Sniperace 2013-07-16, 11:02
F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:
med andra ord kan man då göra samma sak när det gäller assange och alla andra, men det fördömer ni era jävla hycklare
"göra samma sak" ??... vad är det du syftar till ?
dömer människor
vart har jag dömt någon menar du ?
vart har jag dömt någon menar du ?
Så du dömer inte zimmermann då?
du tar inte ställning och säger att domen var FELaktig när han friades?
Du tycks inte begripa att man kan ha synpunkter på vissa lagar utan att blanda in personer.
så du har alltså INGENsom helst synpunkt på zimmermann och hans eventuella skuld, bara på lagen, men anser du att lagen borde fälla honom så dömer ju DU honom eler hur.
Men du börjar bli mer och mer desperat, du börjar påminna om Thors nervsammanbrott snart, hittar på, talar om för andra vad de tycker, skyller på andra dina egna uttalanden etc etc...
I det här fallet nödgas du ju ljuga o0m att vi skulle döma Zimmerman i fråga. Både i hans fall, i Asxsange fall, i Tito Beltrans fall, har jag kritiserat antingen lagarna, eller rättsväsendets tillvägagångssätt som jag med all önskvärd tydlighet påvisat vara tvivelaktiga eller direkt felaktiga.
Kan inte mer än garva åt dig daoren.....
DU anser tydligen att zimmerman borde dömts, mao dömer du honom, du går emot rättsväsendet i både detta fall och, i fallet Beltran underkänner du också, och dömer därmed lagmännen.
och så hycklar du så till dem milda grad att DU fördömer dem som gör samma sak, men MOT DIN ÅSIKT *asg*
tacka fan att du är hjärtligt avskydd på de forum där du visar din fula nuna, det framgår av hur du blir behandlad på dem, varför skulle det vara annorlunda här? *asg*