    Infra skrev:
    Forats störste rasist. skrev:Infras förirrade svammel kan väl sammanfattas med:

    "Jag är emot terrordåden men......."  En grov förvanskning av vad jag sagt. Dina sammanfatt-
    ningar är som faans sammanfattning av bibeln, ungefär. Hur kan det sammanfattas på det
    viset när jag medvetet med stor noggrannhet unvikit att formulera nåt dylikt.

    Däremot kan ditt svar sammanfattas med "jag är visserligen islamofob och främlingsrädd,
    men......"

    Och så bytar vi ämne igen ja. Laughing
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-14, 00:05

    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Forats störste rasist. skrev:Infras förirrade svammel kan väl sammanfattas med:

    "Jag är emot terrordåden men......."  En grov förvanskning av vad jag sagt. Dina sammanfatt-
    ningar är som faans sammanfattning av bibeln, ungefär. Hur kan det sammanfattas på det
    viset när jag medvetet med stor noggrannhet unvikit att formulera nåt dylikt.

    Däremot kan ditt svar sammanfattas med "jag är visserligen islamofob och främlingsrädd,
    men......"

    Och så bytar vi ämne igen ja. Laughing
    Nä. Vi byter inte ämne. Men
    vi vänder på resonemanget.


    lol!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-14, 01:05

    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Forats störste rasist. skrev:Infras förirrade svammel kan väl sammanfattas med:

    "Jag är emot terrordåden men......."  En grov förvanskning av vad jag sagt. Dina sammanfatt-
    ningar är som faans sammanfattning av bibeln, ungefär. Hur kan det sammanfattas på det
    viset när jag medvetet med stor noggrannhet unvikit att formulera nåt dylikt.

    Däremot kan ditt svar sammanfattas med "jag är visserligen islamofob och främlingsrädd,
    men......"

    Och så bytar vi ämne igen ja. Laughing
    Nä. Vi byter inte ämne. Men
    vi vänder på resonemanget.


    lol!

    Vilket resonemang? Att du inte vågar svara på frågan? Ja eller Nej. Svårare är det inte.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-14, 02:12

    Infra skrev:Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad nedåt mot marginaliserade grupper blir satiren till simpla påhopp som sårar.
    Nu var det här en vänstertidning som till 90% ägnade sig åt att häckla "Front Nationale" när man inte ritade satirteckningar på judar, katoliker och andra religiösa grupperingar.  Det skulle inte förvåna mig om de låg bakom många av de teckningar som du publicerat.
    Att rita nidbilder gällande konflikten i Gaza var väl något av en specialitet.
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 BxG7Zw8CUAAZcPv

    - Hamas håller folket som gisslan.
    - Attack, döda gisslan!

    Det är förvisso kanske inte lika hånfullt som att håna koranen som Muslimska Brödraskapet använde som skydd mot militären vid kuppen?

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 4455993-la-une-polemique-de-charlie-hebdo-620x345-1

    - Koranen är ju bara skit!
    - Den stoppar inte ens kulor?

    Rent allmänt verkar de flesta teckningar hålla jävligt dålig kvalité och sällan verkar de speciellt kul (även om den med koranen var det).
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  lazy 2015-01-15, 11:39

    Apropå IS:

    Kampen mot IS Ett nästan tusen kilometer långt stängsel – det hoppas Saudiarabien ska fungera som skydd mot jihadistgruppen Islamiska staten. Sedan en tid tillbaka konstruerar landet den långa ”muren” längs hela sin gräns mot Irak. När den står klar kommer den att bestå av fem rader stängsel med en svårforcerad barriär mellan sig och framför dem ett område med sand som ska försvåra för en tänkt anfallare att snabbt kunna ta sig fram. Det rapporterar The Telegraph, skriver DN.

    http://www.omni.se/topic/acf46b66-bffb-463f-b0a0-db74d4f1d4f8/f8f6bd5a-5ae9-4b10-8168-3ff59f75e2bf?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]

    Nu vill jag höra ett högljutt klagande om det här med att bygga "murar" för att stänga ute terrorister. Wink
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  redalert 2015-01-15, 13:34

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  lazy 2015-01-15, 13:49

    redalert skrev:En bra beskrivning av pajasvänstern:

    http://erixon.com/blogg/2015/01/da-passar-inte-provokation-for-kultureliten/

    Alltid bra från Dick Erixon! Man skulle nästan kunna tro att majoriteten av kultureliten har konverterat.... Smile
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-15, 15:29

    redalert skrev:En bra beskrivning av pajasvänstern:

    http://erixon.com/blogg/2015/01/da-passar-inte-provokation-for-kultureliten/

    Jag är ärligt nyfiken, varför har kulturvänstern anammat islam ? Är det för att de anser sig ha hittat nån som hatar väst och USA lika mycket som de gör? sen vad islam står för måste då alltid skylas över för att de ska kunna behålla sin bundsförvant?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-15, 21:49

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad nedåt mot marginaliserade grupper blir satiren till simpla påhopp som sårar.
    Nu var det här en vänstertidning som till 90% ägnade sig åt att häckla "Front Nationale" när man inte ritade satirteckningar på judar, katoliker och andra religiösa grupperingar.  Det skulle inte förvåna mig om de låg bakom många av de teckningar som du publicerat.
    Att rita nidbilder gällande konflikten i Gaza var väl något av en specialitet.
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 BxG7Zw8CUAAZcPv

    - Hamas håller folket som gisslan.
    - Attack, döda gisslan!

