http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1088783-ungdomar-greps-for-misshandel-i-gardsten
Vart är vårt land på väg?......Och värre kommer det bli......
Vart är vårt land på väg?......Och värre kommer det bli......
RedMentalCase skrev:Och nu fick Rolf lite utlösning igen genom att gapa rasist och få känna sig lite lite bättre än det retarderade miffo han är....
Om inte du hade kunnat kalla folk rasist Roffe, då hade du behövt mer hasch, eller hur?
RedMentalCase skrev:Tycker du och dina dubbelnick roffe,
det är lika trovärdigt som att tro att Sovjet uppfann stridsvagnen eller att fusket i sjukkassan är 0.4%.
Du är 55+, knarkarroffe,
och du kan inte ens erkänna för dig själv att du får tillfredställelse av att försöka sätta dig över sel genom att kalla honom rasistäckel.
Vem som är sjuk inser ju alla utom du och dina dubbelnick.
RedMentalCase skrev:Titta i spegeln Rolf, och försök fråga dig själv varför du får tillfredställeles över att kasta rasistäckel runtikring dig.
Och varför inbillar du dig att du lyckats spåra upp min identitet?, fattar du inte att du är lika sinnesslött värdelös på det som allt annat du sysslar med?
Vem du är däremot, det vet alla Roffe.
RedCloud skrev:Ökade klyftor i samhället ger den här effekten. Ett känt faktum.
Jag vet vilka som önskar ökade klyftor.....gilla läget rasistäckel.
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Ökade klyftor i samhället ger den här effekten. Ett känt faktum.
Jag vet vilka som önskar ökade klyftor.....gilla läget rasistäckel.
Vad har rasist med detta inlägg att göra??? Och "jämna" klyftor i samhället skapar Nord Korea......