Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
Infra
DirtyDog
R.O.F.L
lazy
ericTheDog
10 posters

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 02:01

    Infra skrev:
    DD skrev:Och det var detta som Löfven, Wallström&Co ansåg vara det allra viktigaste när de kom till makten, erkänna denna "stat" som aldrig någonsin har eller kommer att fungera på egen hand. Jag hoppas innerligt att Wallström aldrig kommer att kunna besöka Israel som ngt annat än en simpel turist.
    Avigdor Lieberman, Bibi Netanjahu och deras lilla propagandist Dirty Dog är nu ute och markerar med att "Margot Wallström inte är välkommen till israel" inför hyllningen av Raul Wallenberg.
    "DD skrev" ???

    Varför citera nån annans inlägg och sen påstå att JAG skrivit detta? Rolling Eyes
    Nåja, det är ju inte direkt första gången du ställer till det.

    Sen är knappast Margot mer förhindrad att besöka Israel än mig. Att sen varken hon eller jag möts av officiella representanter är en annan femma men det skulle knappast störa mig speciellt mycket även om jag anser mig vara mer tillmötesgående mot Israel än vad hon är.

    Allt annat ordbajseri orkar väl knappt nån ögna igenom?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 02:09

    Infra skrev:DD vill tydligen förlägga palestinadebatten till kanalen Politik&Samhälle i stället.    
    DD skrev:Hade de brist på hemska bilder från Syrien så de tvingades låna en bild från Gaza som ingen där brytt sig om att publicera?
    Så flagrant som israel lemlästar och dödar de palestinska barnen så är det nog ingen som behöver "låna" bilder från andra krigshärdar.
    Men hur kommer det sig isåfall att Syrierna använde bilden?  Läste du inte min frågeställning eller är du bara för dum för att begripa vad där står?
    Infra skrev:I motsats till ditt  högmodiga babbel om bilders ursprung eller inte så kan jag i a f styrka att bilderna kommer från Palestina.
    Nu har de bilder du postade i ditt senaste inlägget inte diskuterats utan det har rört sig om ANDRA bilder.
    Alltså, varför alltså använda fake-bilder om du har legitima dito? Rolling Eyes
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 02:15

    Infra skrev:Israel anklagar sina offer och fejkar filmbilder.


    Nu tror jag att du missförstod innebörden av filmen du visar.  Laughing

    CBS intervjuar en Israel som varnar för falsk propaganda från palestinierna.
    I bakgrunden så visar CBS (OMEDVETET!) en filmsnutt som är just sådan falsk propaganda från palestinierna.  bounce bounce bounce

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Pallywoodbeforeafter1

    Snacka om att Israelen omgående fick rätt. Laughing
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 03:32

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Pallilc3bcge-deiryassin-palestinian-lies-are-exposed

    Mördade libaneser blev plötsligt mördade palestinier 28 år tidigare???

    En skadad baby från Singapore påstås plötsligt vara skadad av vit fosfor av Israeler?
    Hur långt kan sån där fosfor sprida sig egentligen?
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Pallywood-singapore-child

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 06:43

    Det finns en sida som många borde besöka.
    http://www.seconddraft.org

    Bland många intressanta filmer så finns en intervju med en Hamas-ledare HÄR!

    Infra, ladda ned den högupplösta versionen och berätta för mig hur du anser att Hamas-ledaren sköter sig.
    Han ser själv väldigt nöjd ut efter intervjun men jag undrar verkligen om han fått fler sympatisörer efter detta?
    Kanske individer som dig som inte kan tänka själv? Laughing
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-18, 10:26

    Dirty skrev:Infra, ladda ned den högupplösta versionen och berätta för mig hur du anser att Hamas-ledaren sköter sig.
    Jag skulle aldrig som du ladda ned israelisk, förljugen propaganda som går under falsk flagg.
    Vad du skulle behöva lära dej mer om, är självkritik. Du sväljer ju med hull och hår all den
    falska propaganda som israel förser dig med, antigen som bilder, filmer eller fejkpersoner.

