Nu står rasisterna och hatarna där avklädda och nakna....herrejävlar vilken härlig dag !!!!!
Och de faller ifrån en efter en, ha ha ha ha
Researchgruppen är värd ett litet Nobelpris tycker jag.....
RedCloud skrev:http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/
Nu står rasisterna och hatarna där avklädda och nakna....herrejävlar vilken härlig dag !!!!!
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/
Ja ingen är förvånad att du gillar Stasimetoder för att försöka skrämma oliktänkande till tystnad.
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/
Ja ingen är förvånad att du gillar Stasimetoder för att försöka skrämma oliktänkande till tystnad.
*fniss*
"Det fanns ett avlusningsläger i Polen"
"Kanske Adolf hade rätt i alla fall"
"Låt dom svälta ihjäl"
mfl inlägg från SD politiker.....kanske väljarna borde få reda på vilka rasistiska löss som företräder partiet ........som du vurmar så varmt för.....
ja, Troligen så kommer "scoopet" att ge flera röster åt SD. Så vi får väl se nästa undersökning. Kanske du sätter ditt desperata fniss i halsen.
RedCloud skrev:ja, Troligen så kommer "scoopet" att ge flera röster åt SD. Så vi får väl se nästa undersökning. Kanske du sätter ditt desperata fniss i halsen.
Det finns förmodligen en gräns för vad SD tål av undersökande journalistik (som du på Avpixlats vis kallar STASI metoder), snart är de en saga blott.......
Men vill du stödja ett fascistiskt rasistiskt en-frågeparti så är det upp till dig....
stasimetoder.
RedCloud skrev:stasimetoder.
Rasisthögerns ord för undersökande journalistik.......
lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?
lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?
Thetaxpayer skrev:lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?
Och det är tydligen så hedervärt att det förtjänar ett nobelpris enligt RC. Vet inte om jag skall skratta eller gråta åt vänsterns oerhörda hyckleri och extremism. Hur kan de tycka att det är ok i ett demokratiskt samhälle?
Var det historielösa de sa?
I Tyskland hämtade de först kommunisterna, och jag protesterade inte, för jag var inte kommunist;
Sedan hämtade de de fackanslutna, och jag protesterade inte, för jag var inte fackansluten;
Sedan hämtade de judarna, och jag protesterade inte, för jag var inte jude;
Sedan hämtade de mig, och då fanns ingen kvar som protesterade
Ändå värre blir ju hyckleriet från RC när han lipar över att någon hotat med att "outa" honom. Man baxnar.
Du tror kanske inte att ansvarig utgivare övervägt detta ?Sniperace skrev: Så nej, det blir nog inte något nobelpris, snarare ÅTAL
Dina möjligheter att göra något sådant är obetydligt större än noll, så detta "hot" är enbart löjligt.Sniperace skrev:jag skulle kanske sammanställa alla ip jag fick ihop här och koppla dem till namn osv för att sedan sprida dessa, skulle du gilla det RC?
Du "hotar" med att sänka dig ännu lägre. Det är en viss skillnad mellan att kolla avsändaren av ett mail och att spåra personer utifrån IP-adresser. Det senare är som du vet inte helt lagligt och något du själv ylat högt över i några år.Sniperace skrev: Men nej, jag sänker mig inte så lågt, det gör istället annat patrask (researchgruppen)
Detta vore INTE undersökande journalistik !Sniperace skrev: men tänk om det blev lite undersökande journalistik med ipnummer och kopplingar här, vore det skoj tycker du?
Eftersom det inte är samma sak är du återigen ute och cyklar.Sniperace skrev:JA, det måste du ju göra, för du är väl ingen hycklare och ser det som fel om samma sak drabbar dig, eller gör du det?
Infra skrev:Thetaxpayer skrev:lazy skrev:I dagens Expressen hänger man ut privatpersoner. God journalistik?
Och det är tydligen så hedervärt att det förtjänar ett nobelpris enligt RC. Vet inte om jag skall skratta eller gråta åt vänsterns oerhörda hyckleri och extremism. Hur kan de tycka att det är ok i ett demokratiskt samhälle?
Var det historielösa de sa?
I Tyskland hämtade de först kommunisterna, och jag protesterade inte, för jag var inte kommunist;
Sedan hämtade de de fackanslutna, och jag protesterade inte, för jag var inte fackansluten;
Sedan hämtade de judarna, och jag protesterade inte, för jag var inte jude;
Sedan hämtade de mig, och då fanns ingen kvar som protesterade
Ändå värre blir ju hyckleriet från RC när han lipar över att någon hotat med att "outa" honom. Man baxnar.
