Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Och SDSecrist är förstås den enväldiga domaren?Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Du blandar äpplen med päron för att du tror att dinaSniperace skrev:Infra skrev:Malala är den värdigaste vinnaren av fredspriset, på år och dag.
Jag önskar henne bara välgång i fortsättningen.
BTW: Det är j*vligt ohyfsat av SDSnipern att antyda att jag skulle
stödja kvinnomord. Malala är min hjälte.
Och vad säger du om den islamitiska terrorgruppen som stod för detta attentat?
Det är ju denna grupp du säger dig stödja som afghanistans rättmätiga härskare, och den rätta islam osv...
argument tjänar på det. Frihetskämpar är en sak.
Kvinnomördare en annan.
Kvinnomördare finns även inom det svenska försvaret
och även inom det amerikanska. Jag säger bara Mattias
Flink.
Men honom har du naturligtvis aldrig hört talas om därför
att han inte passar in i din etnocentrism.
Snacka om töntig jämförelse. Flink var en ensam kille som under en alkoholpåverkad psykos dödade folk. Dina idoler är en välorganiserad rörelse som medvetet attackerar skolor och dödar flickor som vill lära sig läsa och dödar alla som protesterar mot detta. om de får chansen.
Det var "en ensam kille" som sköt Malala också. Ingen vet vad dom var påverkade av.
Ska du skydda Flink bakom ett alkotöcken så varför inte försvara skjutningen av Malala
på samma sätt?Detsamma kunde sägas om Flink om det nu inte råkade vara såSDSecrist skrev:Och som dessutom har annonserat att de kommer att försöka döda Malala igen
att hans offer redan är döda. Stendöda.
Det är här din alltid närvarande etnocentrism kommer in i bilden. Men du ser den inte
själv för du är blind på vänster öga.
Nu är du så tramsig så att du inte ens är seriös. Tidigare har du åtminstone försökt argumentera för det du tror på. Detta är ju bara barnsligt. Dessutom var det två personer som attackerade barnen.
Nej, resten av världen är det. Ledsen. Du är extremt ensam om ditt oreserverade stöd till denna terrororganisation. Bortsett de som vill ansluta sig.
Försök åtminstone skilj på kvinnomördare och frihetskämpar.
Öh, det är liksom samma organisation.