ericTheDog 2013-12-28, 13:00
Infra skrev: lilleric skrev:Varför tror du just lilla jag skulle ha en lösning
Jag sa inte att jag trodde det. Jag frågade om du hade det. Det är en viss skillnad. Kan du försöka urskilja den
nyansen, tror du? lilleric skrev:Vänsterextremister söker alltid konfrontation
Nu använder du ordet alltid på ett slarvigt sätt. Jag har redan sagt det, i en annan tråd om Kärrtorp, i ett annat inlägg att det är en väldigt stor skillnad
på exempelvis Afas våld. Medan Afas våld riktas mot Nazisterna så riktar sig nazistvåldet mot demokratin och medborgarna. Tror du att du kan uppfatta den nyansen också, eller börjar det bli för jobbigt nu?
lilleric skrev:Att man gömmer sig med barnvagn, eller t.o.m hos en naiv sosseledare är ingen ursäkt.
I söndags var de enda som gömde sig Nazisterna. Tror du alltså att åldringar använder sina rollatorer för att
ha till skydd mot Nazister? Du sa just det. Där kanske du kan spara skattepengar?
lilleric skrev:Om nazister kommer för att skada min familj slår jag ihjäl dem.
Så då ändrade du dej till slut iaf. Det var då alltid något. Det kanske var så "vänsterextremisten" resonerade där han gömde sig både bakom barnvagn och sin åldriga moder?
Du är egentligen alldeles för korkad för att förtjäna ett bemötande.
Din idol - vänsterextremisten - är misstänkt för mordförsök. Låt oss inte gå utredningen i förväg.
Självfallet har nan rätt att försvara sig om man blir angripen.
Att afa's enda mål med verksamheten skulle vara att kniva nazister kan du stoppa upp där bak. Deras målsättning är lika hemsk som nazisternas.