Thetaxpayer 2013-12-15, 16:42
Dao verkar ha svårt att visa upp något på Avpixlat som stödjer det han säger att de gjort (även att han läst där så mycket). Bättre då att följa kören antar jag.
Nåja, låt oss säga att han har rätt och Avpixlat har skapat ett åsiktsregister och "outat" en massa oskyldiga människor pga deras åsikter. Om jag förstår det rätt så är det enligt vänstern fel. Men när den militanta extremvänstern gör samma sak och sedan Expressen publicerar något som faktiskt inteär olagligt. Endast kanske omoraliskt. Så är det rätt?
Hur blev 2 fel 1 rätt?
Det som då faktiskt står i Avpixlat är mest länkar till andra siter/tidningar och nyheter från andra länder och en del insändare. De flesta väldigt sakliga och relevant ifrågasättande. Nyheterna som kommer fram där är ju nyheter som det inte skrivs om i normala medier. (undrar varför) Varav i alla fall jag anser att det och tex Fria tider gör ett viktigt jobb.
Man ser aldrig vänstern anklaga Efterlyst för att vara rasistiska även att de också mest tar uppinvandrarrelaterade brott. (hm).
Jag ser fram emot att Dao nu kommer att visa i alla fall några av dessa extrema inlägg som bryter mot lagen på Avpixlat som inte blivit fällda pga teknikaliteter. (verkligen? så mycket och allt faller på någon teknikalitet?)
Vänsterns hyckleri är bottenlöst. Och jag undrar faktiskt hur Rc, Dao mfl kan se sig i spegeln utan att skämmas.