Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
RedCloud
Sossar ee lata
Infra
Regndrottning
Secrist
formsvackan
10 posters

Eurokrisen sedd från Aten

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Eurokrisen sedd från Aten - Sida 2 Empty Sv: Eurokrisen sedd från Aten

Inlägg  formsvackan 2013-08-28, 14:36

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Det är bara irriterande och rent sabotage det ni vänsterextremister sysslar med här, inget annat.
    Att motsäga dig är att betrakta som sabotage  !!!

Sabotage av vad då, din vårdplan ?
    Att motsäga mig går mycket bra, det du och dina lika sjuka röda bröder sysslar med är ingen diskussion eller debatt.  
    Så länge som du kallar ditt framförande av enbart fantasier för "seriösa diskussioner" får du finna dig i att bli ifrågasatt.

Dina usla fantasier om oansvariga lata greker har kraschlandat, varför du nu börjat surra om sabotage. Very Happy 
    Det går inte många sekunder innan du bevisar vem du är.  En röd knäppis med terapibehov .
    Och den diagnosen ställer du utifrån enbart det faktum att jag inte håller med dig. Du kanske skulle söka hjälp innan du blir helt ensam i världen Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-28, 14:44

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Det är bara irriterande och rent sabotage det ni vänsterextremister sysslar med här, inget annat.
    Att motsäga dig är att betrakta som sabotage  !!!

Sabotage av vad då, din vårdplan ?
    Att motsäga mig går mycket bra, det du och dina lika sjuka röda bröder sysslar med är ingen diskussion eller debatt.  
    Så länge som du kallar ditt framförande av enbart fantasier för "seriösa diskussioner" får du finna dig i att bli ifrågasatt.

Dina usla fantasier om oansvariga lata greker har kraschlandat, varför du nu börjat surra om sabotage. Very Happy 
    Det går inte många sekunder innan du bevisar vem du är.  En röd knäppis med terapibehov .
    Och den diagnosen ställer du utifrån enbart det faktum att jag inte håller med dig. Du kanske skulle söka hjälp innan du blir helt ensam i världen Very Happy 
    Den diagnosen ställs utifrån dina inlägg och vad de innehåller.

Redan i ditt första inlägg, eller vad man ska kalla det tramset du håller på med, så nämner du ju mig , och sen lallar du om att inte hålla med dig??

Det där uttrycket om pottkant foliet brukar använda får sannerligen tyngd, på dig själv din jubelåsna.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-28, 15:03

RedMentalCase skrev:Redan i ditt första inlägg, eller vad man ska kalla det tramset du håller på med, så nämner du ju mig
    Självklart, det är ju dina fantasier i de lögnaktiga trådar du skapat om Grekland och greker som här pulvriseras.
    RedMentalCase skrev:och sen lallar du om att inte hålla med dig??
    Nu var det väl som så att behovet av terapi, enligt dig själv gäller dem som inte håller med DIG !
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-28, 15:13

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Redan i ditt första inlägg, eller vad man ska kalla det tramset du håller på med, så nämner du ju mig
    Självklart, det är ju dina fantasier i de lögnaktiga trådar du skapat om Grekland och greker som här pulvriseras.
    RedMentalCase skrev:och sen lallar du om att inte hålla med dig??
    Nu var det väl som så att behovet av terapi, enligt dig själv gäller dem som inte håller med DIG !
    Är det mina fantasier som försatt en hel nation i den svåra sits de är i?

Nämnd jag att du är i stort behov av professionell terapi?Smile
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-28, 15:21

RedMentalCase skrev:Är det mina fantasier som försatt en hel nation i den svåra sits de är i?
    Nej, dina usla fantasier begränsar sig till felaktivt svammel om orsaken till krisen samt oförskämda verbala angrepp på vanliga greker.
    RedMentalCase skrev:Nämnd jag att du är i stort behov av professionell terapi?Smile
    Javisst, jag håller ju inte med dig Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-28, 15:26

Jag begriper inte vad rödfoliet snackar om, jag har inte förbjudit dig att tro på de sagorna som förs fram av nån vänsterextremist om situationen i Grekland.

Tro vad du vill, vem bryr sig, du är bara en pajas i vilket fall som helst.

Ett eventuellt problem skulle först uppstå då de som har makt att göra nåt skulle tro på sånt skit som du för fram, så är inte fallet.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-28, 15:49

RedMentalCase skrev:Jag begriper inte vad rödfoliet snackar om, jag har inte förbjudit dig att tro på de sagorna som förs fram av nån vänsterextremist om situationen i Grekland.
    Nu är det väl så att det är dina sagor som ifrågasätts, ingen annans.
    RedMentalCase skrev:Ett eventuellt problem skulle först uppstå då de som har makt att göra nåt skulle tro på sånt skit som du för fram, så är inte fallet.
    I och för sig vet jag inte om jag fört fram någon skit, enbart citerat delar ur en bokrecension.

Att det redan uppstått problem beroende på att "någon med makt" tror annorlunda än du kan väl inte ha undgått ens dig. Inbillar du dig att "alla med makt" är överens om orsak, verkan och lösning ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-28, 16:03

Du är en lika stor mästare i idioti som i uthållighet, ingetdera renderar dig varken respekt eller tyngd.

Jag har aldrig framfört nåra sagor om Grekland.

Sa jag inte att du skulle sluta besvära dom vuxna?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-28, 18:13

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-08-28, 18:27

RedCloud skrev:
    fjanten SDsecrist skrev:Och i sann vänsteranda så kan man säga att slutsatsen är att det är allas fel utom deras eget att de kört landet i botten.
    Varför har du slutat tänka själv SDsecrist, för att det är bekvämast så ?

