Sniperace 2014-03-06, 16:50
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev:Dina sk fakta är allihopa från suspekta revolutionära vänstersidor
Som förre detta amerikanska presidenter, javisst!
Uppenbarligen handlar det inte om cancer längre...
du visar upp ett par av mer än 30.000 som farit illa och ger detta en status som ett väldigt stort problem, samtidigt säger du att du inte haft några som helst problem trots att du bara fick en månads sjukskrivning istället för 3. att detta var absolut inget problem med fk osv, och ger alliansen hela skulden för allt, trots att det infördes av sossarna.
Hur i hela friden gör du för att snurra till allting???
Jag vet att du undviker mina frågor nästan hela tiden, men läser du NÅGOT av vad jag skriver???
Jag har inte skrivit att det är väldigt stort problem! Jag har också först och främst talat om min egen direkta erfarenhet, inget annat! (Secrist däremot känner ett par stycken som tydligen haft det väldigt bra som cancerpatienter, och därför anser att så måste gälla alla - varför ställer du inte denna fråga till honom?)! Ja, en månads sjukskrivning räckte garanterat inte! Jag har heller inte gett arrogansen hela skulden, bara för vad de gjort (eller inte gjort)!
VAD infördes av sossarna? Cancer?
Kan du inte bara hålla dig till vad jag skriver, Sniper?
FP:s hårdare direktiv ovanifrån ÄR ett problem idag. För de som drabbas är det garanterat mycket stort. Det får folk som jobbar på Fk att sluta, för de klarar inte mer.
Men för DIG är det inga problem, för du har inte drabbats.
nej, och jag känner heller ingen som drabbats trots stor bekantskapskrets där folk fått cancer och även dött av detta, INGEN av dem har haft dessa problem som påtalas, och med det väldigt stora antal som faktiskt drabbas av cancer borde det ju vara väldigt måna som får problem med fk det borde ju vara ALLA om vi ska anamma din tes, men nu är de ju bara ett fåtal... som av någon anledning får det svårt, KAN det vara beräknande handläggare som VILL att dedt ska vara problem som lastas regeringen?
Kan du visa på att ALLA drabbas av fk,s handling, eller är det som jag säger ett fåtal?