    Det är förvisso kanske inte lika hånfullt som att håna koranen som Muslimska Brödraskapet använde som skydd mot militären vid kuppen?

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 4455993-la-une-polemique-de-charlie-hebdo-620x345-1

    - Koranen är ju bara skit!
    - Den stoppar inte ens kulor?

    Rent allmänt verkar de flesta teckningar hålla jävligt dålig kvalité och sällan verkar de speciellt kul (även om den med koranen var det).

    Om ni så skulle rita kors i taket så får jag hålla med påven: "yttrandefrihet
    har ett omistligt värde. Ingen får dock förolämpa den andres tro".

    "Om min goda vän hånar min mamma kan han förvänta sig en smäll.
    Det får man vänta sig, det är normalt. Du ska inte provocera. Du ska
    inte förolämpa andras tro. Du ska inte göra narr av andras tro", sa påve
    Franciskus till en samlad journalistkår.

    Säg, påven är väl ändå inte kommunist?


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Ei2scp


    Senast ändrad av Infra den 2015-01-15, 22:04, ändrad totalt 3 gånger
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-15, 21:56

    Skillnaden mellan katoliker och Neandertalare som infra och dennes trosfränder är avgrundsdjup.

    Katolicismen även i sin mest konservativa form är resonabel, de  formerar sig numera sig inte i terroristgrupper och mördar alla otrogna,satir- tecknare eller andra.

    Det är av yttersta vikt att fortsäta hånet av islam, bara på det sättet kan denna neandertalarreligion avslöjas.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-15, 22:07

    Det skånska mentalfallet skrev:Det är av yttersta vikt att fortsäta hånet av islam, bara på det sättet kan denna neandertalarreligion avslöjas.

    Det är av yttersta vikt att avslöja Det skånska mentalfallets islamofobi och främlingshat.

    "Nehantertalsreligion" förresten? Den är yngre än både judendom och kristendom.

    Vilka är då Nehatertalarna?
    Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-15, 22:10

    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Satirens arketyp är hovnarren vars uppgift var att gissla härskaren. Med udden riktad uppåt är satiren en källa till skadeglädje för undersåtarna.  Med udden riktad nedåt mot marginaliserade grupper blir satiren till simpla påhopp som sårar.
    Nu var det här en vänstertidning som till 90% ägnade sig åt att häckla "Front Nationale" när man inte ritade satirteckningar på judar, katoliker och andra religiösa grupperingar.  Det skulle inte förvåna mig om de låg bakom många av de teckningar som du publicerat.
    Att rita nidbilder gällande konflikten i Gaza var väl något av en specialitet.
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 BxG7Zw8CUAAZcPv

    - Hamas håller folket som gisslan.
    - Attack, döda gisslan!

    Det är förvisso kanske inte lika hånfullt som att håna koranen som Muslimska Brödraskapet använde som skydd mot militären vid kuppen?

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 4455993-la-une-polemique-de-charlie-hebdo-620x345-1

    - Koranen är ju bara skit!
    - Den stoppar inte ens kulor?

    Rent allmänt verkar de flesta teckningar hålla jävligt dålig kvalité och sällan verkar de speciellt kul (även om den med koranen var det).

    Om ni så skulle rita kors i taket så får jag hålla med påven: "yttrandefrihet
    har ett omistligt värde. Ingen får dock förolämpa den andres tro".

    "Om min goda vän hånar min mamma kan han förvänta sig en smäll.
    Det får man vänta sig, det är normalt. Du ska inte provocera. Du ska
    inte förolämpa andras tro. Du ska inte göra narr av andras tro", sa påve
    Franciskus till en samlad journalistkår.

    Säg, påven är väl ändå inte kommunist?


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Ei2scp
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-15, 22:19

    Infra skrev:
    Det skånska mentalfallet skrev:Det är av yttersta vikt att fortsäta hånet av islam, bara på det sättet kan denna neandertalarreligion avslöjas.

    Det är av yttersta vikt att avslöja Det skånska mentalfallets islamofobi och främlingshat.

    "Nehantertalsreligion" förresten? Den är yngre än både judendom och kristendom.

    Vilka är då Nehatertalarna?
    Very Happy

    Islamofob, ordet som används mot de som drar ner byxorna på den efterblivna religionen islam.

    Jag främlingsfientlig? du är en ljugande idiot infra., och desperat.

