När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
+4
Thetaxpayer
Secrist
RedCloud
ericTheDog
8 posters
Loggar ut en liten stund
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Loggar ut en liten stund
LillErik, 5:
"När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt."
"När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt."
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 3
Säkerligen. Hans permissioner verkar bli allt kortare. Behandlingen går väl inte så bra.ericTheDog skrev:När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
- Inlägg 4
Men varför loggar du in igen lillErik, jag är ju kvar...ericTheDog skrev:När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 5
Nätets största hatare skrev:Men varför loggar du in igen lillErik, jag är ju kvar...ericTheDog skrev:När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
Tyvärr
- Inlägg 6
frivilligt att logga in....ska du inte hålla dig till rasse & nazzesidorna ist ?hobbyrassen skrev:Tyvärr
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 7
Kacka icke i eget bo.Thetaxpayer skrev:Nätets största hatare skrev:Men varför loggar du in igen lillErik, jag är ju kvar...ericTheDog skrev:När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
Tyvärr
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 8
Men vad kul, herr kackerlacka fortsätter kacka i eget bo.RedCloud skrev:frivilligt att logga in....ska du inte hålla dig till rasse & nazzesidorna ist ?hobbyrassen skrev:Tyvärr
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 9
Nu har de väl låst in den f-n igen. Auf wiedersehen.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 10
ericTheDog skrev:Nu har de väl låst in den f-n igen. Auf wiedersehen.
Ja det verkadebara vara en 24 timmars frigång denna gången. Därav hand frenesi i sitt hatspammande. Så nu är det bara förFisten komma tillbaka och börja spy sin galla över hur kassa högern är som debattörer och att de ingenting sett av Antisemiten RCs.
Puke
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 11
Va?, är kackerlackan dö då, tror du?ericTheDog skrev:När jag loggar in igen har troligen kackerlackan kackat färdigt.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 12
Och RD som genast skyndar till KP-RC:s försvar och ömkar sig över hur synd det är om honom och att det är alla andras fel att KP-RC hatspammar forumet.Thetaxpayer skrev:ericTheDog skrev:Nu har de väl låst in den f-n igen. Auf wiedersehen.
Ja det verkadebara vara en 24 timmars frigång denna gången. Därav hand frenesi i sitt hatspammande. Så nu är det bara förFisten komma tillbaka och börja spy sin galla över hur kassa högern är som debattörer och att de ingenting sett av Antisemiten RCs.
Puke
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 13
Det är måndag idag och kackerlackan har förmodligen inställt sig på kåken igen efter en helgs permission
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 14
Och rd ligger dyngvrak någonstans i Halmstad!DMustaine skrev:Det är måndag idag och kackerlackan har förmodligen inställt sig på kåken igen efter en helgs permission