Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Infra
DMustaine
R.O.F.L
Sniperace
8 posters

    Malala får fredspriset

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Infra 2014-11-05, 11:27

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Ja. Jag har en egen bildsamling. Men den är inte enbart inkriktad på israels slakt på palestinier. Där finns också bilder i helt andra ämnen.
    Skämtbilder t ex.
    Jaha, så den komponerade bilden du postade var en skämtbild?
    Nån slakt förekom ju inte utan istället fick vi se några irakiska barn som behandlas illa av muslimer?
    Enligt en rysk tidning (där bilden först förekom) så stenades barnen för att de var satanister.  Läser du HÄR så ser du att förklaringen var lite enklare.
    Malala får fredspriset - Sida 5 2e3nasp
    Det där är knappast humor det heller. Ett barn som plågar en kedjad hund är "en olycka på väg att hända".  Spöstraff anbefalls till barnets föräldrar!
    Så du tror inte att hunden kan bita ifrån om det skulle behövas?
    jo, men då avlivar de drn för att den är farlig och att den bet barnet....
    Och det tror du att en hundhjärna kalkylerar med? Du skämtar väl?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  DirtyDog 2014-11-06, 03:03

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Ja. Jag har en egen bildsamling. Men den är inte enbart inkriktad på israels slakt på palestinier. Där finns också bilder i helt andra ämnen.
    Skämtbilder t ex.
    Jaha, så den komponerade bilden du postade var en skämtbild?
    Nån slakt förekom ju inte utan istället fick vi se några irakiska barn som behandlas illa av muslimer?
    Enligt en rysk tidning (där bilden först förekom) så stenades barnen för att de var satanister.  Läser du HÄR så ser du att förklaringen var lite enklare.
    Malala får fredspriset - Sida 5 2e3nasp
    Det där är knappast humor det heller. Ett barn som plågar en kedjad hund är "en olycka på väg att hända".  Spöstraff anbefalls till barnets föräldrar!
    Så du tror inte att hunden kan bita ifrån om det skulle behövas?
    jo, men då avlivar de drn för att den är farlig och att den bet barnet....
    Och det tror du att en hundhjärna kalkylerar med? Du skämtar väl?
    Vad får dig att dra den slutsatsen?

    Jag skrev: Ett barn som plågar en kedjad hund är "en olycka på väg att hända".
    Snipern förstod utan besvär att jag syftade på att det bara är en TIDSFRÅGA innan hunden gör något åt sin plågoande. Att bita för att försvara sig ligger ju i deras natur. Olyckan kommer alltså drabba BARNET och jag föreslår att man straffar idiotföräldrar som utsätter barn och hund för onödigt lidande.

    Då svarar forumets utan konkurrens största ärthjärna: Så du tror inte att hunden kan bita ifrån om det skulle behövas?

    Hur kan en normalt funtad människa ställa en sådan fråga efter vad jag skrev? Javisst ja, det VAR ju ingen normalt funtad människa utan en stackare med mindre hjärnkapacitet än en fanatisk islamist. Evil or Very Mad

    Snipern som också tycker synd om hunden som antingen väljer att plågas eller försvarar sig, och kanske därför avlivas påpekar detta men då börjar ärkeidioten uttala sig om hundens tankeeverksamhet?

    Infra, det finns garanterat inte en Chihuahua i VÄRLDEN med mindre hjärnkapacitet än dig. Förmodligen ingen kackerlacka heller. Evil or Very Mad
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Infra 2014-11-06, 18:43

    DD skrev:Vad får dig att dra den slutsatsen?
    Enkelt kära DD: Apan Jokko!
    Du förstår, vetenskapsmännen skulle undersöka om Apan kunde tänka i flera led. De
    ställde in en stol och ett bord och gjorde en lucka i taket på buren. I tre dar stirrade
    vetenskapsmännen på apan som likgiltigt stirrade tillbaka. En av vetenskapsmännen
    tappade humöret och sa högt: "Djävla dum apa". Därpå tågade hela delegationen ut
    ur studion som en man. "Djävla dumma vetenskapsmän" tänkte apan Jokko, satt stolen
    på bordet, öppnade luckan och hoppade ut i friheten.

