+10
RedMentalCase
F.I.S.T
redalert
Thetaxpayer
Infra
Regndrottning
Vercingetorix
R.O.F.L
lazy
Secrist
14 posters
Dirawi läxade upp Gardell efter skämt om Ramadan
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Den enda ömma tån jag har är okunskap och ett imbilskt motstånd emot att tillskansa sig vedertagen fakta, Infra. Mitt tips till dig är nog att inte bli sexolog...
Infra- Antal inlägg : 29644
Vercingetorix skrev:Den enda ömma tån jag har är okunskap och ett imbilskt motstånd emot att tillskansa sig vedertagen fakta, Infra. Mitt tips till dig är nog att inte bli sexolog...
Jag lovar.
Secrist- Antal inlägg : 32216
Vercingetorix skrev:Den enda ömma tån jag har är okunskap och ett imbilskt motstånd emot att tillskansa sig vedertagen fakta, Infra. Mitt tips till dig är nog att inte bli sexolog...
Han skulle säkert skylla på Israel då också.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Är det inte så enkelt som att Jonas har rätt att uttrycka det han tycker, skojar om, och att Gina har rätt att tycka det är fel ?
F.I.S.T skrev:Är det inte så enkelt som att Jonas har rätt att uttrycka det han tycker, skojar om, och att Gina har rätt att tycka det är fel ?
Jo. Så måste det få vara.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:Är det inte så enkelt som att Jonas har rätt att uttrycka det han tycker, skojar om, och att Gina har rätt att tycka det är fel ?
Hi hi. Jovisst så får Gina tycka exakt vad hon vill. Är det någon som påstått något annat? Vad anser du själv om JGs skämt?
Det är naturligtvis en vital del av yttrandefriheten att Dirawi ska få tycka saker och uttrycka dem, även om de anses tokiga. Ironiskt nog en omöjlighet i länder som styrs med religionen hon försvarar, som rättesnöre...
Ytterligare en anledning att inte kunna ta henne på allvar...
Visst har hon det. Och vi har rätt att driva med Islam.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Jag trodde camping på offentliga platser var förbjudet, apropå dom där tälten dom har på sig.
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Är det inte så enkelt som att Jonas har rätt att uttrycka det han tycker, skojar om, och att Gina har rätt att tycka det är fel ?
Hi hi. Jovisst så får Gina tycka exakt vad hon vill. Är det någon som påstått något annat? Vad anser du själv om JGs skämt?
Nja jag vred mig inte av skratt, det lämnade mig oberörd faktiskt
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Infra skrev:
Helt riktigt påpekande från miss Dirawi.
Som om inte bögarna kräver respekt?
Låt oss dra ett riktigt rått skämt om bögar
så får vi se hur vänligt det tas emot av
riksbögen.
Han kanske kan skriva en artikel om det
också tillsammans med sin äkta make.
Tänk att lille Infra alltid ska gnälla så fort något sägs om muslimer!! Gardells uttalande är helt enligt reglerna!! Inte fan gnäller islamisten Infra när muslimerna kallar oss "andra" för otrogna hundar!!
Ähhh lägg av nu lilla gubben och håll med om att en muslim i nikab ser ut som en svart sopsäck!!
Jag förnekar det bestämt. Jag hyllarSossar ee lata skrev:Infra skrev:
Helt riktigt påpekande från miss Dirawi.
Som om inte bögarna kräver respekt?
Låt oss dra ett riktigt rått skämt om bögar
så får vi se hur vänligt det tas emot av
riksbögen.
Han kanske kan skriva en artikel om det
också tillsammans med sin äkta make.
Tänk att lille Infra alltid ska gnälla så fort något sägs om muslimer!! Gardells uttalande är helt enligt reglerna!! Inte fan gnäller islamisten Infra när muslimerna kallar oss "andra" för otrogna hundar!!
Ähhh lägg av nu lilla gubben och håll med om att en muslim i nikab ser ut som en svart sopsäck!!
den muslimska kvinnan, speciellt Gina.
Nä, men "han" protesterar iaf när zionisterna kallar dig för" mänsklig avföring"SEEL skrev:Inte fan gnäller islamisten Infra när muslimerna kallar oss "andra" för otrogna hundar!!
- Inlägg 64
Knas
Nä, men "han" protesterar iaf när zionisterna kallar dig för" mänsklig avföring"
Ja, det har ju säkert hänt.
Ja, det har ju säkert hänt.
Ett sunt inlägg i debatten:
http://www.ystadsallehanda.se/opinion/huvudledare/article1942401/Krankthetens-krigare.html
http://www.ystadsallehanda.se/opinion/huvudledare/article1942401/Krankthetens-krigare.html
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Vercingetorix skrev:Ett sunt inlägg i debatten:
Jag är böjd att hålla med...
DMustaine skrev:Vercingetorix skrev:Ett sunt inlägg i debatten:
Jag är böjd att hålla med...
Säger detsamma. Det politiskt korrekta klimatet i Sverige står mig upp i halsen.
Vercingetorix skrev:Ett sunt inlägg i debatten:
" />
Infra skrev:Vercingetorix skrev:Ett sunt inlägg i debatten:
" />
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Speciellt när du ser hennes förolämpningar här?Infra skrev:Jag förnekar det bestämt. Jag hyllar den muslimska kvinnan, speciellt Gina.
Kasta sten i glashus någon?
DirtyDog skrev:Speciellt när du ser hennes förolämpningar här?Infra skrev:Jag förnekar det bestämt. Jag hyllar den muslimska kvinnan, speciellt Gina.
He,he....tänk en etnisk svensk som skulle gjort något liknande. Han eller hon skulle direkt stämplas som grovt rasistisk och betraktas som en paria.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Secrist skrev:DirtyDog skrev:Speciellt när du ser hennes förolämpningar här?Infra skrev:Jag förnekar det bestämt. Jag hyllar den muslimska kvinnan, speciellt Gina.
He,he....tänk en etnisk svensk som skulle gjort något liknande. Han eller hon skulle direkt stämplas som grovt rasistisk och betraktas som en paria.
Ännu ett exempel på det oerhörda hyckleriet.
Om en invandringskritiker tex nämner att det inte är så många journalister eller andra mångfaldskramare tex politiker som bor i utanförskapsområden (som de skapat) så anser de att de såklart får tycka om det ändå.
men i fallsom detta så är det såklart enbart den "etniske" som får ha åsikter. Alla andra är islamofober , rasister eller ändå värre. SDröstare.
Secrist skrev:
Säger detsamma. Det politiskt korrekta klimatet i Sverige står mig upp i halsen.
Håller med. PK kring skattesänkning till absurdum. myten om att oreglerad marknad ger valfrihet och frihet.... hatar den typen av PK
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Håller med. PK kring skattesänkning till absurdum. myten om att oreglerad marknad ger valfrihet och frihet.... hatar den typen av PK
Har inget med PK att göra. Det är politiska åsikter som ni vänsterpartister pratar om hela tiden. Att sedan svenskarna inte vill ha det beror inte på PK.
Typexempel på PK-ämnen är feminism, invandring, muslimer och homosexuella.
redalert- Antal inlägg : 13973
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Men herregud finns denna fisten på riktigt i verkliga livet?