Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
My Ass
MartinLindgren
RedCloud
7 posters

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 15:03

    Förespråkare säger att avregleringen av apoteksmarknaden kommer att leda till ökad tillgänglighet och fler apotek, men det finns baksidor. Redan nu har receptfria läkemedel blivit dyrare och två av de fyra bolag som hittills köpt apotek ägs från skatteparadiset Jersey. Trots ett nytt informationsavtal mellan kanalön och Sverige är Skatteverkets insyn i bolagen begränsad.

    Förra året slopades det statliga Apoteket AB:s monopol på att driva apoteksverksamhet. I november offentliggjordes att fyra köpare – Apoteket Hjärtat (Altor), Kronans Droghandel (Oriola KD och KF), Medstop (Segulah) samt Vårdapoteket i Norden (Investor och Priveq) – får köpa 465 apotek. Ytterligare 150 apotek ska säljas till småföretagare och 330 apotek blir kvar inom Apoteket AB. Avregleringen av det statliga monopolet öppnar också upp för nya apotek, något som bland annat varuhuskedjan Åhléns nappat på.

    För de flesta konsumenter är skillnaderna ännu inte så stora. Man har kanske märkt att det finns receptfria läkemedel, såsom huvudvärkstabletter och nässprej på macken eller i mataffären. Skylten på ens gamla apotek har eventuellt byts och öppettiderna är kanske lite annorlunda. Kanske har man även noterat att Alvedon-förpackningen tar slut snabbare eftersom den endast innehåller 20 tabletter jämfört med tidigare 30. Men de stora förändringarna har med största sannolikhet inte slagit igenom än.

    Riskkapitalbolag bakom apoteksköp
    Tre av de stora apoteksköparna ägs av riskkapitalbolag, bolag som kännetecknas av att de har höga avkastningskrav. Ylva Johansson, talesperson för Socialdemokraterna i vårdfrågor, har tidigare uttryckt oro för att bolagens vinstmaximering kommer att leda till över- och felanvändningen av läkemedel.

    Två av de fyra bolag som köpt apotek av staten ägs dessutom från kanalön Jersey – ett välkänt skatteparadis. Apoteket Hjärtat som köpt 208 apotek ägs av Altor Fund III GP Ltd och Medstop Holding som köpt 62 apotek ägs av Segulah IV LP.

    – Ibland kan bolagen tycka att det är en fördel att det inte är så transparent – att det är svårt att få fram information. Men det finns andra anledningar också. På Jersey finns etablerade strukturer som alla, även utländska investerare, känner till, och de riskerar inte att bli dubbelbeskattade. Skulle utländska investerare istället ha ägarandelar i ett svenskt handelskommanditbolag skulle de kunna få skatta för vinsten i Sverige, säger Göran Haglund, analytiker på Skatteverket.

    Begränsade möjligheter till insyn
    Han berättar att Skatteverket tidigare haft begränsade möjligheter till insyn men att de sedan årsskiftet har ett nytt avtal med Jersey om informationsutbyte.

    – OECD har plockat bort Jersey från sin ”grå lista”. Jersey är på väg bort från att vara ett skatteparadis och säger att de inte vill förknippas med skumma affärer. Än så länge vet vi inte hur informationssamarbetet kommer att fungera, men myndigheterna har varit samarbetsvilliga hittills.

    Trots det nya avtalet kommer Skatteverkets insyn att vara begränsad – för att få granska bolag måste Skatteverket aktivt begära ut dokument. Frågan är även hur långsiktigt det är att apoteken tas över av riskkapitalbolag.

    – Riskkapitalfonderna har alltid en begränsad livstid. Idén är att öka värdet i företaget för att sedan sälja det med vinst. Det handlar inte om långtgående investeringar, säger Göran Haglund.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-12, 19:47

    Troligtvis inhandlar Ander eller vad han heter numera sina livsuppehållande mediciner hos karamellkungen eller något liknande?
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 20:27

    Finns där inget läkemedel mot den röda näsan som den stackars obehörige har fått som livskamrat ?

    Monopol eller ej, jag kan betala för ingreppet !
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 21:14

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Finns där inget läkemedel mot den röda näsan som den stackars obehörige har fått som livskamrat ?
    Monopol eller ej, jag kan betala för ingreppet !

    så ensam, så bitter, så många inlägg utan mening....
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 21:19

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Finns där inget läkemedel mot den röda näsan som den stackars obehörige har fått som livskamrat ?
    Monopol eller ej, jag kan betala för ingreppet !

    så ensam, så bitter, så många inlägg utan mening....

    Ja, du är snart uppe i 7000.
    Om du nu blir avpolleterad som oduglig lärare lär vi väl få se en storm , mot 50.000 ?
    Sen dör väl en av dina fantasi vänner igen, då blir det väl snart 100.000 ?Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 21:21

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sen dör väl en av dina fantasi vänner ige,

    Du mår inte särskilt bra va ?
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 21:25

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sen dör väl en av dina fantasi vänner ige,

    Du mår inte särskilt bra va ?