    Du tror dej ha upptäckt nåt nytt men så här har det pågått med ett israeliskt propagandaövertag
    ända sedan 60-talet då skurkstaten hade grepp om alla världsledande nyhetsbyråer genom ett
    rundhänt mutsystem.

    Då behövde terrorstaten inte lägga ner så mycket sostifikerat arbete med att producera fejkfilmer,
    fejkbilder, lögnpropaganda och fejkintervjuer.

    På den tiden räckte det med att se till att israels kom till tals i världsmedia medan "terroristerna"
    skulle hållas kort i samband med israels mordräder och andra illdåd.

    Den slemme "professorn" som sitter och kommenterar varje mening som sägs i intervjun, snedvrider
    inte bara det som sägs, han har arrangerat och tillrättalagt  hela filmen för att deservouera Palestinas
    rättfärdiga sak.

    Eftersom israel inte har nån historisk hemortsrätt till Palestina så är Hamas´ sak sann och rättfärdig.
    Under antiken existerade israel som sammanhållen stat i endast 150 år under kungarna David, Saul
    och Salomo.  Därefter splittrades hela israel i två riken, sydriket och nordriket.

    Det första riket. Israel, var hem för tolv stammar. Nu finns bara en stam kvar av dessa eftersom alla
    andra stammar har låtit sig assimileras. Skall då en enda av israels tolv stammar ställa krav på hela
    det område som historisk beboddes av tolv stammar? Nej  naturligtvis inte. Det är fientligt intrång på
    främmande folks territorium och därför är Hamas ståndpunkt till största delen adekvat och rättfärdig.

    Men det är inte alla som liksom du saknar tanke- och analysförmåga.



    Dirty skrev:Hade de brist på hemska bilder från Syrien så de tvingades låna en bild från Gaza som ingen där brytt sig om att publicera? Men hur kommer det sig isåfall att Syrierna använde bilden?  
    Tja, man kan väl låna kors och tvärs. Syrierna eller vilka det nu är du har läst kan
    ju ha lånat bilden från Palestina? Du som tror på all falskt propaganda som israel
    serverar dej; varför har du plötsligt så svårt att svälja den sanningen? Är du idiot?
     

    Dirty skrev:Nu har de bilder du postade i ditt senaste inlägget inte diskuterats utan det har
    rört sig om ANDRA bilder. Alltså, varför alltså använda fake-bilder om du har legitima dito?
    Så det är bara de bilder som du och din israelpropaganda väljer ut som får diskuteras
    då? Jag tror du börjar bli smittad av israels falska propagandaglidningar på sanningen.


    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-18, 10:51

    DirtyDog skrev:Det finns en sida som många borde besöka.
    http://www.seconddraft.org

    Bland många intressanta filmer så finns en intervju med en Hamas-ledare HÄR!

    Infra, ladda ned den högupplösta versionen och berätta för mig hur du anser att Hamas-ledaren sköter sig.
    Han ser själv väldigt nöjd ut efter intervjun men jag undrar verkligen om han fått fler sympatisörer efter detta?
    Kanske individer som dig som inte kan tänka själv?  Laughing

    Här ser vi Infra planera nästa hatinlägg om Israel.

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 68244_1242590844
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  redalert 2015-01-18, 12:31

    Assholt Infra fortsätter med sina perversa lekar avskyvärd som hen är! geek

    Dumfoliet har inte vett att säga ifrån. affraid
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-18, 13:25

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 68244_1242590844[/quote]

    Detta är sanningen om det historiska israel:    
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Israel

    Den där gubben liknar mest dej när du sitter och hatar Palestina
    på lördagskvällarna. Här får du ett exempel på hur israels  pro-
    pagandateam (avdelning IT) hackar sej in på förhatliga sajter de
    anser för avslöjande. Påminner litet om sd:s hackares propagan-
    dateknik. Deras egna former av censur.

    Alla obekväma sanningar om israels sanna natur ska kvävas till
    förmån för deras egen förfalskade propagandabild.