    Neandertalare är du,och de som gapar om kränkningar så fort det kommer relevant ironi och satir om islam,
    när religionen uppstod har inget med det att göra, du är så blåst att man baxnar, den typiske islamisten alltså.


    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-15, 22:35

    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:
    Det skånska mentalfallet skrev:Det är av yttersta vikt att fortsäta hånet av islam, bara på det sättet kan denna neandertalarreligion avslöjas.

    Det är av yttersta vikt att avslöja Det skånska mentalfallets islamofobi och främlingshat.

    "Nehantertalsreligion" förresten? Den är yngre än både judendom och kristendom.

    Vilka är då Nehatertalarna?
    Very Happy

    Islamofob, ordet som används mot de som drar ner byxorna på den efterblivna religionen islam.

    Jag främlingsfientlig? du är en ljugande idiot infra., och desperat.

    Neandertalare är du,och de som gapar om kränkningar så fort det kommer relevant ironi och satir om islam,
    när religionen uppstod har inget med det att göra, du är så blåst att man baxnar, den typiske islamisten alltså.
    Det skånska mentalfallet har sagt sitt.
    Nu väntar tvångströjan och nattmedicinen.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  lazy 2015-01-15, 23:35

    Jag har aldrig sett kristna eller judar som stövlat in på en tidningsredaktion för att skjuta ihjäl hela redaktionen, rätta mig om jag har fel!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-16, 00:28

    lazy skrev:Jag har aldrig sett kristna eller judar som stövlat in på en tidningsredaktion för att skjuta ihjäl hela redaktionen, rätta mig om jag har fel!
    Om du spottar på en sten varje gång du går förbi så blir den till slut blöt.

    BTW: nej, sist stövlade väl Mosad in på ett hotell och begick riktade mord.

    Nej förresten: allra sist stövlade dom ju in i Gaza och begick barnamord on
    mass.

    Måste vi vänta tills judarna som du säger, "stövla in på en tidningsredaktion"
    och begår mord när det finns så många andra judiska mord att välja på..


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 124dgs9
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-16, 01:45

    Infra är forumets genom tidernas största äckel, bilderna du postar visar att du är ett psykfall och ett vidrigt sånt också.

    Den dan du lämnar in blir samhälet ett snäpp trevligare.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-16, 03:54

    RedMentalCase skrev:Infra är forumets genom tidernas största äckel,  bilderna du postar visar att du är ett psykfall och ett vidrigt sånt också.

    Den dan du lämnar in blir samhälet ett snäpp trevligare.
    Men bara "lite" trevligare.

    Världen är tyvärr full med idioter som hävdar att bilden kommer från Israels attack på Gaza i somras.

    Kolla själv in de första 10 sidorna med träffar på DENNA LÄNK!

    Jag kunde dock snabbt konstatera att så inte var fallet och att bilden inte har ett skit med Gaza eller Israel att göra.
    Men vad har sanning för innebörd för dessa lögnaktiga palestinier? Rolling Eyes
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-16, 04:00

    RedMentalCase skrev:Infra är forumets genom tidernas största äckel,  bilderna du postar visar att du är ett psykfall och ett vidrigt sånt också.

    Den dan du lämnar in blir samhälet ett snäpp trevligare.
    Så det är värre då, att visa resultatet av stympningen och barnamorden
    än att begå dom? Ja, visst är det avskyvärt. Jag är glad att du har noterat
    det. Äntligen!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-16, 04:04

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-16, 04:14

    DirtyDog skrev:
    RedMentalCase skrev:Infra är forumets genom tidernas största äckel,  bilderna du postar visar att du är ett psykfall och ett vidrigt sånt också.

    Den dan du lämnar in blir samhälet ett snäpp trevligare.
    Men bara "lite" trevligare.

    Världen är tyvärr full med idioter som hävdar att bilden kommer från Israels attack på Gaza i somras.

    Kolla själv in de första 10 sidorna med träffar på DENNA LÄNK!

    Jag kunde dock snabbt konstatera att så inte var fallet och att bilden inte har ett skit med Gaza eller Israel att göra.
    Men vad har sanning för innebörd för dessa lögnaktiga palestinier? Rolling Eyes
    Utan......var kom bilden ifrån i stället? Redovisning tack.
    Lögnarna är israelerna som ljuger, ljuger, ljuger och ljuger igen.

    Allt för att kunna fortsätta att trampa palestinerna under klacken
    i fortsatt förtryck. Fortsatta barnamord. Fortsatta markstölder.

    Fortsatta brott mot internationell rätt i opposition mot UN och
    världssamfundet.

    Ingen påstår att bilden kommer från Gazaattacken i somras.
    Från en Gazamassaker är den lik förbannat.

    De senaste åren har israel utfört 3 olika fullskaliga massakrer
    mot civila i Gaza så bilden kan ha tagits exempelvis 2008/2009.

    Spelar det stor roll för dej när israel mördar och lemlästar
    barnen? Är de inte lika döda i vilket fall som helst?


    Sponsored content


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 3 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 10:30