DirtyDog 2013-11-08, 18:14
Dao skrev: DirtyDog skrev: Dao skrev: DirtyDog skrev:Seel, du påminner alltmer om personen i sketchen som jag postade ovan.
Det är inte ökad invandring som leder till fler brott. Det är som Dao antydde ANDRA faktorer som leder till brott.
Andra faktorer kan vara:
1. De är obekanta med våra traditioner.
2. De var dåliga på svenska och de trodde att flickan i de yngre tonåren egentligen menade "Ta mig! Ta mig" när hon protesterade?
3. Flickan kanske var sexigt klädd och saknade slöja?
Du förstår, det kan vara så många ANDRA orsaker som spelar in så tjata inte om invandringsproblematiken hela tiden.
MEN, innan du vet mer så kanske du inte borde spekulera så jävla mycket? Det KAN ju faktiskt även vara några rasister som våldtagit en invandrarflicka, eller hur?
Klarar ni inte bättre?
FINNS det verkligen INGA SOM HELST andra faktorer än invandringen? Inga sociala faktorer? Ekonomiska? Strukturella? Psykologiska?
BARA att de är "invandrare", är den enda RIKTIGA faktorn!?
Då vill jag att någon av er kan VISA något som kan PÅVISA att det förhåller dig på det viset!
Varför skulle det vara så svårt för er?
Hur tänkte du nu?
Förstod du verkligen ingenting av vad jag skrev?
Jag skrev ordagrant "
Det är som Dao antydde ANDRA faktorer som leder till brott."
Och du besvarar inlägget som om jag hade påstått motsatsen? Är du fullständigt intelligensbefriad?
Dina tre alternativ handlade fortfarande om invandrarna, alltså samma argument som de andra!
Finns det verkligen inga andra faktorer än de själva, när de kommer hit till Sverige?
Andra faktorer än de själva? Sure!
1. De våldtog fjortisen eftersom HON var oerfaren om deras kultur. Nu vet hon bättre!
2. De våldtog flickan eftersom de saknade ungdomsgård eller nåt annat roligare.
3. De våldtog flickan eftersom deras pappa saknar arbete.
4. De våldtog flickan eftersom de var psykiskt störda.
5. De våldtog flickan eftersom HON var psykiskt störd.
6. De våldtog flickan eftersom hennes pappa hade fått jobbskatteavdrag.
7. De våldtog flickan eftersom ingen annan av flickorna de hade tillfrågat under dagen ville vara med på en "dubbelmacka".
Hur många alternativ behöver du för att bli nöjd?