sjukförsäkringen funkar utmärkt.
http://www.expressen.se/kvp/samir-overvakades-i-hemlighet-av-polisen/
http://www.expressen.se/kvp/samir-overvakades-i-hemlighet-av-polisen/
Förmodligen var det ett möte om din egen sjukskrivning och din pensionsansökan.Secrist skrev:Jag satt i möte med representant för ett företag, Försäkringskassan och företagshälsovården häromdagen
Säkert sista gången också såvida du beviljas ansökt förtidspension. Lycka till.Secrist skrev:För övrigt ett mycket intressant möte. Första gången jag var på ett.
Som vanligt så hade du 100% fel. Bättre lycka nästa gång.Infra skrev:Förmodligen var det ett möte om din egen sjukskrivning och din pensionsansökan.Secrist skrev:Jag satt i möte med representant för ett företag, Försäkringskassan och företagshälsovården häromdagen
Säkert sista gången också såvida du beviljas ansökt förtidspension. Lycka till.Secrist skrev:För övrigt ett mycket intressant möte. Första gången jag var på ett.
Vad skulle du annars sitta på ett sånt möte för? Det var antigen ettSecrist skrev:Som vanligt så hade du 100% fel. Bättre lycka nästa gång.Infra skrev:Förmodligen var det ett möte om din egen sjukskrivning och din pensionsansökan.Secrist skrev:Jag satt i möte med representant för ett företag, Försäkringskassan och företagshälsovården häromdagen
Fråga Secrist.ericTheDog skrev:Är lathet en sjukdom?
Alla får svara. Även du som inget begriper.Infra skrev:Fråga Secrist.ericTheDog skrev:Är lathet en sjukdom?
ericTheDog skrev:Alla får svara. Även du som inget begriper.Infra skrev:Fråga Secrist.ericTheDog skrev:Är lathet en sjukdom?
Det var ett internt rehabmöte där vi gick igenom sjukskrivningar på företaget.Infra skrev:Vad skulle du annars sitta på ett sånt möte för? Det var antigen ettSecrist skrev:Som vanligt så hade du 100% fel. Bättre lycka nästa gång.Infra skrev:Förmodligen var det ett möte om din egen sjukskrivning och din pensionsansökan.Secrist skrev:Jag satt i möte med representant för ett företag, Försäkringskassan och företagshälsovården häromdagen
s k rehamöte eller ett möte med socialförsäkringsnämnden där nämnden
avgör pensionsärenden. Och huvudpersonen var med största sannolikhet
du själv ty allmänheten är så vitt känt inte inbjudna.