menar du att din arbersgivare var förstående och gav dig sjukkön fastän denne inte behlvde det.Dao skrev:Secrist skrev:Mina bekanta är inte det minsta luddiga och eftersom de drabbats av cancer så är de inte speciellt lyckliga heller. Men de har åtminstone inte behövt krångla med FK. Det finns säkert massa tragiska fall men de är undantag. Inte regel.
Det bestämmer du, utifrån dina bekanta?
Jag hade inte heller något problem med FK. De var väldigt vänliga och förstående. Tyvärr var de tvugna att följa reglementet och jag fick bara vara sjukskriven något mer än en månad, trots att läkarna meddelade att jag skulle vara återställd som TIDIGAST efter tre månader. Nu löstes det för mig ändå, på grund av en förstående arbetsgivare.
Det är alltså inte i första hand FK som är problemet, utan de regler de måste följa. Att vissa handläggare är mer nitiska och andra mer flexibla, är ganska naturligt.
Men inte minst har många som JOBBAR på FK faktiskt OCKSÅ fått nog mot alla stolliga och omänskliga regler som regeringen sätter på dem (Och ja - det började redan under Goran).
Tyvärr tror vi du ljuger och att du inte hade npgra oroblem med fk. Eller att du ibtw gaft cancer alls.
Det enda du vill är att svartmåla och flrstira problem