DirtyDog 2013-12-20, 21:22
RedCloud skrev:utropas som en "seger" bland nazisterna
Och vad grundar du detta påstående på?
Inte ens inavlade nazzar kan väl beskriva det som en seger att bli stoppade av en handfull poliser, knivskurna och sen samtliga arresterade?
När jag ville undersöka saken så hittade jag ingen bättre sida än de inavlade missfostrenas egna sida
https://www.nordfront.se/just-nu-konfrontation-med-svenskhatare-i-karrtorp.smr och inte ens där finner jag något stöd för ditt påstående. Vad är DIN källa egentligen? Aftonbladet?
Det intressanta är att de på sin sida tydligen tillåter vem som helst att kommentera och därför är tonen hög i kommentarsfälten.
Nej, jag tror inte antirasisterna glömmer detta på ett tag. Dagen då dom jagade ut scouterna i skogen, knivade minst en och misshandlade ett par andra. Vet inte hur detta kan bli en ”vinst” för den nationella rörelsen. Dålig planering och pinsamt utförande.. flyglarm…suck…Rätt bra sammanfattat faktiskt.
Det finns ju faktiskt nåt som är värre än vänstertomtarna och det är dessa patetiska ursäkter till människor (nazi-tomtarna).
Det skulle dock inte förvåna mig ifall de utsåg denna händelse till "en seger". Deras tankeförmåga är ju på samma låga nivå som AFA-idioterna. Vi borde placera alla i ett "koncentrationsläger" där de kan få dela med sig av sina åsikter till varann och sen förhoppningsvis göra slut på varann. Dessvärre leder det nog till att de inser hur lika de är varann och istället enas.