F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Knytis bekräftar på ett mycket bra sätt på hur svårt vänstern har att ta i frågan. Genom att påpeka att hedersbrotten inte existerar i svensk kultur utan enbart existerar bland vissa invardrargrupperingar och därför måste också insatserna riktas dit för att vara verksamma. Istället börjar han svamla om att man därmed skulle hävda att svenskar är överlägsna alla andra kulturer. Och därmed dödas debatten effektivt och knytis slipper rasistförklaras vilket troligen är det överlägset viktigaste. Men jag får ändå tacka knytis för att han så bredvilligt bekräftar mina påståenden.
Bra försök Secrist... flera ord i följd, som nästan bildar begripliga meningar ! Plus i kanten för det !
Däremot är innehållet i ditt inlägg tomt, innehållslöst och undvikande.
Tex så påstår du att vänstern "undviker frågan" ... men "glömmer" nämna vad "frågan" är.
Detta är vanligt bland debattörer som inte gärna vill stå för sina åsikter fullt ut, eller leda resonemangen till sitt slut. Det intressanta i detta ditt inlägg och många andra är att du som vanligt fokuserar enkom på brottslighet begångna av icke svenskar, när du pratar om "frågan" eller "problemen" som du lite fegt och undvikande brukar skriva. Per automatik har du då trasslat in dig i ett resonemang som förutsätter att det är fel på nationaliteter, kulturer och religioner som avviker från "det svenska"
Och nej, jag bryr mig inte så mycket om ifall nån kallar mig rasist, eftersom jag är ganska trygg i mina åsikter och värderingar. Däremot erkänner jag att jag i likhet med i princip varenda människa på jorden ibland har fördomar. Det är när man som många "invandringskritiska" tar sina fördomar för sanningar som det blir väldigt snett. Fördomar är precis som det låter en bedömning på förhand innan man har fakta, och det gör vi per automatik när vi bedömer någon ny företeelse el ny människa.
bedömer någon ny företeelse
För en gång skull så har du helt rätt. Hederskulturen är ny i Sverige. Du börjar lära dig. Du gör framsteg!
Se där ja.... Secrist tillbaka i meningslösa UPA oneliners
Bästa sättet att bekämpa dina PK-floskler.
"bekämpa" ???.... du undviker ju debatt !
Undviker debatt?
Säger dumfisten som snart har spärrat alla debattmotståndare!