Dao skrev:Sniperace skrev:formsvackan skrev:Jaha ? Min nuvarande IP-adress är 90.229.166.236 Vem är jag ?Sniperace skrev: jag HAR faktiskt redan hittat både namn och adress till flera av vänsterforumisterna och ävennhögewr.Då tycker jag att de "drabbade" ska stämma Expressen.Sniperace skrev:och nej, de har inte bara kollat emailadresser, de har sniffat och tagit en sorts krypterade delar från discus för att snoka och göra ett ÅSIKTSREGISTER och samkört databaser vilket är förbjudet
det är inte de som publicerar namne osv, det är researchgruppen.
9ch det är de som gjort sammanställningarna osv, så de kommer nog både stämmas på skadestånd, samt åtalas för brott.
och vem vet, av de uppåt 6000 de hänger ut kanske någon får spader och gör något dumt....
Det vore ju inte speciellt förvånande om det resulterar i att denne får sparken från ett jobb för sina åsikters skull osv.
men som sagt ränka med att det blir stämning och åtal,av det frågan är bara vad det mynnar ut i
Och det finns inga sådana risker när man hänger ut invandrare, eller personer som hjälper invandrare?
mycket möjligt, men just där är det ju i stort sett alltid dömda brottslingar, men en sak bör du väl veta, det är inte de som skriver inläggen som är de som hänger ut någon, det är siten avpixlat, och här avslöjar de dennas kommentatorer, och där är en stor del som inte skrivit något direkt häpnadsväckande