Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
RedMentalCase
RedclownIII
Dao
formsvackan
Infra
lazy
Sniperace
Sossar ee lata
Thetaxpayer
RedCloud
14 posters

Nobelpris till Researchgruppen !!!!

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Nobelpris till Researchgruppen !!!! - Sida 2 Empty Sv: Nobelpris till Researchgruppen !!!!

Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 20:16

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev: jag HAR faktiskt redan hittat både namn och adress till flera av vänsterforumisterna och ävennhögewr.
    Jaha ? Min nuvarande IP-adress är 90.229.166.236 Vem är jag ?
    Sniperace skrev:och nej, de har inte bara kollat emailadresser, de har sniffat och tagit en sorts krypterade delar från discus för att snoka och göra ett ÅSIKTSREGISTER och samkört databaser vilket är förbjudet Smile
    Då tycker jag att de "drabbade" ska stämma Expressen.

det är inte de som publicerar namne osv, det är researchgruppen.
    9ch det är de som gjort sammanställningarna osv, så de kommer nog både stämmas på skadestånd, samt åtalas för brott.

och vem vet, av de uppåt 6000 de hänger ut kanske någon får spader och gör något dumt....
    Det vore ju inte speciellt förvånande om det resulterar i att denne får sparken från ett jobb för sina åsikters skull osv.

men som sagt ränka med att det blir stämning och åtal,av det frågan är bara vad det mynnar ut i

Och det finns inga sådana risker när man hänger ut invandrare, eller personer som hjälper invandrare?

mycket möjligt, men just där är det ju i stort sett alltid dömda brottslingar, men en sak bör du väl veta, det är inte de som skriver inläggen som är de som hänger ut någon, det är siten avpixlat, och här avslöjar de dennas kommentatorer, och där är en stor del som inte skrivit något direkt häpnadsväckande
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nobelpris till Researchgruppen !!!! - Sida 2 Empty Sv: Nobelpris till Researchgruppen !!!!

Inlägg  Dao 2013-12-11, 20:18

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Hur kan det vara "förföljelse" att namnge folk som uttalats sig KLART rasistiskt, eller till och med uppmanat till kriminalitet - men inte att namnge brottslingar med invandrarbakgrund?

hur skulledet då vara brottsligt att hänga ut dig med namn adress osv för DINA åsikters skull?

det är långt ifrån alla av dem som gjort något brottsligt, så som sagt. du som är så rädd att ditt namn kommer ut, skulle du gilla om så skedde?

om nu någon av dessa som hängts ut drabbas av vänstervåld, får de då skylla sig själva för att de har en åsikt?

får du skylla dig själv om du hängs ut och drabbas av våld? Smile
    eller gäller inte detta med lika för alla detta?

Var frågan för komplicerad för dig igen? Smile
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 20:20

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Hur kan det vara "förföljelse" att namnge folk som uttalats sig KLART rasistiskt, eller till och med uppmanat till kriminalitet - men inte att namnge brottslingar med invandrarbakgrund?

hur skulledet då vara brottsligt att hänga ut dig med namn adress osv för DINA åsikters skull?

det är långt ifrån alla av dem som gjort något brottsligt, så som sagt. du som är så rädd att ditt namn kommer ut, skulle du gilla om så skedde?

om nu någon av dessa som hängts ut drabbas av vänstervåld, får de då skylla sig själva för att de har en åsikt?

Nej, men tydligen för dig, men annat var inte att förvänta
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-11, 20:21

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Kommer ihåg när någon stolle bland forumhögern bestämt kunde tala om vem jag var, med namn, adress och en rad andra personliga saker - och det blev så fel det bara kunde bli! Very Happy

och sådana fel finns även i researchgruppens avslöjande.....

Så därför är det rätt när ni gör det - och "svartskallar" eller de som sympatiserar med dessa drabbas, men fel när andra gör det - och era kompisar drabbas?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 20:35

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Kommer ihåg när någon stolle bland forumhögern bestämt kunde tala om vem jag var, med namn, adress och en rad andra personliga saker - och det blev så fel det bara kunde bli! Very Happy

och sådana fel finns även i researchgruppens avslöjande.....

Så därför är det rätt när ni gör det - och "svartskallar" eller de som sympatiserar med dessa drabbas, men fel när andra gör det - och era kompisar drabbas?

så det är alltså de som kommenterat artiklar som har hängt ut?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-11, 20:41

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:

Varför svarade du då inte på min fråga, om den nu inte var så komplicerad? jag kan svara på dina, men väntar tills du svarat på min.

