Sniperace 2013-08-14, 21:50
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:
Roligt att se dig i gammal god stil igen. Men tyvärr har
du fel. Igen.
Det är högern som har drivit denna set-up mot killen för att nagla fast
honom vid skampålen. En USA-konspiration!
så denna vänsterns frontfigur Anna Ardin var alltså inte sosse eller vänster utan istället extremhöger?
ett tips båda anmäälasnde kvinnor är vänsterinriktade, och de tillsammans med vänsterrörelse stod för hans inbjudan
Inom sosseriet - förstår du Snipern - finns det både en höger- och en vänsterflank.
Verkligheten är inte så svartvit som du vill ha det till inom det här fältet heller. Om
jag tillåts gissa (det bestämmer förstås du) så gissar jag att de här damerna antigen
tillhör högerflanken eller bär partiboken som förkläde.
Frk Anna Ardin tillhörde faktiskt vänsterflanken, och hade säkerligen sina åsikter mer in på V,s del, det kollare du lätt om du vill, men jag förstår det känns hemskt för dig, det är precis som kommunistdiktatorerna, de var inte kommunister, och islamska terrorister är inte riktiga muslimer osv osv *asg*
det är då lätt att avfärdas allt som stör *fniss*
Hon är dessutom väldig älskare av Kuba och dess regim, samt väldig beundrare av Islamska rörelser.... och hgenne fördömer du?
Hon borde ju vara din mestv förbundne vän som i allt uytom just detta att hon anser sig sexuellt utnyttjad av assange, och DET blir vad som ger dig hat till henne, fastän allt annat hos henner är på din våglängd
Senast ändrad av Sniperace den 2013-08-14, 21:55, ändrad totalt 1 gång