Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
redalert
Sniperace
F.I.S.T
Sossar ee lata
8 posters

    jaha då är det dags igen

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-09-13, 18:55

    Dao skrev:
    Regndrottning skrev:
    Dao skrev:
    DMustaine skrev:Ok MÄNNEN har en större procentsats! Då tycker jag vi är mer restriktiva gentemot MÄN! Jag har inga fördomar, jag ser statistiken och jag inser att det är MÄN som begår brotten! Så låt oss då vara lite mer restriktiva gentemot MÄN! Men låt oss vara överrens om att det är MÄN med utländsk härkomst som begår MAJORITETEN av dessa kriminella handlingar? Lr vill du göra en jämförelse med svenska MÄN som i samma utsträckning utför detta?
    Låt oss alltså vara "restriktiva" mot människor i allmänhet, för det är 100% de som gör dåden. Så låt oss införa diktatur där en person av "rätt kaliber", typ en "ledare" bestämmer vilka som skall belönas respektive straffas.

    Fortfarande är det bara statistik du utgår från, ingen fakta. Statistik berättar inte ORSAKEN!

    Om du väljer att utrota alla "utländska män", kommer det att vara en annan grupp som står för det mesta av brotten, rent statistiskt.

    Så ditt resonemang haltar betänkligt, utom för de som delar dina fördomar!
    Nejdå, Dao. I detta får jag instämma med DMustaine. Han har rätt. Det är män som begår de flesta brotten. Allt från skattebrott till våldsbrott. Kanske vi skulle begränsa männen till hemmet och de inte får gå ut utan en kvinnas sällskap och övervakning? Världen skulle bli en mycket fredligare och ordnad plats.
    Antagligen! Very Happy

    Vi spärrar in alla män och invandrare, så löser sig nog allting! Smile




    Rolling Eyes  Eller så gör vi absolut ingenting åt den eskalerande våldspiralen alt fortsätter som det är nu så blir det nog bra till slut. bounce bounce bounce 
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  Dao 2013-09-13, 19:18

    Thetaxpayer skrev:Rolling Eyes  Eller så gör vi absolut ingenting åt den eskalerande våldspiralen alt fortsätter som det är nu så blir det nog bra till slut. bounce bounce bounce 
    Det bästa vore förståss, som jag skrev i mitt första inlägg här, att lösa problemet!

    För det måste man därmed analysera vari problemen är. Detta har gjorts ett flertal gånger, men de har aldrig nått resultat som ni "invandrarkritiska" gillar, direkt! Smile

    Därför är det lättare för er att inte analysera, bara fördöma!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  F.I.S.T 2013-09-14, 15:34

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Rolling Eyes  Eller så gör vi absolut ingenting åt den eskalerande våldspiralen alt fortsätter som det är nu så blir det nog bra till slut. bounce bounce bounce 
    Det bästa vore förståss, som jag skrev i mitt första inlägg här, att lösa problemet!

    För det måste man därmed analysera vari problemen är. Detta har gjorts ett flertal gånger, men de har aldrig nått resultat som ni "invandrarkritiska" gillar, direkt! Smile

    Därför är det lättare för er att inte analysera, bara fördöma!
    Exakt !
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-09-14, 17:17

    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Rolling Eyes  Eller så gör vi absolut ingenting åt den eskalerande våldspiralen alt fortsätter som det är nu så blir det nog bra till slut. bounce bounce bounce 
    Det bästa vore förståss, som jag skrev i mitt första inlägg här, att lösa problemet!

    För det måste man därmed analysera vari problemen är. Detta har gjorts ett flertal gånger, men de har aldrig nått resultat som ni "invandrarkritiska" gillar, direkt! Smile

    Därför är det lättare för er att inte analysera, bara fördöma!
    Exakt !




    Och det göres så klart bäst genom att öppna flodportarna? Rolling Eyes 
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  redalert 2013-09-14, 17:22

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Rolling Eyes  Eller så gör vi absolut ingenting åt den eskalerande våldspiralen alt fortsätter som det är nu så blir det nog bra till slut. bounce bounce bounce 
    Det bästa vore förståss, som jag skrev i mitt första inlägg här, att lösa problemet!

    För det måste man därmed analysera vari problemen är. Detta har gjorts ett flertal gånger, men de har aldrig nått resultat som ni "invandrarkritiska" gillar, direkt! Smile

    Därför är det lättare för er att inte analysera, bara fördöma!
    Exakt !



    Och det göres så klart bäst genom att öppna flodportarna? Rolling Eyes 
    Och gömma huvudet i sanden! Laughing 
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  Dao 2013-09-15, 11:43

    Thetaxpayer skrev:Och det göres så klart bäst genom att öppna flodportarna? Rolling Eyes 
    Svartvitt?

    Sponsored content


    jaha då är det dags igen - Sida 3 Empty Sv: jaha då är det dags igen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:25