    Ledsen att göra dig besviken. Jag är:

    A; Inte det minsta sjuk.
    B; Inte en av dina fantasivänner.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-12, 21:32

    Men en sak vet vi, du är ett Ass, och inget annat,en korkad skåning som tyvärr drar med dig många sansade skåningar i ditt fall?

    Men dom tar väl hand om dig när dom ledsnat på ditt skit!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 21:40

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:A; Inte det minsta sjuk.

    Jo, folk som smädar andra genom att dra upp dödsfall i den nära vänkretsen, är inte friska.
    Det fattas helt enkelt något där.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  MartinLindgren 2010-02-12, 21:51

    Att det här Ass:et görsig lustig på andras olycka, håna döda är tydligen inget hinder!

    Men är man ett Ass så är man, antagligen käkar han sin egen skit också!
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 22:17

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:A; Inte det minsta sjuk.

    Jo, folk som smädar andra genom att dra upp dödsfall i den nära vänkretsen, är inte friska.
    Det fattas helt enkelt något där.

    Nu var det ju faktiskt du, den obehörige "läraren" själv, som själv tog upp detta ämne,
    på detta forum en gång, när du försökte ursäkta ditt störda beteende.
    Att du glömt det är ju pinsamt.
    Så vem som fattas något är ju uppenbart.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 23:49

    Nu var det ju faktiskt du, den obehörige "läraren" själv, som själv tog upp detta ämne,
    på detta forum en gång, när du försökte ursäkta ditt störda beteende.

    Vilket ju naturligtvis inte stämmer med verkligheten.


    Uppriktuigt så börjart du närma dig Brunfronts intellektuella nivåer (bottnar)
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  theward 2010-02-13, 00:03

    My Ass skrev:
    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sen dör väl en av dina fantasi vänner ige,

    Du mår inte särskilt bra va ?

    Ledsen att göra dig besviken. Jag är:
    A; Inte det minsta sjuk.
    B; Inte en av dina fantasivänner.
    Du är på ett sätt så sjuk man kan bli... inte fysisk men på många andra plan.
    Du saknar empati, förståelse och verklighetsuppfattning....
    Du ljuger och bär kraftiga narcisistiska drag
    I mina ögon, gör det dig "livsfarlig"
    Världen mår inte bra av, att människor har de egenskaperna du ständigt visar upp härinne
    Hoppas innerligt att du är mkt bättre IRL(hur nu det skulle gå till Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Icon_rolleyes )
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-13, 17:04

    theward skrev:
    My Ass skrev:
    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sen dör väl en av dina fantasi vänner ige,

    Du mår inte särskilt bra va ?

    Ledsen att göra dig besviken. Jag är:
    A; Inte det minsta sjuk.
    B; Inte en av dina fantasivänner.
    Du är på ett sätt så sjuk man kan bli... inte fysisk men på många andra plan.
    Du saknar empati, förståelse och verklighetsuppfattning....
    Du ljuger och bär kraftiga narcisistiska drag
    I mina ögon, gör det dig "livsfarlig"
    Världen mår inte bra av, att människor har de egenskaperna du ständigt visar upp härinne
    Hoppas innerligt att du är mkt bättre IRL(hur nu det skulle gå till Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Icon_rolleyes )

    Stackars theward, måste hela tiden göra monster av sina opponenter för att rättfärdiga sig själv som offer.

    Du har valt fel planhalva, loser. Kommunisterna gjorde dig uppenbarligen inte lycklig.Smile


    Senast ändrad av My Ass den 2010-02-13, 17:20, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 17:17

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du har valt fel planhalva, loser.

    ALLA planhalvor som inte är DIN, är rätt.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-13, 17:22

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du har valt fel planhalva, loser.

    ALLA planhalvor som inte är DIN, är rätt.

    Jag står på demokratins frihetens marknadsekonomins och toleransens planhalva.

    Stackars efterblivan redclown.
    Kan du inte plocka fram nån fantasi vän nu igen för att söka sympati bland de andra vänstermupparna ?Smile

    Förresten, man kan inte logga in här en enda gång, dag kväll eller natt, utan att du sitter här och sprider din fesdoft. Skaffa ett liv innan du fullständigt ballar ur.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 17:29

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag står på demokratins frihetens marknadsekonomins

    En som hyllar och utför svartarbete ställer inte upp på något av det du räknar upp.

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Kan du inte plocka fram nån fantasi vän nu igen för att söka sympati bland de andra vänstermupparna ?

    Jag vann en moralisk seger över dig första gången du använde dig av min sorg för att smäda och håna, som du aldrig någonsin kommer att kunna hämta ifatt. Jag vet det, du vet det, alla som läst det vet det.

    Att du sedan bara trött upprepar visar vilken ynklig liten skit till människa du är.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-13, 18:00

    [quote="RedCloud"]
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag står på demokratins frihetens marknadsekonomins

    En som hyllar och utför svartarbete ställer inte upp på något av det du räknar upp.

    lol Du är så rolig när du försöker formulera dina tok-kommunist ideer.

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Kan du inte plocka fram nån fantasi vän nu igen för att söka sympati bland de andra vänstermupparna ?

