http://www.dn.se/nyheter/sverige/lakare-varnar-for-sjalvmord-bland-utforsakrade-1.1010716
Jävla simulanter o latmaskar va ?
Sossar-e-lata skrev:Jag har dragit ner på min standard för att klara av att teckna div försäkringar om något skulle hända, just det jag menar, man måste se om sitt hus och ta ansvar innan man handlar upp alla pengar.....och kategorien uteliggare anser inta jag tillhör skaran där det har "hänt" något, uteliggare blir man om man inte tänker.....
har man satt sig i en sits där marginalerna är så små så man inte klarar sig ett tag så har man "bäddat sängen själv" så att säga.....
RedCloud skrev:har man satt sig i en sits där marginalerna är så små så man inte klarar sig ett tag så har man "bäddat sängen själv" så att säga.....
Den medkännande högern spekulerar.............
Vad ska en sådan elitmänniska som du med försäkringar till ?Sossar-e-lata skrev:Jag har dragit ner på min standard för att klara av att teckna div försäkringar om något skulle hända, just det jag menar, man måste se om sitt hus och ta ansvar innan man handlar upp alla pengar.....och kategorien uteliggare anser inta jag tillhör skaran där det har "hänt" något, uteliggare blir man om man inte tänker.....
formsvackan skrev:Vad ska en sådan elitmänniska som du med försäkringar till ?Sossar-e-lata skrev:Jag har dragit ner på min standard för att klara av att teckna div försäkringar om något skulle hända, just det jag menar, man måste se om sitt hus och ta ansvar innan man handlar upp alla pengar.....och kategorien uteliggare anser inta jag tillhör skaran där det har "hänt" något, uteliggare blir man om man inte tänker.....
formsvackan skrev:Vad ska en sådan elitmänniska som du med försäkringar till ?Sossar-e-lata skrev:Jag har dragit ner på min standard för att klara av att teckna div försäkringar om något skulle hända, just det jag menar, man måste se om sitt hus och ta ansvar innan man handlar upp alla pengar.....och kategorien uteliggare anser inta jag tillhör skaran där det har "hänt" något, uteliggare blir man om man inte tänker.....
Det är en grym sjukdom leder till svatjobb och tjyveri.Redvictory skrev:formsvackan skrev:Vad ska en sådan elitmänniska som du med försäkringar till ?Sossar-e-lata skrev:Jag har dragit ner på min standard för att klara av att teckna div försäkringar om något skulle hända, just det jag menar, man måste se om sitt hus och ta ansvar innan man handlar upp alla pengar.....och kategorien uteliggare anser inta jag tillhör skaran där det har "hänt" något, uteliggare blir man om man inte tänker.....
Jag tror han lider av den farligaste sjukdomen man kan få! Egoism!
Sossar-e-lata skrev:Det bästa svaret som jag hittar är att alla ni muppar som är kommunister här anser det dåligt att ta han om sig på bästa sätt, om man ordnar för sig och planerar sitt liv så tycker ni det är skit, kan väl bara vara för att ni själva är ett gäng helt odugliga vänstermuppar som aldrig vill ta ansvar!
råttan. skrev:rc,
Ser i rubriken att du nämner mitt nick. Vad jag fattar har du fått för dig att någon begått självmord. Det måste ju vara Alliansens fel, eller hur?
berralarzon skrev:råttan. skrev:rc,
Ser i rubriken att du nämner mitt nick. Vad jag fattar har du fått för dig att någon begått självmord. Det måste ju vara Alliansens fel, eller hur?
Troligtvis och det är ju dom som sitter på taburetterna nu sedan sep/2006 varför fråga om det uppenbara.
//berra
råttan. skrev:theward är så korkad att jag bara skakar på mitt huvud.
Mycket kan jag anklaga sosseriet för. Men att beskylla dem för att folk även under deras tid begick självmord är inte speciellt seriöst.
råttan. skrev:Du klistrar på oss ett synsätt som du sedan låtsas förfärad över.
Jag tycker du är en fjant som utnyttjar ett tragiskt öde på detta sätt.
theward skrev:råttan. skrev:Du klistrar på oss ett synsätt som du sedan låtsas förfärad över.
ni är så övertydliga, tygligen vet ni inte ens om det själva .
Så tom en blind man, kan se vad ni står för
varken du eller någon annann av er extremhögernördar har öht visat på något annat under all tid ni befunnet er på forumen
chanser har det funnits miljoner av...
är det konstigt att man tröttnar på er och lackar ur efter ett tag.....
nää det enda som återstår av detta forum är bara en massa tjafs, påhopp osv
man kan ju säga att det är jävligt tröttsamt när ni aldrig lyssnar på det man berättar
råttan. skrev:theward skrev:råttan. skrev:Du klistrar på oss ett synsätt som du sedan låtsas förfärad över.
varken du eller någon annann av er extremhögernördar har öht visat på något annat under all tid ni befunnet er på forumen
man kan ju säga att det är jävligt tröttsamt när ni aldrig lyssnar på det man berättar
Ett problem med dina inlägg är att du bara maler på med samma dumheter i det oändliga. Ofta är det långa inlägg som bara blir mer obegripliga ju längre man läser. Jag tar inte åt mig ett smack av diverse förolämpningar. Men när dina inlägg till 92% består av sådant så orkar man inte läsa allt för att tillgodogöra sig det lilla som skulle kunna vara läsvärt.
Jag har ca 22 ggr erkänt att Alliansens politik slår för hårt mot vissa av de som "utförsäkras".
Men du har aldrig nånsin medgett:
- Att rödgröna röran står för i princip samma politik.
- Att vi har orimligt höga sjuktal i förhållande till hur bra vi har det.
råttan. skrev:theward skrev:råttan. skrev:Du klistrar på oss ett synsätt som du sedan låtsas förfärad över.
Ett problem med dina inlägg är att du bara maler på med samma dumheter i det oändliga. Ofta är det långa inlägg som bara blir mer obegripliga ju längre man läser. Jag tar inte åt mig ett smack av diverse förolämpningar. Men när dina inlägg till 92% består av sådant så orkar man inte läsa allt för att tillgodogöra sig det lilla som skulle kunna vara läsvärt.
Jag har ca 22 ggr erkänt att Alliansens politik slår för hårt mot vissa av de som "utförsäkras".
Men du har aldrig nånsin medgett:
- Att rödgröna röran står för i princip samma politik.
- Att vi har orimligt höga sjuktal i förhållande till hur bra vi har det.