Sen sitter han och smygläser och tror att vi inte fattar det! så petetiskt och psykotiskt
nu har han sett inlägget och loggat in
nu har han sett inlägget och loggat in
Blåfront skrev:svarslös?
de som är svarslösa är ju ni?
var ska alla nyanlända bo och jobba?
visst ja, ni vill inte ge mig det svaret jag vill ha
Regndrottning skrev:Snälla du... Blåfjant är alltid svarlös! han har inte besvarat en enda fråga på de åren han har varit på forum. Det ENDA han gör är att ställa motfrågor...
ALDRIG ett svar, argument eller uttalad åsikt.... Bara samma, uttjatade frågor som han alltid har ställt. utan att låtsas om svaren....
Sån är 'våran' BlåFJANT!
Blåfront skrev:Regndrottning skrev:Snälla du... Blåfjant är alltid svarlös! han har inte besvarat en enda fråga på de åren han har varit på forum. Det ENDA han gör är att ställa motfrågor...
ALDRIG ett svar, argument eller uttalad åsikt.... Bara samma, uttjatade frågor som han alltid har ställt. utan att låtsas om svaren....
Sån är 'våran' BlåFJANT!
Kärringfjant
när man startar en tråd och en frågeställning är det svårt att gå vidare när man inte får svar tillbaks
berralarzon skrev:Blåfront skrev:Regndrottning skrev:Snälla du... Blåfjant är alltid svarlös! han har inte besvarat en enda fråga på de åren han har varit på forum. Det ENDA han gör är att ställa motfrågor...
Sån är 'våran' BlåFJANT!
Kärringfjant
när man startar en tråd och en frågeställning är det svårt att gå vidare när man inte får svar tillbaks
Asgarv apgarv.. du tar ju inte ens ett enda svar till dig blåfront om du och jag stod på samma plats och det regnade vilket regn säger jag //berra nä det regnar inte säger du blåfront.. sådan är du sd-fjant.
/berra
Blåfront skrev:Det enda ni kommer med som svar är ju personangrepp?
berralarzon skrev:Blåfront skrev:Det enda ni kommer med som svar är ju personangrepp?
Personangrepp eller ej du ska bekämpas din tönt.
Men återigen hur går det med din jobbcoach något napp ännu? du kanske kan dela ut morgontidningar kan det funka för dig blåfront både motion och mindre tid härinne att sprida ditt invandrarhat nå när kommer ett ärligt svar från dig blåfront?
//berra
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Det enda ni kommer med som svar är ju personangrepp?
Personangrepp eller ej du ska bekämpas din tönt.
Men återigen hur går det med din jobbcoach något napp ännu? du kanske kan dela ut morgontidningar kan det funka för dig blåfront både motion och mindre tid härinne att sprida ditt invandrarhat nå när kommer ett ärligt svar från dig blåfront?
//berra
Åhhhh.... ska bekämpas... Åhhh vad TUFF du är berra
du klarar ju inte av att ta en debatt, då ska jag bekämpas?
Blåfront skrev:Ni ska bekämpa mig för ni kan inte svara var alla tiotusentals arbetslösa nyanlända ska bo och jobba?
hur är denna frågeställning rasistisk?