Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
Infra
DirtyDog
R.O.F.L
lazy
ericTheDog
10 posters

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-24, 01:00

    lazy skrev:"Tyst applåd" till DD.

    Golfklapp?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-24, 01:15

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Vad menar du?
    Du kallade filmen ett bevis på Israels propaganda och de enda idioter som hade kommenterat filmen var antisemiter.
    Att israels propagandaministerium gör betydande missar i sin rekrytering av sina
    små propagandakräk torde vara mera ditt fel än mitt. En sån miss är denne Adam.
    Kan du inte berätta VARFÖR du tror att Adam jobbar eller HAR JOBBAT åt Israel?

    Var det möjligtvis hans föräldrar som startade komplotten genom att INNAN Adam var född konvertera FRÅN Judendomen till Kristendomen och i samband med detta även byta sitt efternamn?

    Antar att hans farfar även var inblandad då han lät Adam bo hos sig i samband med att Adam gick i en muslimsk skola där han och lika fundamentalistiska islam-kompisar trakasserade lärare som var vänligt inställda mot judendomen?
    Att trakasserierna gick så långt att han dömdes till fängelse och samhällstjänst redan som 17-åring och även blev portad från sin moské var förstås också en del i det hemska Mossads planer?

    Sen finansierade Mossad givetvis hans resa till Pakistan 1998 där han sen dess umgås med de mest fundamentala Islamisterna och gifter sig med nån spökplump från Afghanistan?

    Man kan konstatera att han ligger bakom de flesta av Al-Quaida's filmer och fortfarande jobbar åt dem TROTS att nån idiot kallar honom för Israel-spion på YouTube sen 25 okt. 2011?

    Är det inte märkligt?  Har han överlevt bara pga att fanatisterna inom Al-Quaida är lika korkade som dig?
    Ett år efter att din film publicerats så uppträder Adam tillsammans med "Al Qaeda second-in-command Ayman Al-Zawahiri" på en videofilm.  Och du påstår att Israelerna gjort en miss i sin rekrytering?  Han verkar ju vara en gudagåva som överlever ALLT?   Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil

    Kolla bara här vad den listige Israeliska agenten publicerade i höstas tillsammans med Al-Quaida (som ännu inte insett att han är en fake-muslim och egentligen agent för Israel.   bounce  bounce  bounce  bounce  bounce

    Betänk att det nu gått 4 år sedan han blev "avslöjad" på internet.  Twisted Evil
    Publicerades den 20 sep. 2014

    In this undated video released by Al-Qaeda, American spokesman Adam Gadahn (also known as "Azzam the American") tells Muslims to attack U.S., Western and Zionist interests in Pakistan in order to overthrow the government. He also calls for attacks on U.S. soil.

    "The fastest way to achieve regime change in Pakistan is to target American and other Western and Zionist interests on our soil and theirs and besiege their diplomatic compounds and enclaves until the occupiers go back home where they belong," Gadahn says.

    His reference to Iraqi Prime Minister al-Maliki shows it was taped before August 15, 2014 when he resigned.


    Den andra "fake-muslimen" som avslöjades i din film agerar FORTFARANDE på internet och har väl aldrig förnekat att han hetat Joseph Cohen och konverterat från judismen?
    Här kan du se en intervju med honom som lades upp på YouTube 3 (TRE!) ÅR innan din film slog upp nyheten att han bytt namn och varit jude.
    Måste dock påstå att hade jag inte stött på DIG Infra så hade jag nog också trott att killen var en "Fake".  INGEN muslim KAN väl vara såhär korkad???   Shocked  Shocked  Shocked
    Nu när jag vant mig vid dig så har jag lärt mig att INGENTING tycks vara omöjligt!   Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil


    Infra skrev:
    Dirty skrev:Och varför envisas du med att posta nån jävla film över nån historisk karta över Israel när den ändå aldrig går att titta på?
    Använd huvet till nåt annat än att sätta mössan på. Inte för att jag tror att din ärthjärna kan ta in det, men även denna propagandaåtgärd som går ut på att osynliggöra de sanningar som terrorstaten vill hålla dolda är så klumpigt utförd att det framstår som uppenbart hur israels propaganda jobbar och ser ut.
    Aha, så du menar att det är nån sorts "propagandaåtgärd" som gör att allt som händer om man klickar på "Play-knappen" är detta?
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Zn69p2
    Infra skrev:
    Jag kommer aldrig att tröttna på att presentera denna propaganda om och om igen tills du storknar.
    Det säger allt om den djävulska fiende som vi har att arbeta emot. Är det nån som behöver lära sej mer om hur den israeliska propagandan verkar så är det du.
    Ursäkta, men jag förstår inte hur bilden ovan skall hjälpa mig med detta?
    Nog kan man storkna av att aldrig få se en film man gärna vill kika på.   Crying or Very sad
    Tack för länken!
    Hittade en hel del kul där!
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Children-composite-722810
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Family-composite-793228
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Mother-composite-750439
    Min favorit!Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Hamas_israel_hezbollah_land_for_peace1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Mur1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Young-children-composite-773215
    Dagisverksamheten i Palestina vore kanske nåt för svenska dagis att ta efter?
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 49
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 ATT00031
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 3364898391
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Palestinian.children.cartoon
    Räcker det?
    Kan ta några fler senare.   Twisted Evil
    Infra skrev:Jo, BTW: fick du klart biografin över Adams släktingat nån gång och framför allt: hade du
    nån glädje eller nytta av den?
     