Ni försöker så förbannat ofta komma undan frågor stup i kvarten, genom att istället ställa motfrågor - ibland om något helt annat!

Accepterar fan inte det längre!

Svara på min fråga nu, så debatten kan gå vidare!!!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 21:04

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:

Varför svarade du då inte på min fråga, om den nu inte var så komplicerad? jag kan svara på dina, men väntar tills du svarat på min.

Ni försöker så förbannat ofta komma undan frågor stup i kvarten, genom att istället ställa motfrågor - ibland om något helt annat!

Accepterar fan inte det längre!

Svara på min fråga nu, så debatten kan gå vidare!!!

jag hgar svarat påm det, anser du att det är de som kommenterar som hänger ut, eller är det hemsidan avpixlat?

anser du insändare i tidningar som ansvariga för det TIDNINGEN skriver i övrigt?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-11, 21:13

Nope! Sniper valde att inte svara på en fråga, därför är det lätt att se att här inte är tänkt att vara en debatt - utan bara ytterligare en tråd för att sprida martyrskap över rasister!

Så jag lämnar denna tråden!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 21:22

Dao skrev:Nope! Sniper valde att inte svara på en fråga, därför är det lätt att se att här inte är tänkt att vara en debatt - utan bara ytterligare en tråd för att sprida martyrskap över rasister!

Så jag lämnar denna tråden!

som sagt, du verkar anse att insändare har ansvar för allt en tidning skriver
    case closed.

du förstår det är inte hemsidans personalk som avslöjas, utan de som skriver insändare

och inte mycket av vad de skriver är brott, men ändå völjer de att avslöja alla de kan.

anser du att en liknande aktion baserat på åsikt skulle utan vidare vara om om det gällde vänstermänniskor som skrivit saker högermänniskor ogillar, ex ditt namn och adress?

du vet här bör väl alla behandlas lika eller hur?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-12-12, 00:01

Thetaxpayer skrev:
    Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?  confused 

Och det är tydligen så hedervärt att det förtjänar ett nobelpris enligt RC. Vet inte om jag skall skratta eller gråta åt vänsterns oerhörda hyckleri och extremism. Hur kan de tycka att det är ok i ett demokratiskt samhälle?
    Var det historielösa de sa?

I Tyskland hämtade de först kommunisterna, och jag protesterade inte, för jag var inte kommunist;
    Sedan hämtade de de fackanslutna, och jag protesterade inte, för jag var inte fackansluten;
    Sedan hämtade de judarna, och jag protesterade inte, för jag var inte jude;
    Sedan hämtade de mig, och då fanns ingen kvar som protesterade

Ändå värre blir ju hyckleriet från RC när han lipar över att någon hotat med att "outa" honom. Man baxnar.

Nu börjar jag bli full i skratt. De högerforumister som är skitförbannade för att Expressen
    avpixlar näthatarnas fula trynen är minst lika försvarsinställda gentemot Avpixlat som verkar
    vara deras Bibel.

Que?

Att Avpixlat avpixlar folk är i deras ögon hedervärt och demokratiskt. Att Expressen avpixlar
    näthatarna är nästintill det största brott de kan tanka sig.

Sådana uttalanden från forumhögern kan du förstås styrka?  Rolling Eyes 

Bravo Expressen! Jag stödjer er.

Ja då vet man var gränsen går för er hycklande stasianhängare.

Nobelpris. Tja, kanske delat Fredspris för avpixlandet av den som höjer Behring Breiviks
    fasansfulla vansinnesdåd till skyarna.

Som ingen har gjort. Varför ljuger du? Om ni har rätt varför behöver ni ljuga så ofta då?

vem var hycklaren sa ni?  

Du och Rc framförallt. Men även vänstern i stort.

Uppenbart pratar vi helt förbi varandra. Kanske t o m om 2 olika saker?

Så här ser jag det: Forumhögern är förbannad för att Expressen har avpixlat
    Avpixlatanhängarnas fula trynen. Har jag fel?

Att visa vilka som finns bakom Avpixlats avpixlade bilder - det är däremot hedervärt
    och demokratiskt. Inte sant?

Att däremot avpixla näthatarnas fula trynen, det är vanhedrande och oförskämt tycker
    Forumhögern. Har jag fel?

Nu vill tTP peststämpla mej och Red Cloud för att vi tycker Expressen har gjort det
    enda rätta? Frågan är: har jag fel?  

