Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
DMustaine
Secrist
6 posters

Världsvinnaren i fjol fortsätter rusa

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Världsvinnaren i fjol fortsätter rusa - Sida 2 Empty Sv: Världsvinnaren i fjol fortsätter rusa

Inlägg  RedclownIII 2013-11-17, 11:23

Secrist skrev:
    ericTheDog skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Är man uppvuxen med Karl Marx och Knutna nävar så tror man att de har demokratiska val på Kuba och att Venezuelas ekonomi blomstrar.
    Jag är liksom inte uppväxt med Karl Marx och Knutna Nävar, Jag tror inte heller att de har demokratiska val på Kuba, eller att ekonomin blomstrar i Venezuela!

Många fel där, Secrist! Very Happy
    Vad du växte upp med är ju höljt i dunkel. Ena dagen moderat för att nästa dag vara hardcore vänsterpartist.
    Tror du tar dig ur dunklet om du utgår från vad jag skriver. Eftersom jag aldrig ens hävdat att jag varit vare sig moderat eller vänsterpartist, så borde det vara enkelt nog för en lågstadieelev!
    Nämn gärna något konkret du någonsin har hävdat.
    Dao och Konkret är ett klassiskt exempel på s.k. oxymoron.
    För att inte tala om mysteriet Dao vad gör denne storskojare på ett forum?
    Trots detta finns det folk som gärna slänger käft med en haverist av denna kaliber självutnämnd frihetskämpe och demokratikämpe som hen påstår sig vara, minsta barn har dock genomskådat eländet för länge sedan, med undantag för några andra haveristkamrater som dyrkar hen.

Säg är det inte konstigt att alla kommunistiska samhällen alltid slutar i diktatur?

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:14