Vad gör du i denna tråden då? Den handlar ju om Guillou? Rätt märkligt att gå in på en tråd och arrogant proklamera att man vägrar prata om det som tråden handlar om. Vad är poängen med det?Dao skrev:Jag har liksom inte ens FÖRSÖKT diskutera Guillou i denna tråden, då frågan inte intresserade mig. Har diskuterat honom i andra trådar.Secrist skrev:He, he..din oförmåga att diskutera Guillou är noterad. Förstår att det är lite ångestframkallande.Dao skrev:Så du har alltså inget svar på min fråga?Secrist skrev:Eftersom vänstern konsekvent vägrat diskutera Guillous artikel så blev det så. Vill du prata Guillou nu eller lämnar du walk over?
Jag har aldrig ens FÖRSÖKT diskutera artikeln i fråga. Jag reagerade på er debattmetod, och undrade vad uppgifterna ni tog fram hade med sakfrågan att göra.
OK - Acceptera din walk over...
Nu till andra trådar du kan förstöra...
Jag kom in här för jag undrade vad det ni hävdade hade med tråden att göra - och ni har ÄNNU inte svarat på detta, utan enbart försökt slingra er och att vända på problemet. alltså åter - skylla det ni själva ställt till med på "de Andra"!
Tar er ovilja att svara på min fråga som att tråden åter igen dött ut...
+5
redalert
Thetaxpayer
ericTheDog
RedCloud
Secrist
9 posters
Lynchningen har omöjliggjort en seriös diskussion
Secrist- Antal inlägg : 32216
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Secrist skrev:He, he..din oförmåga att diskutera Guillou är noterad. Förstår att det är lite ångestframkallande.Dao skrev:Så du har alltså inget svar på min fråga?Secrist skrev:Eftersom vänstern konsekvent vägrat diskutera Guillous artikel så blev det så. Vill du prata Guillou nu eller lämnar du walk over?
Jag har aldrig ens FÖRSÖKT diskutera artikeln i fråga. Jag reagerade på er debattmetod, och undrade vad uppgifterna ni tog fram hade med sakfrågan att göra.
Dao- Antal inlägg : 26567
Ville bara veta vad du tyckte, utifrån vad du hävdade i ett inlägg!Secrist skrev:Vad gör du i denna tråden då? Den handlar ju om Guillou? Rätt märkligt att gå in på en tråd och arrogant proklamera att man vägrar prata om det som tråden handlar om. Vad är poängen med det?Dao skrev:Jag har liksom inte ens FÖRSÖKT diskutera Guillou i denna tråden, då frågan inte intresserade mig. Har diskuterat honom i andra trådar.Secrist skrev:He, he..din oförmåga att diskutera Guillou är noterad. Förstår att det är lite ångestframkallande.Dao skrev:Så du har alltså inget svar på min fråga?Secrist skrev:Eftersom vänstern konsekvent vägrat diskutera Guillous artikel så blev det så. Vill du prata Guillou nu eller lämnar du walk over?
Jag kom in här för jag undrade vad det ni hävdade hade med tråden att göra - och ni har ÄNNU inte svarat på detta, utan enbart försökt slingra er och att vända på problemet. alltså åter - skylla det ni själva ställt till med på "de Andra"!
Men OK - om du inte kan förklara din ståndpunkt, accepterar jag ditt tillbakadragande...
Secrist- Antal inlägg : 32216
Och fortfarande inte ett ord om trådämnet. Mycket snack och lite verkstad.Dao skrev:Ville bara veta vad du tyckte, utifrån vad du hävdade i ett inlägg!Secrist skrev:Vad gör du i denna tråden då? Den handlar ju om Guillou? Rätt märkligt att gå in på en tråd och arrogant proklamera att man vägrar prata om det som tråden handlar om. Vad är poängen med det?Dao skrev:Jag har liksom inte ens FÖRSÖKT diskutera Guillou i denna tråden, då frågan inte intresserade mig. Har diskuterat honom i andra trådar.Secrist skrev:He, he..din oförmåga att diskutera Guillou är noterad. Förstår att det är lite ångestframkallande.Dao skrev:Så du har alltså inget svar på min fråga?Secrist skrev:Eftersom vänstern konsekvent vägrat diskutera Guillous artikel så blev det så. Vill du prata Guillou nu eller lämnar du walk over?
Men OK - om du inte kan förklara din ståndpunkt, accepterar jag ditt tillbakadragande...