Dyk gärna på den slutsats här ovanför som du tycker är mest förhatlig och felaktig,
    tack. Men sluta prata i gåtor. Om det bara är så att du hatar oss bägge sen gammalt
    och älskar SD så svara inte. Detta är känt sen länge, fast du har dolt det skickligt
    fram till nu.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-12, 01:13

Här är ett PS från mig till tråden. En artikel om denna grupp och hur de jobbar:

http://www.dn.se/kultur-noje/nyheter/deras-research-avslojar-nathatet/

Tack gode Gud det finns människor som bryr sig dessa fascistsvin inte kan hålla på hur fan de vill!

Nu sticker jag, då det är uppenbart att man inte får diskutera sakfrågan här! Gokväll!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-12-12, 13:58

Dao skrev:Här är ett PS från mig till tråden. En artikel om denna grupp och hur de jobbar:

http://www.dn.se/kultur-noje/nyheter/deras-research-avslojar-nathatet/

Tack gode Gud det finns människor som bryr sig dessa fascistsvin inte kan hålla på hur fan de vill!

Nu sticker jag, då det är uppenbart att man inte får diskutera sakfrågan här! Gokväll!

Nobelpris till Researchgruppen !!!! - Sida 2 5vla

På SVT-debatt bad Torbjörn Jerlerup och Thabo Muso Researchgruppen att ta avstånd från AFA idag. Detta med anledning av debatten efter att Mathias Wåg, f.d. AFA-ledare, talat på en antirasistisk konferens på ABF-huset i lördags.

Svaret lät inte vänta på sig. Researchgruppen tar inte avstånd från AFA.

http://motargument.se/2013/03/28/researchgruppen-tar-inte-avstand-fran-afa/

Det är dessa personer som sitter med ett register över människor vars åsikter de hatar och inte drar de sig för våld heller, tvärtom. Missa inte AFA:s Aktivitetsguide som finns i länken.
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-12, 14:29

Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?  confused 

Och det är tydligen så hedervärt att det förtjänar ett nobelpris enligt RC. Vet inte om jag skall skratta eller gråta åt vänsterns oerhörda hyckleri och extremism. Hur kan de tycka att det är ok i ett demokratiskt samhälle?
    Var det historielösa de sa?

I Tyskland hämtade de först kommunisterna, och jag protesterade inte, för jag var inte kommunist;
    Sedan hämtade de de fackanslutna, och jag protesterade inte, för jag var inte fackansluten;
    Sedan hämtade de judarna, och jag protesterade inte, för jag var inte jude;
    Sedan hämtade de mig, och då fanns ingen kvar som protesterade

Ändå värre blir ju hyckleriet från RC när han lipar över att någon hotat med att "outa" honom. Man baxnar.

Nu börjar jag bli full i skratt. De högerforumister som är skitförbannade för att Expressen
    avpixlar näthatarnas fula trynen är minst lika försvarsinställda gentemot Avpixlat som verkar
    vara deras Bibel.

Que?

Att Avpixlat avpixlar folk är i deras ögon hedervärt och demokratiskt. Att Expressen avpixlar
    näthatarna är nästintill det största brott de kan tanka sig.

Sådana uttalanden från forumhögern kan du förstås styrka?  Rolling Eyes 

Bravo Expressen! Jag stödjer er.

Ja då vet man var gränsen går för er hycklande stasianhängare.

Nobelpris. Tja, kanske delat Fredspris för avpixlandet av den som höjer Behring Breiviks
    fasansfulla vansinnesdåd till skyarna.

Som ingen har gjort. Varför ljuger du? Om ni har rätt varför behöver ni ljuga så ofta då?

vem var hycklaren sa ni?  

Du och Rc framförallt. Men även vänstern i stort.

Uppenbart pratar vi helt förbi varandra. Kanske t o m om 2 olika saker?

Så här ser jag det: Forumhögern är förbannad för att Expressen har avpixlat
    Avpixlatanhängarnas fula trynen. Har jag fel?

JA

Att visa vilka som finns bakom Avpixlats avpixlade bilder - det är däremot hedervärt
    och demokratiskt. Inte sant?

NEJ

Att däremot avpixla näthatarnas fula trynen, det är vanhedrande och oförskämt tycker
    Forumhögern. Har jag fel?

JA

Nu vill tTP peststämpla mej och Red Cloud för att vi tycker Expressen har gjort det
    enda rätta? Frågan är: har jag fel?  