    Dög inte denna åt dig?
    http://edition.cnn.com/2013/03/23/us/adam-gadahn-fast-facts/
    Isåfall finns även denna utförligare film.  Wink
    Nej. Den dög naturligtvs inte eftersom du redan vet att jag inte hyser
    det minsta intresse för den misslyckade propagandapajasen.  

    Jag tycker däremot Dirty som tycks ha stort intresse av denna figur
    skall fördjupa sej i den.

    När han är klar med honom vill jag att han fortsätter gräva i karlns
    ursprung, föräldra släktingar, örfäder o s v. Man skall finodla sin
    intressen.
     








    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 2h5od49

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-24, 02:53

    Eftersom Dirty var så orolig för att israel inte skulle döda och lemlästa palestinska
    barn i tillräcklig utsträckning, utan att barnen på bilderna i själva verket var syriska
    barn så kan jag nu lugna honom.

    Jag dedikerar således följande film åt Dirty.




    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  redalert 2015-01-24, 11:54

    Ett jädra tjat om gaza i parti och och minut, säg hur har det blivit vår sak? Jefvla tröttsamt!
    Gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa.............................

    Försök att få in något annat i huvudet och vidga vyerna Infraskrälle! Evil or Very Mad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-24, 12:17

    redalert skrev:Ett jädra tjat om gaza i parti och och minut, säg hur har det blivit vår sak? Jefvla tröttsamt!
    Gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa.............................

    Försök att få in något annat i huvudet och vidga vyerna Infraskrälle! Evil or Very Mad
    I inlägg nr 98 i denna tråd varnar jag för att Dirty syftar till att förlägga Palestinadebatten
    till kanalen "Politik och samhälle".

    Det är alltså inget jag har önskat men som Dirty har understrukit genom att vräka in förljugen
    israelpropaganda på dessa sidor. Han får naturligtvis som han vill.

    Ivrigt påhejad av Lazy och den övriga blåbruna sörjan härinne vräker han nu ut all förljugen
    israelpropaganda som går att hitta på nätet. Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  redalert 2015-01-24, 12:41

    Infra skrev:
    redalert skrev:Ett jädra tjat om gaza i parti och och minut, säg hur har det blivit vår sak? Jefvla tröttsamt!
    Gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa, gasa.............................

    Försök att få in något annat i huvudet och vidga vyerna Infraskrälle! Evil or Very Mad
    I inlägg nr 98 i denna tråd varnar jag för att Dirty syftar till att förlägga Palestinadebatten
    till kanalen "Politik och samhälle".

    Det är alltså inget jag har önskat men som Dirty har understrukit genom att vräka in förljugen
    israelpropaganda på dessa sidor. Han får naturligtvis som han vill.

    Ivrigt påhejad av Lazy och den övriga blåbruna sörjan härinne vräker han nu ut all förljugen
    israelpropaganda som går att hitta på nätet. Very Happy

    Så felet är alltså de andras?

    Kom igen nu Infraskrälle överraska mig och svara något annat!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-24, 14:24

    Tack för länken!
    Hittade en hel del kul där!
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Children-composite-722810
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Family-composite-793228
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Mother-composite-750439
    Min favorit!Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Hamas_israel_hezbollah_land_for_peace1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Mur1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Young-children-composite-773215

    Kan du se skillnaden?    
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 10qcdcnVem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 CIQyCV

    Kan du se skillnaden?    
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 2hqqnioVem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 302wciu

    Kan du se skillnaden?    
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Mvp9o7Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 2r3dpg5

    Kan du se skillnaden?    
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 352qhvkVem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 3151mk5[/quote]
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-24, 19:03

    Gazaremsan är vad det förtjänar, vad kan det bli annat med den sortens folk som befinner sig där.

    Sponsored content


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 6 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 22:16