Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
formsvackan
berralarzon
Redvictory
Sossar-e-lata
MartinLindgren
RedCloud
10 posters

nöjda nu Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan & S-E-L

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

nöjda nu Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan & S-E-L - Sida 2 Empty Sv: nöjda nu Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan & S-E-L

Inlägg  theward 2009-12-11, 09:22

Redclown skrev:
    råttan. skrev:
    theward skrev:
    råttan. skrev:Du klistrar på oss ett synsätt som du sedan låtsas förfärad över.

Jag tycker du är en fjant som utnyttjar ett tragiskt öde på detta sätt.

ni är så övertydliga, tygligen vet ni inte ens om det själva Rolling Eyes .
    Så tom en blind man, kan se vad ni står för Wink

varken du eller någon annann av er extremhögernördar har öht visat på något annat under all tid ni befunnet er på forumen

chanser har det funnits miljoner av...

är det konstigt att man tröttnar på er och lackar ur efter ett tag.....

nää det enda som återstår av detta forum är bara en massa tjafs, påhopp osv
    man kan ju säga att det är jävligt tröttsamt när ni aldrig lyssnar på det man berättar

Ett problem med dina inlägg är att du bara maler på med samma dumheter i det oändliga. Ofta är det långa inlägg som bara blir mer obegripliga ju längre man läser. Jag tar inte åt mig ett smack av diverse förolämpningar. Men när dina inlägg till 92% består av sådant så orkar man inte läsa allt för att tillgodogöra sig det lilla som skulle kunna vara läsvärt.

Jag har ca 22 ggr erkänt att Alliansens politik slår för hårt mot vissa av de som "utförsäkras".

Men du har aldrig nånsin medgett:

- Att rödgröna röran står för i princip samma politik.

- Att vi har orimligt höga sjuktal i förhållande till hur bra vi har det.

Ja det är inte utan att man tröttnat på den pajasen! Laughing

ja jag vet att du tröttnat, men du känslan är mer än ömsedidig...

vuxna människor som beter som ni gör...fyy fan säger jag rent ut sagt
    råttan.

Antal inlägg : 4318

nöjda nu Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan & S-E-L - Sida 2 Empty Sv: nöjda nu Gustav "tjuven" Ander, BlueHeaven, råttan & S-E-L

Inlägg  råttan. 2009-12-11, 10:02

theward fortsätter att frenetiskt förneka att våra gigantiska sjuktal är orimliga. Men det är faktiskt inte mitt fel. Anna Hedborg (s) tycker precis som jag att alldeles för många sjukskrivs för lättvindigt.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-11, 10:07

råttan. skrev:theward fortsätter att frenetiskt förneka att våra gigantiska sjuktal är orimliga. Men det är faktiskt inte mitt fel. Anna Hedborg (s) tycker precis som jag att alldeles för många sjukskrivs för lättvindigt.

nej, du kan tydligen inte läsa alls..
    En förrutsättning för att kunna föstå varandra på ett forum är att man läser vad den andre skriver, samt frågar om nåt är oklart och inte fyller i luckorna själv sas

man sjukskrivs inte lättvindigt, de tiderna är borta för flera år sen..
    Förövrigt är du inte rätt person att uttala dig om hur sjuka folk är och inte är..
    Det är inte Anna Hedborg heller

Att sjuktalen måste ner av flera skäl skriver jag under på, men det ska ske på rätt sätt

ps nu är ju snarare problem att man inte sjukskrivs alls eller alldeles för kort tid..
    fast tydligen krävs det at du själv drabbas inan du börjar förstå
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-11, 12:09

theward skrev:
    råttan. skrev:theward fortsätter att frenetiskt förneka att våra gigantiska sjuktal är orimliga. Men det är faktiskt inte mitt fel. Anna Hedborg (s) tycker precis som jag att alldeles för många sjukskrivs för lättvindigt.

nej, du kan tydligen inte läsa alls..
    En förrutsättning för att kunna föstå varandra på ett forum är att man läser vad den andre skriver, samt frågar om nåt är oklart och inte fyller i luckorna själv sas

man sjukskrivs inte lättvindigt, de tiderna är borta för flera år sen..
    Förövrigt är du inte rätt person att uttala dig om hur sjuka folk är och inte är..
    Det är inte Anna Hedborg heller

Att sjuktalen måste ner av flera skäl skriver jag under på, men det ska ske på rätt sätt

ps nu är ju snarare problem att man inte sjukskrivs alls eller alldeles för kort tid..
    fast tydligen krävs det at du själv drabbas inan du börjar förstå

Ähh... nu läser du nog inte själv vad andra skriver? Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:43