Hur många tror att SDSecrist sitter ensam bland forumhögern och försvarar
Nordfront i den här tråden utan att ha nazistiska sympatier.
"Jag röstar inte på SD" försäkrar denna nazzeförsvarare gång på gång. Hur
trovärdig tycker du han är?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Svenska Motstånds Rörelsens attack på barnfamiljer i Kärrtorp utropas som en "seger" bland nazisterna.
En seger som mobiliserar 10 000-tals svenskar runt om i landet att gå ut och demonstrera sin avsky mot nazism och rasism och sin solidaritet med Kärrtorpsborna.
Jag undrar stillsamt, hur ser då en förlust ut för SMR ?
Att protestera mot högerextremism är naturligtvis bra. När så många som 10000 ställer upp kan man vara säker på att de allra flesta menar väl.
Nu väntar vi bara på att dessa engagerade individer ordnar en likadan manifestation mot vänsterextremismen.
Infra skrev:
Hur många tror att SDSecrist sitter ensam bland forumhögern och försvarar
Nordfront i den här tråden utan att ha nazistiska sympatier.
"Jag röstar inte på SD" försäkrar denna nazzeförsvarare gång på gång. Hur
trovärdig tycker du han är?
Vi får se om han törs sticka fram sitt fula tryne i morgon
när vi blir 15000?
Dao skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Personerna på bilden är dina kompisar i AFA. Alltså de som du försöker marknadsföra som fridfulla demonstranter. Och så frågar du om jag vill se våld. Ibland är dina inlägg så förvirrade och motsägelsefulla att jag börjar undra om du är schizofren eller nåt.
Jag vet att ärlighet inte riktigt är din grej, men jag spaltar upp svaren här, så det blir svårare för dig att ignorera det jag skriver:
1 - Jag har inga vänner i afa, och har aldrig heller hävdat detta.
2 - Jag har flera gånger TYDLIGT skrivit att jag inte gillar deras metoder!
3 - Ja, du verkar fixerad vid våld!
4 - Att du lider av sinnesförvirring eller liknande, kan inte jag rå för. Jag är tydlig i det jag skriver och följer en röd tråd hela tiden. Om du bara utgår från det jag skriver när du svarar på mina inlägg, så tror jag nog att det blir enklare för dig att också förstå det jag skriver!
Så jag frågar igen:
Du VET att det faktiskt FINNS icke-våldsamma metoder att engagera sig mot fascism och högerextremism, va?
egentligen är det ju lite synd om secrist som tvingas ljuga varje gång han blir lite trängd. (dvs så gott som alltid)...säger rätt mycket om honom som person
Det är lite av halva behållningen att engagera sig här, att försöka förstå hur människor som Secrist fungerar!
Här talar jag om vardagliga icke-våldsmetoder att stå emot fascism, och hen svarar på att lägga in en bild på afa, och sedan tycker hen att jag är "otydlig" - bara för att jag inte lever upp till hens fördomar!
Lite fascinerande är det!
Det mest underhållande var när hen vid ett annat tillfälle hävdar att hen beter sig likadant när hen debatterar irl! Skulle vilja se detta!
SDsecrist skrev:.klubben för inbördes beundran har möte märker jag.
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:.klubben för inbördes beundran har möte märker jag.
Nazikramaren SDsecrist vanliga mantra när han är lite trängd (vilket ju är dagligen), så ensam, så vilsen.....
Secrist skrev:RedCloud skrev:SDsecrist skrev:.klubben för inbördes beundran har möte märker jag.
Nazikramaren SDsecrist vanliga mantra när han är lite trängd (vilket ju är dagligen), så ensam, så vilsen.....
Har du inget nytt att komma med? Samma mantra som vanligt. Prata med din terapeut om lite nya slagord.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:SDsecrist skrev:.klubben för inbördes beundran har möte märker jag.
Har du inget nytt att komma med? Samma mantra som vanligt. Prata med din terapeut om lite nya slagord.
Vilken dräpare.....man vet precis när du är slagen, det är när du börjar som en papegoja....stackare.
Men nu har jag inte tid att leka med dig, nu ska jag ut och visa min solidaritet med Kärrtorpsborna som anfölls av dina ideologiska bröder i SMR....tjingeling....
Det var ju det som jag gjorde och där fanns inte det som du påstod skulle finnas där. Är det då inte ganska logiskt att fråga VAR informationen som du skriver om finns?RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:nordfront.se
Fortfarande ingen länk alltså.
om du skriver http://www. framför nordfront.se i en webbläsare så kommer du till din favoritsida, där kan du skumma igenom skiten så ska du se att du hittar det du söker....
Skall du sjösätta kanoten i Faxån och paddla ned till Kärrtorp kanske?RedCloud skrev:Men nu har jag inte tid att leka med dig, nu ska jag ut och visa min solidaritet med Kärrtorpsborna som anfölls av dina ideologiska bröder i SMR....tjingeling....