Bara för att du inte har mental kapacitet att begripa behöver du ju inte avfärda allt som lögn ?
    Bara för att det är skrivet av en person på den yttersta vänsterkanten så behöver du inte utgå från att det är sanning.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-08-28, 18:30

Hittade denna enkla beskrivning av några orsaker till Greklands kris. Källan är en person som uttalar sig i Aftonbladet, vilket borde tilltala folievänstern:

Varför har Grekland hamnat i ekonomisk kris?
    – De har haft en dålig ekonomi, inte producerat tillräckligt mycket och skaffat sig ett lyxigt liv i förhållande till sina inkomster. Pension vid 55 år, extra månadslön vid påsk och jul till exempel, ganska stora social benefits i ett relativt fattigt land som inte har de stora produktionsvolymer som många andra EU-länder har.

Varifrån var det nu foliet fått sina uppgifter? En bokrecension...jösses.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-08-28, 21:19

psykfallet skrev:Jag begriper inte vad rödfoliet snackar om,
    Vi vet, vi vet, du har inte begripit något alls, överhuvudtaget....
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-08-28, 22:04

RedCloud skrev:
    psykfallet skrev:Jag begriper inte vad rödfoliet snackar om,
    Vi vet, vi vet, du har inte begripit något alls, överhuvudtaget....
    Det är han sannerligen inte ensam om! monkey 
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-29, 14:00

Du är så fjantig att man inte orkar med dig, vill du leva i din rödextrema fantasivärld så gör det då, inte hjälper det Grekerna, inte hjälper det nånting.

Allt ni tycker och lallar om hjälper ingenting.

Allt du/ni gör är att föra fram myter konspirationer och trams, Grekerna betackar sig nog för pajaser som du .
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-29, 14:54

RedMentalCase skrev:
    Du är så fjantig att man inte orkar med dig, vill du leva i din rödextrema fantasivärld så gör det då, inte hjälper det Grekerna, inte hjälper det nånting.

Allt du/ni gör är att föra fram myter konspirationer och trams, Grekerna betackar sig nog för pajaser som du .
    Du käre lille pöttekant
    här kommer jag igen.

Nu är det bråttom, kan du tro,
    nu är det klippt igen.

Very Happy 
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-08-29, 15:50

RedMentalCase skrev:

Skulle inte Leif Pagrotsky ner och rådgiva grekerna? Laughing 

Vad hände skickade de hem honom med vändande plan eller är det effekterna av detta rådgivande som vi nu ser resultat av? Laughing
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-08-29, 21:13

Hmmmm en bokrecension från en extrem vänstermupp har alltså fått foliet att fullständigt tappa konceptet...
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-08-29, 21:33

ericTheDog skrev:Hmmmm en bokrecension från en extrem vänstermupp har alltså fått foliet att fullständigt tappa konceptet...
    De gillar det som sägs. Det är det enda kravet för att det ska klassas som sanning.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-08-30, 10:28

ericTheDog skrev:Hmmmm en bokrecension från en extrem vänstermupp har alltså fått foliet att fullständigt tappa konceptet...
    Hen hade inga koncept att tappa egentligen....
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2013-08-30, 12:02

RedMentalCase skrev:Jag begriper inte vad rödfoliet snackar om, jag har inte förbjudit dig att tro på de sagorna som förs fram av nån vänsterextremist om situationen i Grekland.

Ett eventuellt problem skulle först uppstå då de som har makt att göra nåt skulle tro på sånt skit som du för fram, så är inte fallet.
    Att inte du rmc/gustavander/awfultruhten bergiper något det har du som rmc bevisat i ca 10100 inlägg här på ac-bladet.
    //Niklas
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-08-30, 12:34

berralarzon skrev:

Att inte du rmc/gustavander/awfultruhten bergiper något det har du som rmc bevisat i ca 10100 inlägg här på ac-bladet.
    //Niklas
    Titta nu dunkar rc sig själv på ryggen igen! cheers 
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2013-08-30, 23:47

redalert skrev:
    berralarzon skrev:

//Niklas
    Titta nu dunkar rc sig själv på ryggen igen! cheers 
    KP-RC:s världsåskådning Very Happy 

Eurokrisen sedd från Aten - Sida 2 Narcissism2-1
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-08-31, 17:21

Secrist skrev:
    De gillar det som sägs. Det är det enda kravet för att det ska klassas som sanning.
    Sanning ?

Ifall du bommat rubriken är den Eurokrisen sedd från Aten

Att grekerna själva inte instämmer i RMC:s spyor är väl inget som förvånar. Om du väljer att tro att RMC har bättre koll på faktiska förhållanden än vad grekerna själva har är du naturligtvis fri att så göra.
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-08-31, 18:30

formsvackan skrev:
    Secrist skrev:
    Sanning ?

Att grekerna själva inte instämmer i RMC:s spyor är väl inget som förvånar. Om du väljer att tro att RMC har bättre koll på faktiska förhållanden än vad grekerna själva har är du naturligtvis fri att så göra.
    Grekerna själva?

Vilket makalöst jidder fast vem hade väntat sig något annat med den degenererade foliehatten? affraid 
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-09-01, 01:10

formsvackan skrev:
    Secrist skrev:
    Sanning ?

Varför i herrans namn skulle grekerna förstå sina egna brister?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 10:22