    Här kommer ytterligare ett exempel på israels statligt styrda propaganda:    



    Senast ändrad av Infra den 2015-01-22, 03:27, ändrad totalt 2 gånger
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 19:54

    Infra skrev:
    Dirty skrev:Infra, ladda ned den högupplösta versionen och berätta för mig hur du anser att Hamas-ledaren sköter sig.
    Jag skulle aldrig som du ladda ned israelisk, förljugen propaganda som går under falsk flagg.
    Vad du skulle behöva lära dej mer om, är självkritik. Du sväljer ju med hull och hår all den falska propaganda som israel förser dig med, antigen som bilder, filmer eller fejkpersoner.
    Nu är det en stor studio med en massa åhörare (hälften ser ut att vara muslimer) som lyssnar på en dialog på engelska mellan en Hamas-representant och en BBC-reporter. Det finns ingen översättning eftersom SAMTLIGA talar engelska (är kanske DETTA ditt största problem?) och därför kan inget förvanskas eller påstås vara förfalskat. Det enda som INTE tillhör original är de kommentarer till intervjun som inflikas emellanåt.
    Infra skrev:Du tror dej ha upptäckt nåt nytt men så här har det pågått med ett israeliskt propagandaövertag ända sedan 60-talet då skurkstaten hade grepp om alla världsledande nyhetsbyråer genom ett rundhänt mutsystem.

    Då behövde terrorstaten inte lägga ner så mycket sostifikerat arbete med att producera fejkfilmer, fejkbilder, lögnpropaganda och fejkintervjuer.
    Israel behöver knappast producera några fejkfilmer eftersom detta skulle motverka deras avslöjanden av palestinska diton. Wink
    Infra skrev:Den slemme "professorn" som sitter och kommenterar varje mening som sägs i intervjun, snedvrider
    inte bara det som sägs, han har arrangerat och tillrättalagt  hela filmen för att deservouera Palestinas rättfärdiga sak.
    Så du har alltså sett den? Hur kan man snevrida något som sägs? Vi hör ju själva vad han säger (eller framför allt vad han VÄGRAR säga)?
    Han har ju inte ändrat innehållet, eller hur? Han bara kommenterar.
    Infra skrev:Eftersom israel inte har nån historisk hemortsrätt till Palestina så är Hamas´ sak sann och rättfärdig.
    Under antiken existerade israel som sammanhållen stat i endast 150 år under kungarna David, Saul och Salomo.  Därefter splittrades hela israel i två riken, sydriket och nordriket.
    Om nu "Sammanhållen stat" är så betydelsefullt för dig så är det åtminstone 150 år LÄNGRE än vad palestinierna haft, eller hur?
    De flesta palestinier flyttade dessutom dit pga att judarna kom dit och har inte längre moderna band än dem. Man flyttade dit jobb och inkomster uppstod och dessa uppstod med judarna. Innan dessa var stora delar av landet en förfallen ödemark.
    Infra skrev:Det första riket. Israel, var hem för tolv stammar. Nu finns bara en stam kvar av dessa eftersom alla
    andra stammar har låtit sig assimileras. Skall då en enda av israels tolv stammar ställa krav på hela det område som historisk beboddes av tolv stammar? Nej  naturligtvis inte. Det är fientligt intrång på främmande folks territorium och därför är Hamas ståndpunkt till största delen adekvat och rättfärdig.
    Assimileras? Det är när en minoritet anpassar sig till en majoritet, inte tvärtom.
    Arafat föddes i Egypten men hans far hade bott i Gaza och även hans farmor var från Egypten. Inga kopplingar till det som idag kallas för Israel alltså.
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Hade de brist på hemska bilder från Syrien så de tvingades låna en bild från Gaza som ingen där brytt sig om att publicera? Men hur kommer det sig isåfall att Syrierna använde bilden?  
    Tja, man kan väl låna kors och tvärs. Syrierna eller vilka det nu är du har läst kan ju ha lånat bilden från Palestina? Du som tror på all falskt propaganda som israel serverar dej; varför har du plötsligt så svårt att svälja den sanningen? Är du idiot?
    Tro mig Infra, INGEN kan nog framstå som en idiot i ditt sällskap. Very Happy
    Den verklige idioten är väl den som besvarar en fråga på ett påstående genom att upprepa påståendet UTAN att besvara frågan?
    Alltså, hade syrierna brist på hemska bilder så att de tvingades låna en från palestina som där aldrig hade publicerats sen det första Gazakriget? Sen använde även palestinierna samma bild för att beskriva kriget under 2014? Fattar du inte hur orimliga dina fantasier är?
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Nu har de bilder du postade i ditt senaste inlägget inte diskuterats utan det har rört sig om ANDRA bilder. Alltså, varför alltså använda fake-bilder om du har legitima dito?
    Så det är bara de bilder som du och din israelpropaganda väljer ut som får diskuteras då? Jag tror du börjar bli smittad av israels falska propagandaglidningar på sanningen.
    Nu var det faktiskt DU som presenterade bilderna och när jag då påpekar att de är falska så visar du nya bilder och hävdar att de inte är falska. Faktum är att de FÖRSTA bilderna var falska så varför visade du inte de andra bilderna på en gång?
    Vad händer ifall jag även kan visa på att dessa är falska och frågar varför du använder dem?
    Publicerar du då ytterligare nya bilder samtidigt som du påstår att JAG försöker bestämma vilka bilder som skall diskuteras?
    Du är verkligen otroligt korkad.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-18, 20:23

