Då vet du mer än jag om vad jag tycker. Dessa stollar skulle antagligen tycka på samma sätt som ni om mig.Secrist skrev:[Vi vet i alla fall vilka du står på god fot med.
Extremister som extremister...
Då vet du mer än jag om vad jag tycker. Dessa stollar skulle antagligen tycka på samma sätt som ni om mig.Secrist skrev:[Vi vet i alla fall vilka du står på god fot med.
Sluta vara extremist då.Dao skrev:Då vet du mer än jag om vad jag tycker. Dessa stollar skulle antagligen tycka på samma sätt som ni om mig.Secrist skrev:[Vi vet i alla fall vilka du står på god fot med.
Att en SD:are kallar Dao extremist är sannerligen en överloppsgärning.Secrist skrev:Sluta vara extremist då.Dao skrev:Då vet du mer än jag om vad jag tycker. Dessa stollar skulle antagligen tycka på samma sätt som ni om mig.Secrist skrev:[Vi vet i alla fall vilka du står på god fot med.
Då vet man i alla fall att hen inte har mer att komma med, så man kan ignorera sådant. Det är forumhögerns sätt att smita från en tråd utan att "förlora", så att säga!Infra skrev:Att en SD:are kallar Dao extremist är sannerligen en överloppsgärning.Secrist skrev:Sluta vara extremist då.Dao skrev:Då vet du mer än jag om vad jag tycker. Dessa stollar skulle antagligen tycka på samma sätt som ni om mig.Secrist skrev:[Vi vet i alla fall vilka du står på god fot med.
nå, hur är det, avstår många i usa att rösta pga HOT OM VÅLD och terror mot sig?Dao skrev:Samma antal väljare brukar vara vanligt i USA, så deras president är alltså inte folkvald?Sniperace skrev:tja, folkvald och folkvald, det var mindre än 50% som röstade i valet, och många hindrades att rösta med hot om våld osv.
men ok, då skulle du alltså fullt stötta dessa som fina demokrater när de hugger huvudet av avfällingar, när de stenar den som haft sex före äktenskapet, och hand och fotavhuggningar för att du anser det demokratiskt?
Valdes inte även Hitler demokratiskt eller?
skulle du då stötta denne vidrige man som demokratiskt vald?
jaja... Ta dig ur detta nu!
I en demokrati är dessa saker du räknar upp inte möjliga!
Hade Hitler hållit sig till demokratin, så - javisst!
Så nu ändrar du hållning?Sniperace skrev:nå, hur är det, avstår många i usa att rösta pga HOT OM VÅLD och terror mot sig?
avstår de att rösta för att de INTE FÅR elle kan rösta på det de vill?
men tror du Mursi höll sig strikt till demokratin, eller kapade han åt sig MER makt än vad mubarak hade?
är det demokratiskt att skapa de lagar han gjorde om giftermål vid 12 år och grymma shariastraff, uppbackad enbart av kanske 25% av landets befolkning?
Jag har inte ändrat någon hållning, mursi förde landet mer mot diktatur än vad var fallet med mubarak, och denna tendens följde mursi ända till kan togs bort, inom kort vore han enbväldig härskare och nya val skulle troligen inte längre finnas annat än på pappret där han fick 99.9% eller liknandeDao skrev:Så nu ändrar du hållning?Sniperace skrev:nå, hur är det, avstår många i usa att rösta pga HOT OM VÅLD och terror mot sig?
avstår de att rösta för att de INTE FÅR elle kan rösta på det de vill?
men tror du Mursi höll sig strikt till demokratin, eller kapade han åt sig MER makt än vad mubarak hade?
är det demokratiskt att skapa de lagar han gjorde om giftermål vid 12 år och grymma shariastraff, uppbackad enbart av kanske 25% av landets befolkning?
Jaja, det är nog ingen som längre tror att du kan vara ärlig i en debatt...
Det finns många demokratiska länder som borde ha en militärkupp, om dina kriterier skall gälla - bland annat USA och Israel!
Du har inte svarat på vilka som skall göra dem där? Landets militär, med lön från exempelvis Ryssland eller Kna - eller varför inte något oljeland..?
Jo, du ändrade hållning ganska rejält. Jag besvarade en kommentar från din sida, att valet inte skulle vara "demokratiskt" eftersom knappt 50% av befolkningen röstade. När det sedan blev uppenbart för dig att det inte håller, så LADE DU TILL i efterhand detta om "hot om våld"!Sniperace skrev:Jag har inte ändrat någon hållning, mursi förde landet mer mot diktatur än vad var fallet med mubarak, och denna tendens följde mursi ända till kan togs bort, inom kort vore han enbväldig härskare och nya val skulle troligen inte längre finnas annat än på pappret där han fick 99.9% eller liknande
Dao skrev:Jo, du ändrade hållning ganska rejält. Jag besvarade en kommentar från din sida, att valet inte skulle vara "demokratiskt" eftersom knappt 50% av befolkningen röstade. När det sedan blev uppenbart för dig att det inte håller, så LADE DU TILL i efterhand detta om "hot om våld"!Sniperace skrev:Jag har inte ändrat någon hållning, mursi förde landet mer mot diktatur än vad var fallet med mubarak, och denna tendens följde mursi ända till kan togs bort, inom kort vore han enbväldig härskare och nya val skulle troligen inte längre finnas annat än på pappret där han fick 99.9% eller liknande
Lite av de fula tricks du och dina kumpaner håller på med här inne.