JA

Dyk gärna på den slutsats här ovanför som du tycker är mest förhatlig och felaktig,
    tack. Men sluta prata i gåtor. Om det bara är så att du hatar oss bägge sen gammalt
    och älskar SD så svara inte. Detta är känt sen länge, fast du har dolt det skickligt
    fram till nu.

Där ser man som vanligt inte ett rätt. Hur kan du ha fel så ofta? Du glömde också svara på frågan varför du ljuger så ofta. Om ninu har rätt så borde ju inte det behövas. Eller hu?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-12-12, 16:32

Rasistpacket här vidrör inte med ett ord hatet, hoten och kränkningarna som skrivs på Avpixlat, men går i spinn för att Expressen o Resarchgruppen avslökar svinen.

Så det kan bli....
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-12-12, 17:40

RedCloud skrev:Rasistpacket här vidrör inte med ett ord hatet, hoten och kränkningarna som skrivs på Avpixlat, men går i spinn för att Expressen o Resarchgruppen avslökar svinen.

Så det kan bli....
    Är du förvånad, och i så fall över vad ?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-12, 22:26

formsvackan skrev:
    RedCloud skrev:Rasistpacket här vidrör inte med ett ord hatet, hoten och kränkningarna som skrivs på Avpixlat, men går i spinn för att Expressen o Resarchgruppen avslökar svinen.

Så det kan bli....

ÄNTLIGEN börjar även den borgerliga pressen att göra det massmedia SKA göra!

Förut fick bara Expo och Aftonbladet ta allt skit. Hoppas nu mer massmedia följer efter - detta oavsett vad eller vilka som granskas!!!
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-12, 23:42

Så det kan bli....

Men då är det alltså helt ok att springa till din arbetsplats och visa upp dina vomeringar och antisemitiska tendenser då. Din hycklare.
    Har du ingen moral eller självinsikt överhuvudtaget?
    Kommunist och stolt över det. Man baxnar. Kanske det är du ihop med dina kompisar i våldsvänstern som är de som sitter och letar reda på folks identiteter. Puke
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2013-12-13, 00:13

Thetaxpayer skrev:

Så det kan bli....

Men då är det alltså helt ok att springa till din arbetsplats och visa upp dina vomeringar och antisemitiska tendenser då. Din hycklare.
    Har du ingen moral eller självinsikt överhuvudtaget?
    Kommunist och stolt över det. Man baxnar. Kanske det är du ihop med dina kompisar i våldsvänstern som är de som sitter och letar reda på folks identiteter. Puke

Det har pannbenet rc sysslat med sedan dag ett på detta forum ja han började redan på aftonbladettiden.  affraid
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2013-12-13, 13:36

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-12-13, 15:09

formsvackan skrev:

Så det kan bli....

Så vi ska alltså kontakta roffes rektor och visa upp vad den dåren skriver här?
    Det är ju vad du säger, din jubelidiot.

Ok, consider it done!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-12-13, 19:21

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Så det kan bli....

Så vi ska alltså kontakta roffes rektor och visa upp vad den dåren skriver här?
    Det är ju  vad du säger, din jubelidiot.

Ok, consider it done!
    Nu igen ?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-13, 19:27

Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-13, 19:31

Skall bli kul att se Rcs klagande över detta näthat. Som då faktisk är ett näthat. Kommer de få besök hos Expressen tro?

http://avpixlat.info/2013/12/13/de-hatande-antirasisterna/
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2013-12-13, 23:53

För "invandrarkritiska" 'är rätten att hänga ut privatpersoner en fråga om "åsikts- och tryckfrihet". När det nu drabbar dem, lite grann, är det ett tecken på "förföljelse" och "enorm orättvisa"!

Det var samma när moderaterna gjorde bort sig i den s.k. "valstugereportaget".

För högern är det bara "de Andra" som skall granskas! Smile
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2013-12-14, 00:15

Dao skrev:För "invandrarkritiska" 'är rätten att hänga ut privatpersoner en fråga om "åsikts- och tryckfrihet". När det nu drabbar dem, lite grann, är det ett tecken på "förföljelse" och "enorm orättvisa"!

Det var samma när moderaterna gjorde bort sig i den s.k. "valstugereportaget".

För högern är det bara "de Andra" som skall granskas! Smile

Nu har du nog fel (som vanligt) 6300 personer som ligger i ett register som rasister och majoriteten har inte ens skrivit några rasistiska inlägg.  scratch 

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:30