    Infra skrev:Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 68244_1242590844

    Detta är sanningen om det historiska israel:    
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Israel[/color][/b][/quote]
    Jaha, och vad vill du ha sagt med detta?
    Menar du att judar endast funnits där under denna tid?   Laughing
    Infra skrev:Den där gubben liknar mest dej när du sitter och hatar Palestina på lördagskvällarna. Här får du ett exempel på hur israels  propagandateam (avdelning IT) hackar sej in på förhatliga sajter de anser för avslöjande. Påminner litet om sd:s hackares propagandateknik. Deras egna former av censur.

    Alla obekväma sanningar om israels sanna natur ska kvävas till förmån för deras egen förfalskade propagandabild.
    Tydligen så har de hackat sig själva då filmen inte kan visas och likadant är det med länkarna under filmen på YouTube.
    Infra skrev:Här kommer ytterligare ett exempel på israels statligt styrda propaganda:    

    Och VAR finns kopplingen till Israel och Palestina???

    En förvirrad idiot påstår sig ha kommit på en nyhet om en annan dåre. Information som redan var allmänt känd.
    "June 13, 2009 - A new videotape of Gadahn is released. Speaking in Arabic, he acknowledges his Jewish ancestry."
    Han konverterade alltså till Islam 1995 när han var 17 år.

    Här kan du läsa snubbens HELA livshistoria.  http://edition.cnn.com/2013/03/23/us/adam-gadahn-fast-facts/

    Förklara sen för mig var ISRAEL kommer in i bilden?
    Din pinsamma film har setts av 300 personer sen 2011, gillats av 3 och kommenterats av 2?  bounce bounce bounce bounce bounce

    När skall du inse att idioter av din kaliber tack och lov inte verkar vara alltför många.  Twisted Evil
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  R.O.F.L 2015-01-19, 02:15

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 68244_1242590844

    Detta är sanningen om det historiska israel:    
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Israel[/color][/b]
    Jaha, och vad vill du ha sagt med detta?
    Menar du att judar endast funnits där under denna tid?   Laughing
    Infra skrev:Den där gubben liknar mest dej när du sitter och hatar Palestina på lördagskvällarna. Här får du ett exempel på hur israels  propagandateam (avdelning IT) hackar sej in på förhatliga sajter de anser för avslöjande. Påminner litet om sd:s hackares propagandateknik. Deras egna former av censur.

    Alla obekväma sanningar om israels sanna natur ska kvävas till förmån för deras egen förfalskade propagandabild.
    Tydligen så har de hackat sig själva då filmen inte kan visas och likadant är det med länkarna under filmen på YouTube.
    Infra skrev:Här kommer ytterligare ett exempel på israels statligt styrda propaganda:    

    Och VAR finns kopplingen till Israel och Palestina???

