Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra skrev:
Vilken vänsterextremism? Tänker du på "vänsterns" svarta garde som
leker tjyv och polis runt slottet och bränner röda flaggor?
Känner du ens till att en av dem är misstänkt för mordförsök.
Det är ingen anarkist som är misstänkt. Skulle du ha nånting emot att skjuta en nazist?
Det hade inte de allierade. Det ska vi vara tacksamma för.
Våldet och utomparlamentarism är ju nazismens särmärke och jag tror att den där kniven
användes i självförsvar. Björn Söder hade ingen kniv - han fick betala med livet. John Hron
hade ingen kniv - han fick betala samma höga pris.
Asylsökande Gerard Gbeyo hade ingen kniv och fick därför själv plikta med livet i Secrists
Klippan.
Så där kan man hålla på i timmar och gå igenom dödsoffer efter dödsoffer för svenska nazister
och du förfasar dig för en knivskärning i självförsvar. Jag skulle själv kunna tänka mig att
bryta mot knivförbudet om jag öga mot öga skulle mönstra en flock nazister. Har nu något
förslag på hur vi ska kunna försvara oss mot nazisters öppna och råa våld? [coulor]
[/b]
Jag skulle inte vilja skjuta någon alls. Jag söker heller inte konfrontation med extrema grupper. Där skiljer vi oss troligen åt. Jag hatar nazisterna och allt de står för. Troligen mer än du. Men den stora skillnaden är att jag även tar avstånd ifrån vänsterextremister. Här har vi en vänsterextremist som är misstänkt för mordförsök. Men du har redan bestämt dig för att det är självförsvar att ta med sig kniv på en "fredlig" demonstration. Annat var det med en polis som du kallar mördare, för att han öppnat en bro.