Jag håller inte med här, precis som Nya Tider så ifrågasätter jag journalistiken här i Sverige, den enda som jag har sett skriva objektivt är faktiskt Per Gudmundson på ledarplats.Secrist skrev:I möjligaste mån ja. Det finns i alla fall ingen avsiktlig vinkling. Speciellt inte när det inte finns någon uppenbar hjälte och skurk.R.O.F.L skrev:men svensk media är neutral och objektiv i Syrienkonflikten?Secrist skrev:Vad förväntar du dig att jag ska säga. Internet är stort och du kan hitta "bevis" för precis vad som helst. Allt från att Assad är oskyldig till att Obama egentligen är en ödla.R.O.F.L skrev:Nya Tider belyser källorna till svensk medias horribla rubriksättning i förhållande till den ihåliga bevisbördan.Secrist skrev:Så allt som Nya Tider säger är per automatik den odiskutabla sanningen? Eller är det för att de säger exakt det du vill höra?
Märkligt tyst från Kerrys "we know" efter FN rapporten.
Noterar att du fortsätter att ställa motfrågor istället för att lägga en värdering om innehållet en annan debattör postar.
Här är en intervju/artikel med Pierre Piccinin, har vi sett ngn sådan artikel i svensk media?
http://www.ibtimes.co.uk/articles/504735/20130909/syria-chemical-attack-assad-rebels-blame-hostage.htm