    En förvirrad idiot påstår sig ha kommit på en nyhet om en annan dåre. Information som redan var allmänt känd.
    "June 13, 2009 - A new videotape of Gadahn is released. Speaking in Arabic, he acknowledges his Jewish ancestry."
    Han konverterade alltså till Islam 1995 när han var 17 år.

    Här kan du läsa snubbens HELA livshistoria.  http://edition.cnn.com/2013/03/23/us/adam-gadahn-fast-facts/

    Förklara sen för mig var ISRAEL kommer in i bilden?
    Din pinsamma film har setts av 300 personer sen 2011, gillats av 3 och kommenterats av 2?  bounce bounce bounce bounce bounce

    När skall du inse att idioter av din kaliber tack och lov inte verkar vara alltför många.  Twisted Evil[/quote]


    lol! lol! lol!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-20, 15:46

    Dirty skrev:Din pinsamma film har setts av 300 personer sen 2011, gillats av 3 och kommenterats av 2?
    Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.


    På den sanna sajt som israel oskadliggjort har desto fler försökt komma in på.
    Det är därför den har oskadliggjorts av isaels propagandaministerium.
     


    [/b]


    Senast ändrad av Infra den 2015-01-23, 17:09, ändrad totalt 2 gånger
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-20, 15:49

    Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall. Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-20, 16:23

    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Tja, det blir väl som att titta på testbilden då.
    Det gör väl bara fullblodsidioter som du, då.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-20, 18:07

    Infra skrev:
    Dirty skrev:Din pinsamma film har setts av 300 personer sen 2011, gillats av 3 och kommenterats av 2?
    Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.
    Nu var det förvisso DU som här lade upp denna film


    Du hänvisade till filmen som ett bevis på Israels statliga propaganda? bounce bounce bounce

    Rubriken på filmen säger väl allt?
    EXPOSED !!!! ADL Zionist Propaganda Fake Agency racism hate crime israel wikileaks

    Vad är det för jävla droger du går på egentligen?
    Det är OMÖJLIGT att man kan bli född så jävla korkad?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-20, 18:36

    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör - det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  RedMentalCase 2015-01-20, 20:09

    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör -  det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.

    Så nånstans inne i ditt vrickade inre fattar du att du kallar dig själv fullblodsidiot.


    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-20, 21:50

    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör -  det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.
    Så du menar att DU avslöjade filmen (som angriper judar och Israel) som en förfalskning? Twisted Evil
    Varför påstod du då tvärtom ovanför filmen?
    Ibland är du så jävla korkad att grisarna lämnar stian när du går in. Laughing
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Secrist 2015-01-21, 09:08

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör -  det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.
    Så du menar att DU avslöjade filmen (som angriper judar och Israel) som en förfalskning?  Twisted Evil
    Varför påstod du då tvärtom ovanför filmen?
    Ibland är du så jävla korkad att grisarna lämnar stian när du går in.  Laughing

    När man hatar som Infra så slutar det rationella tänkandet att fungera.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-22, 03:20

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör -  det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.
    Så du menar att DU avslöjade filmen (som angriper judar och Israel) som en förfalskning?  Twisted Evil
    Varför påstod du då tvärtom ovanför filmen?
    Ibland är du så jävla korkad att grisarna lämnar stian när du går in.  Laughing

    Nej det menar jag alltså inte. Jag menar nåt helt annat.
    BTW: i motsats till dej så tar jag långa omvägar förbi stian.
    Men du trivs väl med stanken, kan jag tänka. Hälsa grisarna. pig

    lol!

    Om din amöbahjärna klarar det så försök att göra skillnad mellan
    att avslöja och presentera. Filmen presenterades. Propagandabluffen
    avslöjade sej själv för att den var så klumpigt gjord.
     


    [/b]
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-22, 13:19

    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Och.......? Vem tror du frivilligt sätter sig och tittar på all ropagandaträck israel spyr ur sej.
    Det ska vara en fullblodsidiot som du, då i såna fall.   Dåren infra...


    Satt inte infra och tittade på det? eftersom dåren länkade.


    Jo, men att fördjupa sej i rent propagandaträck som Dirty
    gör -  det gör bara fullblodsidioter av er sort.