    Jag vann en moralisk seger över dig första gången du använde dig av min sorg för att smäda och håna, som du aldrig någonsin kommer att kunna hämta ifatt. Jag vet det, du vet det, alla som läst det vet det.

    Du har aldrig vunnit nåt. Du tog själv upp din fantasi vän själv till debatt om jag minns rätt så lägg ner ditt moralsnack, du påminner om Ohly .


    Att du sedan bara trött upprepar visar vilken ynklig liten skit till människa du är.

    Moralisten talar igen, eller.Smile Du får nog jobba lite på din framtoning, moraltanten
    .Smile

    Du svarade inte på den väsentliga frågan, vad gör du här morron dag kväll och natt, man kan ju aldrig logga in här utan att du sitter här och sprider din fesdoft.[/quote]
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 18:04

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:lol Du är så rolig när du försöker formulera dina tok-kommunist ideer.

    Synd att man inte kan säga samma sak om dig

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du tog själv upp din fantasi vän själv till debatt om jag minns rätt

    Du minns fel

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Moralisten talar igen, eller.

    Ger en alldeles för snäll beskrivning är nog rättare.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-13, 18:09

    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:lol Du är så rolig när du försöker formulera dina tok-kommunist ideer.

    Synd att man inte kan säga samma sak om dig

    Nu har din nedrökta hasch hjärna tappat fotfästet igen, jag formulerar aldrig, eller åtminstone väldigt sällan, några tok kommunist ideer.Smile


    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du tog själv upp din fantasi vän själv till debatt om jag minns rätt

    Du minns fel

    Minns jag fel?, vem var det då som tog upp din "förlust" ????? var vänlig svara !


    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 18:14

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:jag formulerar aldrig, eller åtminstone väldigt sällan, några tok kommunist ideer.

    VARJE gång du uttalar dig om kommunsim så blir det tokroligt

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Minns jag fel?
    ,

    Ja

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:vem var det då som tog upp din "förlust" ????? var vänlig svara !

    Din bruna vänskap "Tjänstemannabyråkraten"
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  My Ass 2010-02-13, 18:31

    [quote="RedCloud"]
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:jag formulerar aldrig, eller åtminstone väldigt sällan, några tok kommunist ideer.

    VARJE gång du uttalar dig om kommunsim så blir det tokroligt

    Tyvärr näsan, uttalar mig varken om tok kommunism, ELLER kommunSIM... är det nåt ni kommunsiter håller på med, kommunsim??Smile

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Minns jag fel?
    ,

    Ja

    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:vem var det då som tog upp din "förlust" ????? var vänlig svara !

    Din bruna vänskap "Tjänstemannabyråkraten"

    Vad är det du säger hashish ?? Var det TB som tog upp ämnet på forum om din döda fantasivän, hur visste han det ??????[/quote]
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 18:58

    Du vet om att sådan här bitterhet du bär på äter din själ ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  formsvackan 2010-02-13, 19:01

    My Ass skrev:Nu har din nedrökta hasch hjärna tappat fotfästet igen, jag formulerar aldrig, eller åtminstone väldigt sällan, några tok kommunist ideer.Smile
    Under de år jag haft förmånen att få njuta av dina fantasier, har de flesta av dem varit tokiga kommunistspöken, den ena roligare än den andra.

    I och för sig har även dina andra monumentala tankevurpor också roat mig mycket Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  theward 2010-02-13, 22:39

    My Ass skrev:
    theward skrev:
    My Ass skrev:
    RedCloud skrev:
    Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sen dör väl en av dina fantasi vänner ige,

    Du mår inte särskilt bra va ?

    Ledsen att göra dig besviken. Jag är:
    A; Inte det minsta sjuk.
    B; Inte en av dina fantasivänner.
    Du är på ett sätt så sjuk man kan bli... inte fysisk men på många andra plan.
    Du saknar empati, förståelse och verklighetsuppfattning....
    Du ljuger och bär kraftiga narcisistiska drag
    I mina ögon, gör det dig "livsfarlig"
    Världen mår inte bra av, att människor har de egenskaperna du ständigt visar upp härinne
    Hoppas innerligt att du är mkt bättre IRL(hur nu det skulle gå till Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Icon_rolleyes )

    Stackars theward, måste hela tiden göra monster av sina opponenter för att rättfärdiga sig själv som offer.

    Du har valt fel planhalva, loser. Kommunisterna gjorde dig uppenbarligen inte lycklig.Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Icon_smile
    Nä du gör dig själv till monster, så det behöver jag inte hjälpa till med öht
    Däremot kallar jag folk vid deras rätta namn Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Icon_wink
    Offer, nja nåt offer har jag aldrig känt mig som och kommer aldrig heller att känna mig som ett.....
    Säger det igen, du hade aldrig klarat av det som jag gått igenom...du hade brutit ihop för längesedan....
    Märks ganska tydligt på ditt beteende här på forumet, att du är både viljelös och saknar riktig jävlar anama. Du är bara ynklig, speciellt när då försöker håna o mobba alla som inte tycker som du

    Sponsored content


    Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek Empty Sv: Gustav "tjuven" Ander och verkligheten.....Apotek

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 09:56