Nu börjar jag bli full i skratt. De högerforumister som är skitförbannade för att Expressen
avpixlar näthatarnas fula trynen är minst lika försvarsinställda gentemot Avpixlat som verkar
vara deras Bibel.
Que?
Att Avpixlat avpixlar folk är i deras ögon hedervärt och demokratiskt. Att Expressen avpixlar
näthatarna är nästintill det största brott de kan tanka sig.
Sådana uttalanden från forumhögern kan du förstås styrka?
Bravo Expressen! Jag stödjer er.
Ja då vet man var gränsen går för er hycklande stasianhängare.
Nobelpris. Tja, kanske delat Fredspris för avpixlandet av den som höjer Behring Breiviks
fasansfulla vansinnesdåd till skyarna.
Som ingen har gjort. Varför ljuger du? Om ni har rätt varför behöver ni ljuga så ofta då?
vem var hycklaren sa ni?
formsvackan skrev:Du tror kanske inte att ansvarig utgivare övervägt detta ?Sniperace skrev: Så nej, det blir nog inte något nobelpris, snarare ÅTALDina möjligheter att göra något sådant är obetydligt större än noll, så detta "hot" är enbart löjligt.Sniperace skrev:jag skulle kanske sammanställa alla ip jag fick ihop här och koppla dem till namn osv för att sedan sprida dessa, skulle du gilla det RC?Du "hotar" med att sänka dig ännu lägre. Det är en viss skillnad mellan att kolla avsändaren av ett mail och att spåra personer utifrån IP-adresser. Det senare är som du vet inte helt lagligt och något du själv ylat högt över i några år.Sniperace skrev: Men nej, jag sänker mig inte så lågt, det gör istället annat patrask (researchgruppen)Detta vore INTE undersökande journalistik !Sniperace skrev: men tänk om det blev lite undersökande journalistik med ipnummer och kopplingar här, vore det skoj tycker du?Eftersom det inte är samma sak är du återigen ute och cyklar.Sniperace skrev:JA, det måste du ju göra, för du är väl ingen hycklare och ser det som fel om samma sak drabbar dig, eller gör du det?
Jaha ? Min nuvarande IP-adress är 90.229.166.236 Vem är jag ?Sniperace skrev: jag HAR faktiskt redan hittat både namn och adress till flera av vänsterforumisterna och ävennhögewr.
Då tycker jag att de "drabbade" ska stämma Expressen.Sniperace skrev:och nej, de har inte bara kollat emailadresser, de har sniffat och tagit en sorts krypterade delar från discus för att snoka och göra ett ÅSIKTSREGISTER och samkört databaser vilket är förbjudet
formsvackan skrev:Jaha ? Min nuvarande IP-adress är 90.229.166.236 Vem är jag ?Sniperace skrev: jag HAR faktiskt redan hittat både namn och adress till flera av vänsterforumisterna och ävennhögewr.Då tycker jag att de "drabbade" ska stämma Expressen.Sniperace skrev:och nej, de har inte bara kollat emailadresser, de har sniffat och tagit en sorts krypterade delar från discus för att snoka och göra ett ÅSIKTSREGISTER och samkört databaser vilket är förbjudet
Sniperace skrev:formsvackan skrev:Jaha ? Min nuvarande IP-adress är 90.229.166.236 Vem är jag ?Sniperace skrev: jag HAR faktiskt redan hittat både namn och adress till flera av vänsterforumisterna och ävennhögewr.Då tycker jag att de "drabbade" ska stämma Expressen.Sniperace skrev:och nej, de har inte bara kollat emailadresser, de har sniffat och tagit en sorts krypterade delar från discus för att snoka och göra ett ÅSIKTSREGISTER och samkört databaser vilket är förbjudet
det är inte de som publicerar namne osv, det är researchgruppen.
9ch det är de som gjort sammanställningarna osv, så de kommer nog både stämmas på skadestånd, samt åtalas för brott.
och vem vet, av de uppåt 6000 de hänger ut kanske någon får spader och gör något dumt....
Det vore ju inte speciellt förvånande om det resulterar i att denne får sparken från ett jobb för sina åsikters skull osv.
men som sagt ränka med att det blir stämning och åtal,av det frågan är bara vad det mynnar ut i
Dao skrev:Hur kan det vara "förföljelse" att namnge folk som uttalats sig KLART rasistiskt, eller till och med uppmanat till kriminalitet - men inte att namnge brottslingar med invandrarbakgrund?
Dao skrev:Kommer ihåg när någon stolle bland forumhögern bestämt kunde tala om vem jag var, med namn, adress och en rad andra personliga saker - och det blev så fel det bara kunde bli!