Vad ska oppositionen ta sig till nu? Gissningsvis vänder man återigen på kappan. De är för roliga.
+9
foliesvackan
lazy
DMustaine
Blåfront
berralarzon
MartinLindgren
Redvictory
GustavAnder
råttan.
13 posters
Arbetslösheten sjunker
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 1
Arbetslösheten sjunker
Enligt siffror från AMS sjunker var arbetslösheten lägre i Oktober än i September.
Vad ska oppositionen ta sig till nu? Gissningsvis vänder man återigen på kappan. De är för roliga.
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 2
seger.
råttan. skrev:Enligt siffror från AMS sjunker var arbetslösheten lägre i Oktober än i September.
Om arbetslösheten vänder rejält så kommer Allians För Sverige att få vind i segeln.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
Sv: Arbetslösheten sjunker
råttan. skrev:Enligt siffror från AMS sjunker var arbetslösheten lägre i Oktober än i September.
Tala om det för din vän Blåfront! han är nämligen rädd att invandrarna skall ta de få jobb som finns! Dock ej för egen del! han har nämligen bestämt sig för att leva på samhället resten av sitt rasistiska liv!
- Inlägg 4
redv,
Du och blåfront är bara 2 sidor av samma mynt. Den ene är rädd att invandrarna ska ta jobben. Den andre hoppas att invandrarna ska ta jobben. Ingen av er fattar vilken tillgång invandrarna är.
Du och blåfront är bara 2 sidor av samma mynt. Den ene är rädd att invandrarna ska ta jobben. Den andre hoppas att invandrarna ska ta jobben. Ingen av er fattar vilken tillgång invandrarna är.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Nu blir nog dom allra flesta glada om arbetslösheten sjunker, men det kronråttan jublar över är en marginell minskning, men ändå en minskning,
Men det ändrar inte på att arbetslösheten sägs vara dubbelt så hög som samma tid förra året,
Sen är det säkert så att det lär ta bra mycket längre tid innan alla dessa är tillbaka i jobb igen,
säkert längre tid än vad det tog för arbetslösheten och bita sig fast!
Men det ändrar inte på att arbetslösheten sägs vara dubbelt så hög som samma tid förra året,
Sen är det säkert så att det lär ta bra mycket längre tid innan alla dessa är tillbaka i jobb igen,
- Inlägg 6
martin lille,
Jag jublar över det faktum att arbetslösheten sjunker istället för att öka. Alliansen har hanterat århundradets finanskris mycket bra.
Arbetslösheten är nu på ungefär samma nivå som sosseriet mäktade med i en superhögkonjunktur. Sen är det inget konstigt i att arbetslösheten följer konjunkturen.
Jag jublar över det faktum att arbetslösheten sjunker istället för att öka. Alliansen har hanterat århundradets finanskris mycket bra.
Arbetslösheten är nu på ungefär samma nivå som sosseriet mäktade med i en superhögkonjunktur. Sen är det inget konstigt i att arbetslösheten följer konjunkturen.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 7
[quote="råttan."]martin lille,
Arbetslösheten är nu på ungefär samma nivå som sosseriet mäktade med i en superhögkonjunktur. Sen är det inget konstigt i att arbetslösheten följer konjunkturen.[/quot
Oavsett styre så hoppas jag också på detta bara det inte är en finurlig statistikbluff.
//berra
Arbetslösheten är nu på ungefär samma nivå som sosseriet mäktade med i en superhögkonjunktur. Sen är det inget konstigt i att arbetslösheten följer konjunkturen.[/quot
Oavsett styre så hoppas jag också på detta bara det inte är en finurlig statistikbluff.
//berra
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 8
Vi tar hit fler flyktingar så minskar den ännu fortare?
- Inlägg 9
Blåfront skrev:råttan. skrev:Enligt siffror från AMS sjunker var arbetslösheten lägre i Oktober än i September.
Vilka vi? inte menar du väl att du och G-Askall börja smuggla in invandrare till Sverige? det är ju olagligt! visste du inte det Nazze?
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 10
Redvictory skrev:Blåfront skrev:råttan. skrev:Enligt siffror från AMS sjunker var arbetslösheten lägre i Oktober än i September.
Vilka vi? inte menar du väl att du och G-Askall börja smuggla in invandrare till Sverige? det är ju olagligt! visste du inte det Nazze?
Du stödjer ju människosmugglare och människohandel pshykcp
- Inlägg 11
Arbetslösheten är alltså dubbelt så hög som samma tid förra året?
Sjunker gör ju däremot Lillfronten och hans rasisatiska polare,som en gråsten, djupare ner för varje dag som går!
Sjunker gör ju däremot Lillfronten och hans rasisatiska polare,som en gråsten, djupare ner för varje dag som går!
- Inlägg 12
Kronråttan har missat något viktigt,finns det någon medborgare som inte tycker bra om arbetslösheten stagnerar,
Men i den råttvärld kronråttan befinner sig så inbillar han sig vara unik på något sätt?
Men hur högt vi än jublar så är arbetslösheten fortfarande dubbelt så hög än för ett år sedan?