Men snälla du... Mursi blev folkligt vald, Mubarak blev det INTE.
Kan du inte skilja på demokrati och diktatur, så förstår jag att du är höger!
Att han skulle ha "hotat demokratin" är en efterkonstruktion från er extremister. Han var naiv och korkad, det var hans enda egentliga problem - men det fanns INGA som helst tecken på att han skulle hota den begynnande demokratin.
NU har dock demokratiseringen hejdats med våld - och du är en av de som jublar!
Och detta om hot om våld. Under valet fanns det gott om exempel på militärens och mubarakanhängares våld eller hot om våld mot de som röstade FÖR Mursi. Trots det vann han.
Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Den nuvarande regimen är det INTE!
Helt i linje med högerns kända historia, så gillas den utvecklingen av dem!
Samtidigt hävdar de att de "gillar demokrati"!
Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Ja inte skulle jag räkna dao till forats intelligentia, inte!Infra skrev:Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Nä men du räknar naturligtvis dig själv dit.redalert skrev:Ja inte skulle jag räkna dao till forats intelligentia, inte!Infra skrev:Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Javisst, gör inte du?Infra skrev:Nä men du räknar naturligtvis dig själv dit.redalert skrev:Ja inte skulle jag räkna dao till forats intelligentia, inte!Infra skrev:Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
RA:s kommentarer ser jag mer som beröm!Infra skrev:Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Javisst. Och kärnvapen leder till fred, tortyr är rättvisa och massmord är självförsvar...Sniperace skrev:vilket bludder, Daoren ISLAMISMENS bäste vän, oavsett vad denna gör så blir det i hans ögon rätt.
och nej, jag har på intet sätt ändrat åsikt.
Jag ser det som BRA att han försvann, och hoppas på att detta vwerkligen leder till en demokrati där ingen påtvingas religion osv..
I vissa fall leder kärnvapen till att ett land inte förgås, jag misstänker starkt att om israel INTE haft dessa skulle arabländerna tillsammans åter försökt slå ut israel, men pga dessa vågar de inte.Dao skrev:Javisst. Och kärnvapen leder till fred, tortyr är rättvisa och massmord är självförsvar...Sniperace skrev:vilket bludder, Daoren ISLAMISMENS bäste vän, oavsett vad denna gör så blir det i hans ögon rätt.
och nej, jag har på intet sätt ändrat åsikt.
Jag ser det som BRA att han försvann, och hoppas på att detta vwerkligen leder till en demokrati där ingen påtvingas religion osv..
Allt går att bli till vad som helst med ditt hitte-på-system...
Men är det inte för att du just är skitskraj som du spärrat mig?Dao skrev:RA:s kommentarer ser jag mer som beröm!Infra skrev:Forats intelligentia sade sitt och så dog även den här tråden.redalert skrev:Men herrejävlar vilket pannben du är!Dao skrev:Mursi var stollig och konstig - men folkvald!
Hade han INTE tyckt så, hade jag blivit skitskraj....
Bockar och tackar!Sniperace skrev:I vissa fall leder kärnvapen till att ett land inte förgås...
Tja, tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.RedCloud skrev:tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
FNs deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 5
Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.
Tack Sniper för att du så tydligt visar ditt förakt för mänskliga rättigheter....
V förespråkar inte tortyr!?Secrist skrev:Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.RedCloud skrev:tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.
Tack Sniper för att du så tydligt visar ditt förakt för mänskliga rättigheter....
Ännu en anledning till att inte låta Vänsterpartiet få makt.
Nä, men det orsakar lidande att behöva se de i en maktposition. Hua.Dao skrev:V förespråkar inte tortyr!?Secrist skrev:Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.RedCloud skrev:tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
Vad anser du om Snipers åsikt att tortyr är OK ibland? Håller du med honom?
Tar frågan igen:Secrist skrev:Nä, men det orsakar lidande att behöva se de i en maktposition. Hua.Dao skrev:V förespråkar inte tortyr!?Secrist skrev:Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.RedCloud skrev:tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...
Nej. Tortyr är aldrig rättfärdigat.Dao skrev:Tar frågan igen:Secrist skrev:Nä, men det orsakar lidande att behöva se de i en maktposition. Hua.Dao skrev:V förespråkar inte tortyr!?Secrist skrev:Ingen får utsättas för tortyr eller grym, omänsklig eller förnedrande behandling eller bestraffning.RedCloud skrev:tortyr kan nog vara lite rättvist, vissa förtjänar nog detta...