    DD skrev:Jag skrev: Ett barn som plågar en kedjad hund är "en olycka på väg att hända".
    Snipern förstod utan besvär att jag syftade på...
    Då är nog Snipern brajtare än mej. Jag tyckte du sa "djurplågeri".
    DD skrev:idiotföräldrar som utsätter barn och hund för onödigt lidande.
    Föräldrar som inte bryr sig om vad barnen gör börjar bli så många så snart kan vi asfaltera gatorna med dom.
    DD skrev:Hur kan en normalt funtad människa ställa en sådan fråga efter vad jag skrev?
    Tja, han läste väl slarvigt kan jag tro. Jag ber dej också betänka att dina ord inte räknas som kungsord i alla läger.
    DD skrev:Snipern som också tycker synd om hunden som antingen väljer att plågas eller försvarar sig, och kanske därför avlivas påpekar detta men då börjar ärkeidioten uttala sig om hundens tankeeverksamhet?
    Jag förstår inte hur nån människa kan ägna så mycket grubbel och tankekraft på nåt som närmast är en skitbild som har publicerats i det enda syftet att vara en exempel ur en bildsamling
    DD skrev:Infra, det finns garanterat inte en Chihuahua i VÄRLDEN med mindre hjärnkapacitet än dig.
    Herregud människa; har du tagit reda på namnet på hundrasen också? Du sparar inte på krutet direkt.

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  lazy 2015-03-07, 21:20

    Malala får fredspriset - Sida 5 34qlatl

    Jag hoppas verkligen att detta inte visar sig vara fejk! Jämför gärna med "hijabupproret" här i Sverige där diverse politiker drog på sig slöjan som "försvar."

    Bästa skylten om det stämmer: "Don't tell women what to wear, you should cover your eyes".

    http://in.reuters.com/article/2015/03/05/afghaninstan-women-burqa-idINKBN0M11CY20150305
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  DirtyDog 2015-03-08, 14:18

    Det finns kvinnor som kan försvara sig själva mot knäppa Infra-typer.

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Sniperace 2015-03-08, 16:43

    DirtyDog skrev:Det finns kvinnor som kan försvara sig själva mot knäppa Infra-typer.

    de var en rejäl pungspark på den dummer jäveln. :-)
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  DirtyDog 2015-03-08, 17:15

    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:Det finns kvinnor som kan försvara sig själva mot knäppa Infra-typer.

    de var en rejäl pungspark på den dummer jäveln. :-)
    Det lustiga är att idioten uppför sig precis som Infra. Väljer att inte svara på frågor utan pladdrar om en massa annat istället. Mad

    Att han ser lika knäpp ut som de flesta kamelknullare och att hon är snygg som en dröm gör ju inte saken sämre. Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  lazy 2015-03-08, 18:04

    DirtyDog skrev:Det finns kvinnor som kan försvara sig själva mot knäppa Infra-typer.


    Very Happy
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  DirtyDog 2015-03-08, 18:56

    Hon är inte ensam. Än finns det hopp!

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  lazy 2015-03-08, 20:08

    Fast nu kommer motdraget.... Crying or Very sad

    Malala får fredspriset - Sida 5 11bm5w7
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Secrist 2015-03-08, 20:35

    lazy skrev:
    DirtyDog skrev:Det finns kvinnor som kan försvara sig själva mot knäppa Infra-typer.


    Very Happy

    lol!

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Sniperace 2015-03-08, 21:04

    lazy skrev:Fast nu kommer motdraget.... Crying or Very sad

    Malala får fredspriset - Sida 5 11bm5w7
    bara det att innanför den väntra väntar helvetet och genom den högra en port av eld som rening och innanför paradiset! :-)
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  DirtyDog 2015-03-08, 23:35

    Alla borde kolla dokumentären om våldtäkten i Indien vid 22:10.

    Sponsored content


    Malala får fredspriset - Sida 5 Empty Sv: Malala får fredspriset

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 23:17