DirtyDog skrev:Skall du sjösätta kanoten i Faxån och paddla ned till Kärrtorp kanske?RedCloud skrev:Men nu har jag inte tid att leka med dig, nu ska jag ut och visa min solidaritet med Kärrtorpsborna som anfölls av dina ideologiska bröder i SMR....tjingeling....
RC på väg till demonstration tillsammans med sina "Kamrater".
Infra skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Svenska Motstånds Rörelsens attack på barnfamiljer i Kärrtorp utropas som en "seger" bland nazisterna.
En seger som mobiliserar 10 000-tals svenskar runt om i landet att gå ut och demonstrera sin avsky mot nazism och rasism och sin solidaritet med Kärrtorpsborna.
Jag undrar stillsamt, hur ser då en förlust ut för SMR ?
Att protestera mot högerextremism är naturligtvis bra. När så många som 10000 ställer upp kan man vara säker på att de allra flesta menar väl.
Nu väntar vi bara på att dessa engagerade individer ordnar en likadan manifestation mot vänsterextremismen.
Var ser du vänsterextremismen nånstans? Vilka gator marscherar dom på? Var klottrar dom
sin hammare och skära nånstans. Var går dom till attack mot barnfamiljer eller gamla tanter
med rullatorer? Tipsa de 15000 som samlas imorgon så går vi gärna dit och manifesterar vårt
motstånd.
RedCloud skrev:Vi får se om han törs sticka fram sitt fula tryne i morgon
när vi blir 15000?
Forumshögerns älsklings hat-sajt Avpixlat kommer provocerande nog att vara där....
Det ökade nazivåldet är en direkt följd av köksbordsrasisternas stöd till SD, men det vågar de aldrig erkänna....lika barn leka bäst....
DirtyDog skrev:Skall du sjösätta kanoten i Faxån och paddla ned till Kärrtorp kanske?RedCloud skrev:Men nu har jag inte tid att leka med dig, nu ska jag ut och visa min solidaritet med Kärrtorpsborna som anfölls av dina ideologiska bröder i SMR....tjingeling....
redalert skrev:DirtyDog skrev:Skall du sjösätta kanoten i Faxån och paddla ned till Kärrtorp kanske?RedCloud skrev:Men nu har jag inte tid att leka med dig, nu ska jag ut och visa min solidaritet med Kärrtorpsborna som anfölls av dina ideologiska bröder i SMR....tjingeling....
Jävlar ved lönnfet hen är!
Secrist skrev:
He, he...klubben för inbördes beundran har möte märker jag. Storhövdingen KP-RC har permission och Dao och Infra sitter genast vid hans fötter och intygar sin vördnad genom att skriva insmickrande inlägg.
Ena stunden hävdar du att AFA anordnar fredliga demonstrationer varje gång för att i nästa ögonblick ogilla deras metoder. Heder åt Infra i alla fall. Han hatar judar och Amerikaner och det står han för. Han står för sina åsikter istället för att aldrig ta ansvar som din strategi är.
Dao skrev:Secrist skrev:
He, he...klubben för inbördes beundran har möte märker jag. Storhövdingen KP-RC har permission och Dao och Infra sitter genast vid hans fötter och intygar sin vördnad genom att skriva insmickrande inlägg.
Ena stunden hävdar du att AFA anordnar fredliga demonstrationer varje gång för att i nästa ögonblick ogilla deras metoder. Heder åt Infra i alla fall. Han hatar judar och Amerikaner och det står han för. Han står för sina åsikter istället för att aldrig ta ansvar som din strategi är.
Du är ju fan SJUK!
Det är ingen motsättning i att hävda att afa är delaktiga i fredliga demonstrationer, och att jag ogillar när de använder våld!
Jag har stått för mina åsikter hela tiden! Men du SKITER i dessa, och väljer att få för dig att jag ljuger, när det passar dig, och klistra på mig sådant som jag aldrig skulle ta i min mun, när det passar dig!
Försök för i helvete BLI VUXEN nån gång!!!
Dao skrev:Secrist skrev:
Det är ingen motsättning i att hävda att afa är delaktiga i fredliga demonstrationer, och att jag ogillar när de använder våld!
ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:
Tjena mittbena!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:
Du är ju fan SJUK!
Jag har stått för mina åsikter hela tiden! Men du SKITER i dessa, och väljer att få för dig att jag ljuger, när det passar dig, och klistra på mig sådant som jag aldrig skulle ta i min mun, när det passar dig!
Försök för i helvete BLI VUXEN nån gång!!!
Det är ingen som begriper vad du egentligen tycker eftersom dina åsikter skiftar oftare än makten i Sudan.
Secrist skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:
Tjena mittbena!
Ungefär som att hävda att Helge Fossmo oftast är en bra kille men man ogillar när han manipulerar folk.
Secrist skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Secrist skrev:
Tjena mittbena!
Ungefär som att hävda att Helge Fossmo oftast är en bra kille men man ogillar när han manipulerar folk.