DirtyDog 2013-11-08, 01:12
Sossar ee lata skrev: Sniperace skrev: Sossar ee lata skrev: Dao skrev: Sniperace skrev:Menar du att dessa brott skulle skett ÄNDÅ?
att det är något ödesbestämt att ska ske och att det annars blivit någonb annan som gjorde just detta?
Jag menar ingenting mer än det jag skriver!!!
Hur vet ni att just DET är den avgörande faktorn???
Om så vore fallet - varför är det inte FLER invandrare som mördar och misshandlar?
.
20% av sveriges befolkning har invandrarbakgrund, tycker du inte det är anmärkningsvärt att dessa 20% står för näst intill alla gruppvåldtäkter och vissa våldsbrott!! Sjuk överrepresentation är vad det är!!!
20% står för 80% av landets grova brott och våld
Inget konstigt med det anser dao, de flesta nysvenskar gör inte brott.....jisses vilket pucko!!!
Seel, du påminner alltmer om personen i sketchen som jag postade ovan.
Det är inte ökad invandring som leder till fler brott. Det är som Dao antydde ANDRA faktorer som leder till brott.
Andra faktorer kan vara:
1. De är obekanta med våra traditioner.
2. De var dåliga på svenska och de trodde att flickan i de yngre tonåren egentligen menade "Ta mig! Ta mig" när hon protesterade?
3. Flickan kanske var sexigt klädd och saknade slöja?
Du förstår, det kan vara så många ANDRA orsaker som spelar in så tjata inte om invandringsproblematiken hela tiden.
MEN, innan du vet mer så kanske du inte borde spekulera så jävla mycket? Det KAN ju faktiskt även vara några rasister som våldtagit en invandrarflicka, eller hur?