Infra skrev: DD skrev:hela hans liv tycks gå ut på att odla just bitterhet och hat mot judar.
Fel igen Dirty. A.Ristoteles var icke jude om än zionist. Du måste skilja på judar och zionister. En zionist kan vara kristen eller som i Ralf Haglunds fall en misslyckad svensk akademiker.
Nu är det väl DU som måste lära dig att skilja på judar och sionister?
Hur förklarar du annars din formulering "
I Newsmills fall så var det den svenska judenheten som fick detta forum att släcka."
Inte sionismen utan JUDENHETEN?
När skall du själv inse vilka problem du har? Det är väl enda chansen till en tillfriskning?
Infra skrev: DD skrev:Inte leder det honom någonstans
I dag är du oförsiktig för att inte säga vårdslös, Dirty. Min avsky för zionismen har sannerligen lett framåt sen jag började propagera. Så har israel gått från att vara Västs kelgris till att vara hela världens pesthärd med samtliga länder utom USA som stränga kritiker. Världen har sannerligen fått upp ögonen för israels hat och ondska.
Är du så jävla enfaldig att du tror att DIN avsky har påverkat någon till att se positivt på Palestinier?
Begriper du verkligen inte att med idioter som dig som vänner så behöver man knappast några fiender?
Om du nu hatar t.ex. SD så mycket så borde du kandidera för dem. Det skulle få partiet att
OMGÅENDE trilla ur riksdagen.
Infra skrev: DD skrev:Sen drar du skrönor om våldsamma 80-åringar
Fel igen Dirty! Jag skulle inte berättat det om det inte var sant. Vad menar du att jag skulle ha för glädje av det?
Hur skall en normalt funtad människa kunna begripa dina motiv?
Vi snackar om islamister som avrättar oskyldiga samt några som ritat några teckningar och så jämför du detta med ett 80-årig herre som hytter med sin käpp mot några ungdomar?
Hur skall NÅGON kunna ta en sån jävla idiot som dig på allvar?
Infra skrev: DD skrev:där du dessutom inte har nån bakgrundsinformation om händelsen
Har du bakgrundsinfo om främlingar som du träffar av en ren händelse på gatan? På T-banan? På bussen? Ja, du är en dutti idiot, du.]
Förstår du inte svenska? Jag frågade inte om du hade bakgrundsinformation på 80-åringen din hjärndöda gris!
Så om en 80-årig muslim ställer sig upp och viftar hotfullt med sin käpp mot ett gäng med skinnheads så förutsätter du alltså att det endast kan bero på att han är fylld av obefogat hat och rädsla mot dessa grabbar och utesluter alltså att de först kan ha gjort eller sagt något?
Att du inte förstår hur jävla korkad som du framstår är för mig är en gåta?
Vore du smartare så kanske du skulle gråta dig till sömns varje kväll? Kanske är tur för dig att du tycks omedveten om din enfald?
Infra skrev: DD skrev:Att han skulle utgjort något HOT mot NÅGON är så jävla korkat att bara en fullblodsidiot (som du!) kan tro på nåt sånt.
Du är slarvig med dina förutfattade meningar i dag. Likadant är du oförsiktig med orden. Jag sa aldrig "hot". Jag använde orden rädsla och hat. Har du glömt det? Hur fungerar din enda hjärncell i dag, amöban?
En hjärncell är överflödigt många för att bemöta dig i en debatt.
Du sade aldrig "hot"?
Du kallade honom för "våldsverkare" (är inte sådana hotfulla?).
Inget hot? "höll en tokig infödning på att slå mot invandrartjejer"
Nej, det kanske inte är så hotfullt?
"Han måttade slag mot flickornas ansikten", "En 80-90-årig gubbe som från halvsittande riktade slag med sin kraftiga käpp mot helt fredliga undomar" "Han "viftade" inte. Han måttade slag"
Inlägget var lite förvirrat då du möjligen blandar ihop 2 liknande händelser (där dock ingen slagit utan endast hotat, och utan anledning?).
Utan att
VETA orsaken så drar du slutsatser beroende på ungdomarnas utseende? Ser de utländska ut så måste orsaken vara rasism eller hat och ser de svenska ut så fantiserar man ihop något annat?
Mest skrämmande av allt är att du ser detta som jämförbart med massmord? Hat som hat enligt dig. Handlingar tycks sakna betydelse?
Infra skrev: DD skrev:Det ENDA som är positivt med dig är att man ständigt får sig ett gott skratt
Det är det du har gemensamt med mycket, mycket små barn. De är lika lättroade och outvecklade som du.
Man behöver inte vara speciellt utvecklad för att skratta åt dig.