    För mej räcker det så bra att avlöja förfalskningen.
    Så du menar att DU avslöjade filmen (som angriper judar och Israel) som en förfalskning?  Twisted Evil
    Varför påstod du då tvärtom ovanför filmen?
    Ibland är du så jävla korkad att grisarna lämnar stian när du går in.  Laughing

    Nej det menar jag alltså inte. Jag menar nåt helt annat.  
    Vad menar du?
    Du kallade filmen ett bevis på Israels propaganda och de enda idioter som hade kommenterat filmen var antisemiter.

    Och varför envisas du med att posta nån jävla film över nån historisk karta över Israel när den ändå aldrig går att titta på?

    Vad innehåller filmen som gör den så intressant. Är den för eller emot Israel t.ex?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Infra 2015-01-23, 17:13

    Dirty skrev:Vad menar du?
    Du kallade filmen ett bevis på Israels propaganda och de enda idioter som hade kommenterat filmen var antisemiter.
    Att israels propagandaministerium gör betydande missar i sin rekrytering av sina
    små propagandakräk torde vara mera ditt fel än mitt. En sån miss är denne Adam.
    Alla passar inte som dubbelagenter. Ta dej själv som exempel.  
     
    Laughing
    Dirty skrev:Och varför envisas du med att posta nån jävla film över nån historisk karta över Israel när
    den ändå aldrig går att titta på?
    Använd huvet till nåt annat än att sätta mössan på. Inte för att
    jag tror att din ärthjärna kan ta in det, men även denna propagandaåtgärd som går ut på att osynliggöra
    de sanningar som terrorstaten vill hålla dolda är så klumpigt utförd att det framstår som uppenbart hur
    israels propaganda jobbar och ser ut.

    Jag kommer aldrig att tröttna på att presentera denna propaganda om och om igen tills du storknar.
    Det säger allt om den djävulska fiende som vi har att arbeta emot. Är det nån som behöver lära sej mer
    om hur den israeliska propagandan verkar så är det du.
       


    https://www.google.co.uk/search?q=israel+d%C3%B6dar+palestinier&biw=1280&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-FPCVPSAIJPsaNTRgfAO&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=israel+d%C3%B6dar+palestinska+sm%C3%A5barn&imgdii=_

    [/b]

    Jo, BTW: fick du klart biografin över Adams släktingat nån gång och framför allt: hade du
    nån glädje eller nytta av den?
     
    Laughing


    lol!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  DirtyDog 2015-01-23, 23:56

    Infra skrev:
    Dirty skrev:Vad menar du?
    Du kallade filmen ett bevis på Israels propaganda och de enda idioter som hade kommenterat filmen var antisemiter.
    Att israels propagandaministerium gör betydande missar i sin rekrytering av sina
    små propagandakräk torde vara mera ditt fel än mitt. En sån miss är denne Adam.
    Kan du inte berätta VARFÖR du tror att Adam jobbar eller HAR JOBBAT åt Israel?

    Var det möjligtvis hans föräldrar som startade komplotten genom att INNAN Adam var född konvertera FRÅN Judendomen till Kristendomen och i samband med detta även byta sitt efternamn?

    Antar att hans farfar även var inblandad då han lät Adam bo hos sig i samband med att Adam gick i en muslimsk skola där han och lika fundamentalistiska islam-kompisar trakasserade lärare som var vänligt inställda mot judendomen?
    Att trakasserierna gick så långt att han dömdes till fängelse och samhällstjänst redan som 17-åring och även blev portad från sin moské var förstås också en del i det hemska Mossads planer?

    Sen finansierade Mossad givetvis hans resa till Pakistan 1998 där han sen dess umgås med de mest fundamentala Islamisterna och gifter sig med nån spökplump från Afghanistan?

    Man kan konstatera att han ligger bakom de flesta av Al-Quaida's filmer och fortfarande jobbar åt dem TROTS att nån idiot kallar honom för Israel-spion på YouTube sen 25 okt. 2011?

