Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 20:49

    sverige är ett av de länder som klarat sig sämst genom den ekonomiska krisen. Det visar den senaste upplagan av den så kallade välståndsligan från den ekonomiska samarbetsorganisationen OECD.

    Inte överraskande är det Irland och Island som fallit tillbaka mest på välståndsligan om man jämför läget 2007 före krisen med siffrorna för 2009, som just presenterats.

    Men vid sidan om dem är det Sverige som det gått sämst för, tillsammans med Finland.

    SR

    Bäst att ta till vänster vid första bästa avfart då_____
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  Redvictory 2010-03-02, 20:58

    RedCloud skrev:sverige är ett av de länder som klarat sig sämst genom den ekonomiska krisen. Det visar den senaste upplagan av den så kallade välståndsligan från den ekonomiska samarbetsorganisationen OECD.

    Inte överraskande är det Irland och Island som fallit tillbaka mest på välståndsligan om man jämför läget 2007 före krisen med siffrorna för 2009, som just presenterats.

    Men vid sidan om dem är det Sverige som det gått sämst för, tillsammans med Finland.

    SR

    Bäst att ta till vänster vid första bästa avfart då_____


    Ja jävlar! vad ska anhängarna skylla detta på? Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 21:12

    Ja jävlar! vad ska anhängarna skylla detta på?

    oroa dig inte, fantasigeneratorn hos de skånska Humle & Dumle går på högvarv idag.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  formsvackan 2010-03-02, 21:15

    RedCloud skrev:
    Ja jävlar! vad ska anhängarna skylla detta på?

    oroa dig inte, fantasigeneratorn hos de skånska Humle & Dumle går på högvarv idag.
    Tycker du inte att du är aningen stygg mot Kapten Bäckdahl nu ?

    Som herrarna betett sig på sistone ligger Piff och Puff närmare till hands Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  My Ass 2010-03-02, 21:17

    För min del är jag helt helt övertygad om att Island Finland, men även Grekland Portugal Spanien Italien Lettland Ryssland och en rad andra länder i vårt närområde har betydligt större problem än Sverige idag.

    Att svänga vänster skulle förmodligen sälla Sverige till detta ack så dystra sällskap.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  formsvackan 2010-03-02, 21:22

    My Ass skrev:För min del är jag helt helt övertygad om att Island Finland, men även Grekland Portugal Spanien Italien Lettland Ryssland och en rad andra länder i vårt närområde har betydligt större problem än Sverige idag.
    Det du är övertygad om brukar sällan stämma överens med verkligheten.
    My Ass skrev:Att svänga vänster skulle förmodligen sälla Sverige till detta ack så dystra sällskap.
    Som sagt Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  My Ass 2010-03-02, 21:24

    Jodå foliet, Det jag säger här stämmer nog ganska bra.

    Bara berra tror väl på dig om du hävdar att Grekland ligger bättre till än Sverige efter finanskrisen, din röda dåre.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  formsvackan 2010-03-02, 21:26

    My Ass skrev:Bara berra tror väl på dig om du hävdar att Grekland ligger bättre till än Sverige efter finanskrisen, din röda dåre.
    Jag har ingen fantasigenerator, så varför skulle jag hävda det ?

    Ser fram mot när du försöker skylla Greklands problem på Stalin och hans anhängare i vänsterpartiet Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  berralarzon 2010-03-02, 21:29

    My Ass skrev:Jodå foliet, Det jag säger här stämmer nog ganska bra.

    Bara berra tror väl på dig om du hävdar att Grekland ligger bättre till än Sverige efter finanskrisen, din röda dåre.

    Nu så sket du ner dig tjyvenander hur ska du komma ifrån denna din ställda fråga, snacka om måla in sig i ett hörn.
    Jisses finns det så korkade, tja tydligen.
    //berra
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 21:29

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:För min del är jag helt helt övertygad om att Island Finland, men även Grekland Portugal Spanien Italien Lettland Ryssland och en rad andra länder i vårt närområde har betydligt större problem än Sverige idag.

    maila OECD du, så får de också sig ett gott skratt
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  My Ass 2010-03-02, 21:33

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:För min del är jag helt helt övertygad om att Island Finland, men även Grekland Portugal Spanien Italien Lettland Ryssland och en rad andra länder i vårt närområde har betydligt större problem än Sverige idag.

    maila OECD du, så får de också sig ett gott skratt

    Knappast näsan, OECD vet nog om hur situationen är i Grekland Italien osv.
    Du tycks i ditt förvirrade allianshat dock ha missat den delen av verkligheten , också, stackars vänster.

    It is urgent for Greece to improve the financial situation and the efficiency of its public sector (Andrew Dean OECD ) AD is director of country studies at the OECD Economics Department
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 21:48

    Du tycks i ditt förvirrade allianshat dock ha missat den delen av verkligheten , också, stackars vänster.

    Inte då, hela Eurosfären är gungning pga den av dig förespråkade marknadsekonomin.

    Trallala...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  formsvackan 2010-03-02, 21:54

    RedCloud skrev:
    Du tycks i ditt förvirrade allianshat dock ha missat den delen av verkligheten , också, stackars vänster.

    Inte då, hela Eurosfären är gungning pga den av dig förespråkade marknadsekonomin.

    Trallala...
    GA kommer inte att märka om/när det brakar samman. Han sitter trygg på sin trehjuling bakom spakarna på fantasigeneratorn.


    I´m a poor lonesome cowboy ....


    Ibland går dock fantasierna en aning snett Very Happy


    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Trehjuling
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  berralarzon 2010-03-02, 22:13

    formsvackan skrev:
    RedCloud skrev:
    Du tycks i ditt förvirrade allianshat dock ha missat den delen av verkligheten , också, stackars vänster.

    Inte då, hela Eurosfären är gungning pga den av dig förespråkade marknadsekonomin.

    Trallala...
    GA kommer inte att märka om/när det brakar samman. Han sitter trygg på sin trehjuling bakom spakarna på fantasigeneratorn.


    I´m a poor lonesome cowboy ....


    Ibland går dock fantasierna en aning snett Very Happy


    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Trehjuling

    Detta var alltså en ögonblicksbild av tjyvenander?
    //berra
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  My Ass 2010-03-02, 22:32

    Nu kom de röda undergångs teorier fram igen.

    Om de visar sig som patetiska skämt och förlorar allt som liknar debatt, så drar de fram undergångs-dravlet.

    Hur gick det med era förutsägelser om arbetslösheten, vem av er var det som gissade 15 respektive 20% arbetslöshet i Sverige ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  formsvackan 2010-03-02, 22:38

    My Ass skrev:Nu kom de röda undergångs teorier fram igen.

    Om de visar sig som patetiska skämt och förlorar allt som liknar debatt, så drar de fram undergångs-dravlet.

    Hur gick det med era förutsägelser om arbetslösheten, vem av er var det som gissade 15 respektive 20% arbetslöshet i Sverige ?
    Det är på väg. Hittills har välden satsat ofattbara 14.000 miljarder US$ för att undvika kollapsen. När dessa ska betalas kommer det att driva arbetslösheten till oanade nivåer om högerpolitiken får råda. Tror du att du sitter skyddad bakom din fantasigenerator då ?

    De stygga farbröderna på IMF kommer nog att ta även dig Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  My Ass 2010-03-02, 22:54

    Visst foliet, snart är det på väg.

    Men du klarar dig, du har ju din foliehatt.

    Var det du som gissade 20 % ?

    Sponsored content


    Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander Empty Sv: Jag vet ju redan att samhället gått åt höger/Gustav "tjuven" Ander

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 08:53