Tänk om Hitler hade uttalat likadant under andra världskriget! "Om inte motståndsrörelsen gjort motstånd, skulle vi inte försvara oss mot dem!"Sniperace skrev:Menar du att Hamaz inte är palestinier?Dao skrev:HADE jag påstått något sådant, hade jag kunnat svara dig!Secrist skrev:Som dina påståenden om att Hamas är kända för sina icke-våldsmetoder?Dao skrev:Då får ni ju liksom VISA detta då, istället för att hävda att ALL kritik på Israel är "onyanserat"!!!Secrist skrev:Eller hur. Ni är ju säkert fantastiskt nyanserade i er "kritik" mot Israel.
Det mesta som JAG uttalat mig om Israel, är ALLMÄN och VANLIG kritik gentemot Israel, inte sällan från SAMTLIGA människorättsorganisationer, även israeliska.
Men ni slår ifrån er hela tiden!!!
Jag har däremot hävdat att PALESTINIERNA större delen av kampen mot ockupationen har använt icke-våldsmetoder!
Men jag gissar att du lär "glöma" det framöver även i framtiden.
Sedan HAR Hamas flera gånger lagt ner sina våldsamma aktiviteter, samtidigt som Israel INTE gjort detta. Men till ingen nytta... Du lägger inte ens märke till det...
Du ser vad du VILL se, helt enkelt...
Och menar du att om en av alla de olika terrorgrupperna slutar med terrorn, kan dfer andra fortsätta utan at Israel ska få slå tillbaka och bekämpa dessa?
Skulle du accepterat ett sådant snack?