Mobbningsattacker? Sniper har uttryckt att han gillar tortyr, så länge det gagnar hans ideologiska syften!Sniperace skrev:det bekommer mig inte ett dugg vad dessa galningar påstår och försöker mot mig, jag vet nämligen att jag har rätt, och känner väl till vänstertaktiken i sådantredalert skrev:Är det sniper som är måltavlan för vänsterextremisternas mobbningsattacker nu?
Fist vad säger du skall du inte spärra dessa svin (rc, infra, foliet, dao) snart i konsekvensens namn?
Din trovärdighet står på spel!
Det strider mot alla de lagar som tar upp detta!!!
Han hypotes om att "rädda liv" är bara korkade. Det finns inget som visar att man får mer "rätt" svar bara för att man torterar någon. Under medeltiden i Europa ansågs det att ett svar utan tortyr inte var att lita på, bara de som utsatts för tortyr är trovärdiga. Verkar som Sniper fastnat lite i "medeltiden" här.
Skall rekommendera boken "Tortyrens återkomst", som verkligen speglar en förändrad attityd, främst bland liberaler, som är åt det håll Sniper drar åt. Kapitlet "Liberal Tortyrideologi" kan rekommenderas!
Fick verkligen ont i magen över att läsa vad sådana som Sniper är beredda att göra med våra medmänniskor!!!