Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedMentalCase
F.I.S.T
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
Sossar ee lata
10 posters

    Fråga till INFRA & DAO mfl

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Fråga till INFRA & DAO mfl - Sida 5 Empty Sv: Fråga till INFRA & DAO mfl

    Inlägg  Secrist 2013-09-29, 17:50

    Thetaxpayer skrev:
    Secrist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Jag säger som polisen. När du har tex afrikanskt utseende så slipper du massa extraarbete. Så vi kan konstatera att du hade fel som vanligt.
    Du har inte kommit med något som visar att jag har fel.

    men du har rätt. Denna tramsfråga har har diskuterats för länge.... Accepterar din reträtt och ser fram emot nya trådar...
    Eller hur. Du påstod att polisen inte är intresserad ändå visar jag olika artiklar där polisen gör exakt det som du påstod inte fanns. Så jag förstår att du vill avsluta detta då din okunskap i frågan blir plågsamt uppenbar.
    Undrar varför det finns något som kallas tex afroamerikaner? Är de vita och har europeiskt ursprung tro? scratch

    Hur ser White trash ut?
    Nu vet du....

    Fråga till INFRA & DAO mfl - Sida 5 White-trash-redneck-white-trash-gun-trailer-demotivational-poster-1217614619


    Aha, jag som trodde att de kunde se ut precis hur som helst och att de lika gärna kunde vara snedögda eller ha brun till blåsvart hy.
    Och solglasögon och fula shorts. Cool 

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 10:38