    Är det inte märkligt?  Har han överlevt bara pga att fanatisterna inom Al-Quaida är lika korkade som dig?
    Ett år efter att din film publicerats så uppträder Adam tillsammans med "Al Qaeda second-in-command Ayman Al-Zawahiri" på en videofilm.  Och du påstår att Israelerna gjort en miss i sin rekrytering?  Han verkar ju vara en gudagåva som överlever ALLT?   Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil

    Kolla bara här vad den listige Israeliska agenten publicerade i höstas tillsammans med Al-Quaida (som ännu inte insett att han är en fake-muslim och egentligen agent för Israel.   bounce  bounce  bounce  bounce  bounce

    Betänk att det nu gått 4 år sedan han blev "avslöjad" på internet.  Twisted Evil
    Publicerades den 20 sep. 2014

    In this undated video released by Al-Qaeda, American spokesman Adam Gadahn (also known as "Azzam the American") tells Muslims to attack U.S., Western and Zionist interests in Pakistan in order to overthrow the government. He also calls for attacks on U.S. soil.

    "The fastest way to achieve regime change in Pakistan is to target American and other Western and Zionist interests on our soil and theirs and besiege their diplomatic compounds and enclaves until the occupiers go back home where they belong," Gadahn says.

    His reference to Iraqi Prime Minister al-Maliki shows it was taped before August 15, 2014 when he resigned.


    Den andra "fake-muslimen" som avslöjades i din film agerar FORTFARANDE på internet och har väl aldrig förnekat att han hetat Joseph Cohen och konverterat från judismen?
    Här kan du se en intervju med honom som lades upp på YouTube 3 (TRE!) ÅR innan din film slog upp nyheten att han bytt namn och varit jude.
    Måste dock påstå att hade jag inte stött på DIG Infra så hade jag nog också trott att killen var en "Fake".  INGEN muslim KAN väl vara såhär korkad???   Shocked  Shocked  Shocked
    Nu när jag vant mig vid dig så har jag lärt mig att INGENTING tycks vara omöjligt!   Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil


    Infra skrev:
    Dirty skrev:Och varför envisas du med att posta nån jävla film över nån historisk karta över Israel när den ändå aldrig går att titta på?
    Använd huvet till nåt annat än att sätta mössan på. Inte för att jag tror att din ärthjärna kan ta in det, men även denna propagandaåtgärd som går ut på att osynliggöra de sanningar som terrorstaten vill hålla dolda är så klumpigt utförd att det framstår som uppenbart hur israels propaganda jobbar och ser ut.
    Aha, så du menar att det är nån sorts "propagandaåtgärd" som gör att allt som händer om man klickar på "Play-knappen" är detta?
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Zn69p2
    Infra skrev:
    Jag kommer aldrig att tröttna på att presentera denna propaganda om och om igen tills du storknar.
    Det säger allt om den djävulska fiende som vi har att arbeta emot. Är det nån som behöver lära sej mer om hur den israeliska propagandan verkar så är det du.
    Ursäkta, men jag förstår inte hur bilden ovan skall hjälpa mig med detta?
    Nog kan man storkna av att aldrig få se en film man gärna vill kika på.   Crying or Very sad
    Tack för länken!
    Hittade en hel del kul där!
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Children-composite-722810
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Family-composite-793228
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Mother-composite-750439
    Min favorit!Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Hamas_israel_hezbollah_land_for_peace1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Mur1
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Young-children-composite-773215
    Dagisverksamheten i Palestina vore kanske nåt för svenska dagis att ta efter?
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 49
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 ATT00031
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 3364898391
    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Palestinian.children.cartoon
    Räcker det?
    Kan ta några fler senare.   Twisted Evil
    Infra skrev:Jo, BTW: fick du klart biografin över Adams släktingat nån gång och framför allt: hade du
    nån glädje eller nytta av den?
     
    Dög inte denna åt dig?
    http://edition.cnn.com/2013/03/23/us/adam-gadahn-fast-facts/
    Isåfall finns även denna utförligare film.  Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  lazy 2015-01-24, 00:43

    "Tyst applåd" till DD.

    Sponsored content


    Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen? - Sida 5 Empty Sv: Vem kommer att våga kritisera islam i fortsättningen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 10:28