Men i den råttvärld kronråttan befinner sig så inbillar han sig vara unik på något sätt?
Men hur högt vi än jublar så är arbetslösheten fortfarande dubbelt så hög än för ett år sedan?
- Inlägg 13
Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
- Inlägg 14
råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Har du för belägg för detta? nej jag kunde väl tänka mig det ditt lilla skadedjur!
- Inlägg 15
Vad jag vet så gick alliansen till val på arbete åt alla, vad det löftet är värt vet vi ju precis numera!
Men självklart ylar kronråttan vidare alliansens urusla politik är som vanligt Mona Sahlins fel?
Mona tycks vara en stark tjej, som med sin blotta person ensam försätter Reinfeldt och alliansen i oregerbart skick?
Så visst ser det bra ut, för oppositionsledarens uppgift är ju att manövrera ut sina motståndare, något Mona verkar bra på,då både borgarna och deras anhängare skyllt alla alliansens misstag och misslyckande på henne?
Men självklart ylar kronråttan vidare alliansens urusla politik är som vanligt Mona Sahlins fel?
Mona tycks vara en stark tjej, som med sin blotta person ensam försätter Reinfeldt och alliansen i oregerbart skick?
Så visst ser det bra ut, för oppositionsledarens uppgift är ju att manövrera ut sina motståndare, något Mona verkar bra på,då både borgarna och deras anhängare skyllt alla alliansens misstag och misslyckande på henne?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 16
val
Alliansen gick till val på arbetslinjen.
Sahlin har anammat den linjen, med tillhängande löften att höja bidragen, en ekvation som inte går ihop.
Sahlin är den svagaste partiledaren S haft , någonsin.
Sahlin har anammat den linjen, med tillhängande löften att höja bidragen, en ekvation som inte går ihop.
Sahlin är den svagaste partiledaren S haft , någonsin.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 17
martin7lindgren skrev:Nu blir nog dom allra flesta glada om arbetslösheten sjunker, men det kronråttan jublar över är en marginell minskning, men ändå en minskning,
Snart är vi iaf förbi, om inte redan, de siffror S regeringarna brukar ha. Alla vet ju att S o fixa jobb går lixom inte ihop!
- Inlägg 18
Redvictory skrev:råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Har du för belägg för detta? nej jag kunde väl tänka mig det ditt lilla skadedjur!
Det finns tillgänglig statistik på just detta. Dr Proppmätt satt och var nöjd med arbetslöshet, massförtidspensionering och skyhöga sjuktal. Det är verkligheten, således långt ifrån nåt du kommer befatta dig med.
- Inlägg 19
Alliansen gick naturligtvis inte till val på arbete åt alla. De visste redan innan valet att såna som martin och blåfront är för puckade för att få ett jobb.
Alliansens är den bästa regering Sverige haft i modern tid och det har naturligtvis ingenting med Toblerone att göra.
Dock kan sägas att Toblerone har god erfarenhet av kreativ bokföring, men jag undrar om landets småföretagare uppskattar denna merit.
Alliansens är den bästa regering Sverige haft i modern tid och det har naturligtvis ingenting med Toblerone att göra.
Dock kan sägas att Toblerone har god erfarenhet av kreativ bokföring, men jag undrar om landets småföretagare uppskattar denna merit.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 20
råttan. skrev:Alliansen gick naturligtvis inte till val på arbete åt alla. De visste redan innan valet att såna som martin och blåfront är för puckade för att få ett jobb.
Troligen inte.
- Inlägg 21
råttan. skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Det finns tillgänglig statistik på just detta. Dr Proppmätt satt och var nöjd med arbetslöshet, massförtidspensionering och skyhöga sjuktal. Det är verkligheten, således långt ifrån nåt du kommer befatta dig med.
Ja han var ju en moderat i sossekostym! vissa av er alliansregimare är ju riktigt kära i honom!
foliesvackan- Antal inlägg : 326
- Inlägg 22
Du får gärna försöka styrka dina påståenden, hur det nu skulle gå till.GustavAnder skrev:Sahlin har anammat den linjen, med tillhängande löften att höja bidragen, en ekvation som inte går ihop.
Matematik är nog inte din starka sida, det heller
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 23
hmm
Redvictory skrev:råttan. skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Ja han var ju en moderat i sossekostym! vissa av er alliansregimare är ju riktigt kära i honom!
Och där kom fokusförskjutningen, siffror som svider ska förminskas, svartmålas, dribblas bort.
Finns massa fina belägg för detta....
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 24
R.O.F.L skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Och där kom fokusförskjutningen, siffror som svider ska förminskas, svartmålas, dribblas bort.
Inte förde Göran P en Socialdemokratisk politik i alla fall. Under Görans tid som stadsminister så sjönk Sossarnas opinionssiffror en hel del och det berodde säkerligen på att Göran och kompani förde en "högerpolitik" trotts att dom var socialdemokrater.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 25
R.O.F.L skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Redvictory skrev:råttan. skrev:Arbetslösheten är idag på en nivå som röran tyckte var helt okej inför valet 2006.
Nej men. Inte gör väl vänstern sånt?