Islamistpedofilen skrev:Sniperace skrev:Ahaa jag gar önskat deras död och utrotande och det kallar du hylla? Du kan inte vara vid dina sinnens fulla brukIslamistpedofilen skrev:Sniperace skrev:Nåja du har ju hyllat deras kamp, jag har hela tiden fördömt dem, men ok då är det alltså så att du avskyr dessa och vill att de ska bekämpas? :-)Islamistpedofilen skrev:Sniperace skrev:Islamistpedofilen skrev:Sniperace skrev:Hurra, hurra, hurra, hurra.R.O.F.L skrev:IS HQ är likviderat. (ar-Raqqa)
http://www.liveleak.com/view?i=7f0_1408701597#Aemf0IlO85SLzZyL.01
Men nu gråter väl Infra när hans idoler strukit med.
Mer sådant! TACK USA!
Dina idoler menar du väl?
Oj, är de idoler när jag så hett önskar deras snara död och utrotning?
ISIS är de du ju försvarat eller är det så att du anser att dessa ska bekämpas med alla medel?
Du är alltså för utrotning av människor? Det är detta patolo0giska personlighetsdrag
hos dej som gör mej övertygad om att du skulle ha stått på nazismens sida under ww2.Sakta i backarna ditt nöt. Jag har serverat några enklaSniperace skrev:ISIS är de du ju försvarat eller är det så att du anser att dessa ska bekämpas med alla medel?
faktauppgifter om organisationen ISIS. Hyllat dom har
jag aldrig gjort så där ljuger du igen, rakt av.
Vad du sysslar med är din favorithobby: att skjuta budbäraren.
Fördömt dem??? Det är ju för f*n du som har hyllat dom.
Jag har bara sakligt lämnat rapporter om deras göranden
och låtanden. Du skjuter budbärarem Erkänn din j*v*l!No commentsSniperace skrev:Ahaa jag har önskat deras död och utrotande
Nej, jag förstår det, där satt du på pottan, DU har redogjort och visat ditt gillande för dessa och satt ditt hopp att de ska ge sig på Israel och mörda judar, men det vågar de inte.
De går förresten ganska hårt åt ISIS och dödat massvis av dem, och nu går även Iran mot dem, så kanske blir dessa bastarder utrotade, FET ska vi väl vara glada för eller hur?
För inte har cväl de som mördar andra för att de inte tror på rätt gud eller rätt gren av en religion?